Güzel olmadığımı düşünüyorum, bu yüzden hayattan keyif alamayacak mıyım?

Çok güzel olmadığım için hayattan hiçbir zaman keyif alamayacak miyim?

Güzel olmadığımı düşünüyorum, bu yüzden hayattan keyif alamayacak mıyım?
Cevapla