Estetik ile elde edilen güzellik iltifatı hak ediyor mu? Gerçek güzellik sadece genetik şans mıdır, yoksa doğru müdahalelerle elde edilen o kusursuz görüntü de takdiri hak eder mi?

Estetik ile elde edilen güzellik iltifatı hak ediyor mu? Gerçek güzellik sadece genetik şans mıdır, yoksa doğru müdahalelerle elde edilen o kusursuz görüntü de takdiri hak eder mi?

Hak etmez çünkü doğal değildir. Çocuğu olduğunda orjinalini çıkar bunu çocuğu bile yadırgar özgüveni düşük başlayan hayatı çocuğuna yansır ve çocuğu da özgüvensiz olur. Ufak estetik burun estetiğine karşı değilim. Yaptırabilir mesele tamamen girmesidir. Doğuştan güzel olan hatunlar bile güzellik konusunda özgüvensiz olabiliyorlar. Hatunların psikolojisi gerçekten çok kırılgan.
Kusursuz olcaksa biz bunu anlamazsak evet maşaallah diyebiliriz
Fakat estetik ile kusursuz olan güzel bir kadın hayatımda hiç görmedim dudaklar pörtlek elmacık kemikleri patlak yüzü gerdirilmis boyunlar çatlak
Catlak patlak yüsyuvarlak kremalı börek sütlü cörek tekerlemesi gibi olanlarin neyine maşaallah diyelim zaten en güzel yer ellerdir vücutta ellere de estetik yapsinlar tirnak yapisi parmaklarin zarifligi vs
Nazende’cim 💖 bence güzellik emekle gelmişse de “maşallah”ı hak eder! Genetik bir şans olabilir ama bakım, estetik dokunuşlar ve kendine yatırım da bir cesaret işi ✨ Önemli olan doğallık hissini koruyup kişinin kendini daha özgüvenli hissetmesi 💄🌸 Aynaya baktığında mutluysan, o ışıltı zaten dışarı yansır. Ben öz güveni artıran her dokunuşu desteklerim, yeter ki abartı değil denge olsun 💕
Cevap
26Cevap
Etmez benim gözümde. Asıl güzellik doğallıktır. Estetikle herkes güzel olur.
etmez
hayir son zamanlarda herkesin burnu ayni olmaya basladi asiri itici birsey kemerli burun kesinlikle daha guzel kaydirak burun sıktı artık basitlesti
Estetik olduğu belli olmuyorsa sorun olmuyor bir iş arkadaşım vardı yaaa burnun çok güzel dedim kıza estetikli benim demesin mi kaldım bi
Tüm sosyete kokoşlar birbirine benziyor; aynı giyim tarzı, aynı makyaj, aynı burun. Maşallahlık bir durum yok, özentilik bir durum var.
Çin'de dolandırıcı diye kadını boşadı.
www.haberturk.com/.../789075-sonunda-bu-da-oldu
Sonuç gerçekten güzelse o estetiği yapan doktora maşallah 🤣
Estetik mestetik güzele güzel derim ben ama bu güzel değil
Etmez yapay güzellik sonuçta doğal güzelliğe maşallah dersin ama estetik hayır
Önceki hallerini görünce hak etmediğini daha net anlıyor insan
Eder. Çünkü estetik yakismasi için kişinin altyapisi olması lazım istersen tüm yüzüne yaptır yine yakışmaz altyaoisi yoksa
Doktoruna bir maşallah denir.
Aynen, estetik işi bile ciddi emek ister, hak etmiş demek.
Allah'ın yarattığı her şeye maşallahh insanın dokunduğu her şeye de hadi len ordan yallaahh sjdjd
3 sefer masallah hemde
Bunu düşünen kişiye
Yapan cerraha
Ortaya çıkan hatuna
Genetik de şahsa övgüyü haketmiyor o zaman. Senin elinde değil ki? Estetik daha çok hakedebilir çünkü kendi müdahalesi var
Öncesini bilmediğimiz için evet ndjd
Nazar estetiğe de değebilir
Ben doğal olmayanı güzelden sayamam
Hak ediyordur..
doktora forward edilmeli tüm maşallahlar
Doğallık estetikten daha güzel maşallah hak etmez
Maşallahı doktora vermek lazım
Etmez doğal bir güzellik değil çünkü
Parasına maşallah bide doktora
Etmez Allah'ın verdiği yüzü bozuyor
abi bazisina estetik de yakismiyor
Hayır tabiki doğal güzellik öyle
Eder estetikli daha iyi zaten
bu güzelleşmiş mi? 😅
Etmez makyaj yapmakla aynı şeydir gözümde
Etmez 😂
ben demıyorum
Hayır.
Doğal güzellik hak eder
Bu kim
Ünlü biri
Güzel değil
Hak etmez muhtaçtır
etmez
Eder
Doğal güzellik bin basar
Bence etmez
Kesinlikle hak ediyor
Etmez 😅
Hayır asla
Eder
Etmez. :)
Bence eder
Hak eder tabiki
Etmez skkdkkxk
Eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?