Güzel kadınların yanında kendimi çirkin ve ezik hissetmem normal mi, bunu nasıl aşabilirim?

Siz de böyle hissediyor musunuz? Güzel kadınların yanında kendimi çok çirkin ezik gibi hissediyorum kendime çok aşağılayıcı sözler söylüyorum tüm modum düşüyor onları kıskanmıyorum gördüğüm zaman maşallah ne kadar güzeller diyorum ama kendime karşı çok acımasızım. Kendimi nasıl iyi hissedebilirim bunun için neler yapabilirim?

Güzel kadınların yanında kendimi çirkin ve ezik hissetmem normal mi, bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla