Güzel kadınların varlığı kendimi çirkin hissettiriyor?

Depresyonda olduğumdan dolayı aylar sonra ilk kez bugün dışarıya çıktım güzel kadınları görünce kendimi ezik, çirkin, değersiz hissettim hemen kendimi eve attım onların yanında sevilme ihtimalimin %0 olduğunu anladım kendimi daha da kötü hissettim 💔

Güzel kadınların varlığı kendimi çirkin hissettiriyor?
Cevapla