Güzel olmadığımı düşünüp kendimi sürekli ağlamakla yiyip bitirmem sizce aptallık mı, normal mi?

Güzel olmadığım için sürekli ağlıyorum üzülüyorum güzel kızlarla kendimi kıyaslıyorum. Canımı yakıyorum. O kadar kalbim kırılıyor ki anlatamam. Onlar özgüvenli ve mutlu ama ben evden bile çıkamıyorum. Mutluluğu kendime hak göremiyorum. Hayat neden adil değil

Güzel olmadığımı düşünüp kendimi sürekli ağlamakla yiyip bitirmem sizce aptallık mı, normal mi?
Cevapla