Kendimi çirkin bulduğum için güzel bir kız görünce sinirleniyorum. Bu normal mi?

Kendimi çirkin hissediyorum boyum kısa 170 erkek olarak kısayım bu yüzden güzel kız gördüğümde onlara karşı eziklik hissediyorum moralim bozuluyor sinirleniyorum kafama takıyorum 25 yaşındayım hayattan keyif alamamam normal dimi?

Kendimi çirkin bulduğum için güzel bir kız görünce sinirleniyorum. Bu normal mi?
Kendimi çirkin bulduğum için güzel bir kız görünce sinirleniyorum. Bu normal mi?
Cevapla