Toplumda bunun çok örneği ile karşılaşıyoruz. Sizce hangisi ilk tercihtir?
Bakımsız olmak ve doğal olmak farklı şeyler karıştırmayalım..

Bakımsız olmak ve doğal olmak farklı şeyler karıştırmayalım..

Makyaj maskedir, sahtekarlıktır
Bakım sporla, kürlerle, doğal beslenmeyle olur
Dünya tarihi boyunca makyajlı halinizi alıştırmasaydınız şimdi doğal halleriniz bize çirkin gelmeyecekti
Ayynen öyle 👍🏼
Bilemedim şimdi. Bakımlı daha iyidir ya. Kız ne kadar güzel olursa olsun ağzı koktuktan sonra öpmem yani :D
Güzel kadına bence bakımsız denmez çünkü bakımsız olsa bile farklı bir endam katar ona o
Babam gibi bıyıkları ile mi? Sanmıyorum canım.
Bıyıklı olduğunu bilmiyordum bıyık varsa güzellikten uzaklaşıyor benim için bir kadın ya
Bakımsızlık unsuru olan herşeyi düşün.
Sabah uyandığındaki haliyle bile kusursuz olan kadın.
Cevap
27Cevap
Kadın kendine bakmalı gadasi
Çirkin kadın yoktur ama güzelde olsa bakımını yapmayan kendine bakmayan kadın kendi kendini çirkinlkeştirir
Doğal güzellik önemli ama 1 hafta yıkanmamış gibi de gözükmemeli
Kendine bakan kadın çirkin değildir. Herkesin bir alıcısı var.
Bakımını yapan kadın zaten güzel kadındır bana göre..
Çok güzel olan niye bakımsız olsun ki.. Kendine kastı mı var?
Tabikide bakımlı kadın tercih ediliyor
Şahsen bende çirkinde olsa bakımlı bir erkeği tercih ederim.
Çok güzel ama bakımsız olan diyorum çünkü bakımlı olabilir
çok güzel ve bakımlı isterim bide işi gücü olan çalışan kişilikli bir kadın olcak
Çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır. Her zaman bakımlı olunmalıı.
Bo k tadında çokalatamı
Çikolata tadında bo kmu diye sormuş gibi hissettim
Boya bakım değildir sahteliktir. Kızlar kendini kandırıyor çok acınası
Bakım yapınca herkes gzl olabilir o yüzden bakımlı tercih edilir
ikisi de olsa daha iyi olur ^^ bakımsız olmasın ama be.
güzelliği beş para etmez bıyıkları olduktan sonra...
bu fotoğrafta bakimsiz olan güzel değil ki.. şimdi adriana lima bakımsızda olsa hertürlü gideri var ama sütçü nuriye çirkinse bakım yapsada gideri yok
cevap aşırı basit , istediğiniz kadar güzel olun, kolda veya çenede kıl gördüğümüz an dünya nufüsü 1 kişi eksiliyor haberiniz olsun.
Yorumun beni güldürdü ya :D
@SarıBindokuzyuzuc O zaman paravan açılsın :)
Soru pek ic açıcı gelmedi ama cevapliyim güzel kadın
Bakım cok önemli bence ya
Temiz olsun soldaki olsun, gerçekten.
Makyaj yapan bakımlı yapmayan çirkin mi oluyor
Cirkin oldugu halde bakimi ihmal etmeyen kadın
Hocam ikisinden karışık koy
Kadın kendine bakmalı.
Güzel güzeldir bence. Bakımını ben üstlenirim
ikiside kötü al birini vur ötekine :D
Kalbinin tercih ettiği
bakımsız kadınla olmam..
Güzel bakımsız alıyım
Kadın olsun yeter ne yapacan güzelliğini
Bakımını ihmal etmeyen kadın çirkin olamaz
Makyajin gücü adina asdfgh
Guzel ve bakimli olsa
Makyaj sevmem elimden geldiğince bakarım kendime
Bakımlı kadın.
Bakimli kadin.
Güzel bence :D
Bakım şart
Bakimli
bakımlı kadın
Bilemedim ://
Guzel bakimli kadin
Bakim tabi
Bakımlı tabiki
Guzel soru
Tmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar