Kendimden utanıyorum artık tipsiz çirkin istenmeyen biri olduğum için herşeyden bıktım artık ölüp gideyim mi ille böyle?

Bugüne kadar doğru dürüst beni seven bana değer veren biri olmadı eğer görünümüm iyi olsa el üstünde tutulacaktım görünümüm harbiden iğrenç eskiden kendimi beğenirdim ama artık istenmeye istenmeye yalnız kala kala kendimden nefret ediyorum. Aslında çok iyi efendi ve dürüst biriyim ama siz kızların beğeneceği bir tipim yok tipim olsa zaten piçlik yapsam da bana bakardınız..
Kendimden utanıyorum artık tipsiz çirkin istenmeyen biri olduğum için herşeyden bıktım artık ölüp gideyim mi ille böyle?
Cevapla