Kendimi çirkin hissediyorum boyum kısa 170 erkek olarak kısayım bu yüzden güzel kız gördüğümde onlara karşı eziklik hissediyorum moralim bozuluyor sinirleniyorum kafama takıyorum 25 yaşındayım hayattan keyif alamamam normal dimi?

Kendimi çirkin hissediyorum boyum kısa 170 erkek olarak kısayım bu yüzden güzel kız gördüğümde onlara karşı eziklik hissediyorum moralim bozuluyor sinirleniyorum kafama takıyorum 25 yaşındayım hayattan keyif alamamam normal dimi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Güzel kadınların yanında hiç mi tipsiz adam görmedin 🙂 İtalyaya gitsen bile bebek gibi kızların yanında at hırsızı tipli adamlar var.
Çok saçma bir düşünce
Neden
Boy yüzünden kendini ezikliyon
Tipsizim bide
@yağmur_yüreklim01
Tabii canım. En kısa sevgilin 1.90 dı değil mi?
Hiç 1.90 sevgilim olmadı. @türk5561
@yağmur_yüreklim01
1.80 üzeri yakışıklı bulamadığın içindir. 1.80 den kısa ve yakışıklı değil diye kaç tane erkeği reddetmişsindir.
Neden bu kadar önyargılı sin? 😂😂
@yağmur_yüreklim01
Önyargı değil ki. Gerçek. En çirkin kız bile en yakışıklı uzun boylu erkeği ister. Ortalama tipteki erkeği bile direkt reddeder.
Banane diğer kızlardan? şu an bana bu ithamlari yapıyorsun.
@yağmur_yüreklim01
Sanki 1.80 den kısa yakışıklı olmayan erkekleri reddetmeyecen.
Bu çocuk da benim gibi dert yanıyor.
Tamam knk "öyleyim."
bilmiyorum
Aynı valla