Güzel olmadığım için bazen üzülüyorum. Kafama takmaya değer mi?

O kadar güzel ve her şeyi düzgün kızları görünce üzülüyorum ben öyle olmadığım için. Sizce takmaya değer mi

Güzel olmadığım için bazen üzülüyorum. Kafama takmaya değer mi?
Cevapla