Güzel olmadığım için ölmek istemem normal mi?

Bu dünyada güzel değilsen dışlanırsın ve sanırım çirkin olduğumu kabul ettim çünkü nereye gitsem hep dışlandım ve kimse beni sevmedi sevdiğim kişi bile benimle dalga geçti duygularımla oynadı bıraktı artık hayattan çok sıkıldım çirkin olduğumu kabul ettim ama yüzümü düzeltmek için paramda yok hayattan hiç keyif almıyorum kimse beni sevmiyor lütfen tavsiye verin kendimide hiçbir zaman sevemedim bu hayatta kimse seni sevmiyorsa yaşamanın anlamı yok hayatta bir kere bile mutlu olduğumu hatırlamıyorum hayat çirkinler için gerçekten çirkin

Güzel olmadığım için ölmek istemem normal mi?
Cevapla