Çok güzel olmadığımı düşünüyorum, kendimi nasıl seveceğim ve mutlu olacağım?

İmreniyorum çok güzel wow diyeceğim kadınlara ama ben ne yaparsam yapayım onlar gibi olamicam babam annem yüzümden mi çok güzel doymadım bu dünyaya çok güzel olmayan bir kadın kendini neden sevsin ki beni beğenen insanların tipleri hep kötüydü berbat demek ki tipim dengim buysa ömür boyu mutsuz mu yasicam çok acımasız çok güzel olmamak

Güncellemeler
4 ay
Bana çok güzelsin diyen kadınlar neden yalan söylüyor neden beni kandırıyor neden amaçları ne
Çok güzel olmadığımı düşünüyorum, kendimi nasıl seveceğim ve mutlu olacağım?
Cevapla