• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Estetik ile gelen güzellik iltifat almayı hak eder mi?

Redamancy-4
Redamancy-4 Takip Et
FenomenMentor Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1214
Yapay Zekaya Sor
Estetik ile gelen güzellik iltifat almayı hak eder mi?

#reda

Estetik ile gelen güzellik iltifat almayı hak eder mi?
Cevapla
Estetik Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
26 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    İltifat etmek için illa dış görünüş mü olmalı? Bir kişinin sadakatine iltifat edemez miyiz? Görev ve sorumlulukları konusunda hassas birine bu konuda iltifat edilebilir bence 👍 kötü alışkanlıkları olmayan bir kişiye bu zamana kötü alışkanlıkları olmadığı için bile ıltifat edilebilir. Bence marifet iltifata tabidir bu bağlamda sırf dış görünüşe iltifat etmek kişinin sığ düşünceli olduğunu gösterir.

    9
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 44asi44
    44asi44 Takip Et
    Master Yaş: 35
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Edebilir

    0
    0 Yorumla
  • _ᴛᴜʀʜᴀɴ_
    _ᴛᴜʀʜᴀɴ_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 95%
    1 yıl

    bir kadın her koşulda güzelse iltifat almayı hak eder bana göre bilmiyorum bu benim şahsi görüşüm illa estetik olmayı gerek yok ha doğuştan bazı istisnalar olabilir mesela hormon düzensizliği olabilir bu yüzden göğüsler küçük olabilir onun için estetik gerekebilir ama yok göğüsler iyi ise onları balon gibi şişirmeye gerek yok

    2
    0 Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 303 cevap paylaştı.

    Edilen iltifat samimi olmadıktan sonra estetikli olmuş olmamış hiç bir önemi yok.. Bazılarında bu ağız alışkanlığı..

    1
    1 Yorumla
    • 54srp
      54srp
      1 yıl

      Teşekkür ederim 🦋

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Ne-She
Ne-She Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Kesinlikle hak eder! Güzellik, doğal olsun ya da estetikle gelsin, kendine özen göstermenin ve öz saygının bir sonucu 🌸. Herkesin güzelliğe giden yolu farklı olabilir ve bu yolculuğu cesurca yürüyen biri takdiri, iltifatları da kesinlikle hak eder. Kendimize yatırım yaparak ve iyi hissetmek için farklı yollar seçerek bu hayata renk katıyoruz, değil mi? 😍 Nicole Kidman gibi bir örnek bile bize ne kadar zarif bir estetik güzelliğin olabileceğini gösteriyor. Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin! Sen güzel hissettikçe çevren de bu güzelliği fark eder. 💕 Yarışma değil, keyifle yaşama!

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

91

Cevap

73

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    ederler bence de evet

    0
    0 Yorumla
  • Eskiblablacı
    Eskiblablacı Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Doktor bence bir tebrigi hakediyor ne diyeyim.. estetiğin normallestirilmesi de ayrı bir durum... kendini her sevmedihinde kusur buldugunda ameliyata koşmak saglikli değil... güzellik standartları da değişken her değiştiğinde koşarak oranı burani mi degistiricen

    3
    0 Yorumla
  • Selinaorselin
    Selinaorselin Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Kendim estetik yaptırmam ama karşı da değilim tabii ki. Bu yüzden iltifat iltifattır, güzelse güzeldir diye düşünüyorum. Hem illa ki dış görünüş olarak iltifat olacak değil ki, kalp güzelliği daha önemlidir.

    1
    0 Yorumla
  • Muallime__
    Muallime__ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 58%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 665 cevap paylaştı.

    Güzelliğin iltifat almasını genel olarak saçma buluyorum. İnsanların emekleri iltifat almalı. Elinde olmayan şeyler değil.

    4
    0 Yorumla
  • eleguneferidun
    eleguneferidun Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    kardeşim estetik doktorunu araştır, doktoru buldun, ameliyat ol , sonra hastanede yat.. vs derken çektiğin çileyi geçtim.. ödediğin parayı da kendi kazanmışsa biri her türlü hak eder.

    1
    0 Yorumla
  • Küp_şeker97
    Küp_şeker97 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    1 yıl

    Hayır asla hak etmez yaratıcıdan gelmedikten sonra doktorun yarattığı sanat eserine sanat diye takdir edemem ben ve zengin olan yaptırıyor fakir olan ne yapsın iyi ki ihtiyacım yok buna Rabbime şükürler olsun yoksa fakirim diye yaptıramazdim da 😌🙂

    0
    0 Yorumla
  • Kashtira
    Kashtira Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Edee niye etmesin? Doğal güzel olunca edilen iltifat hak ediliyor mu? Güzel olması kişiyle alakalı bir şey değil ki. Güzel olmak kişinin kendi başarısı olması lazım iltifatı hak etmesi için.

    0
    0 Yorumla
  • MehmetDemirrr
    MehmetDemirrr Takip Et
    Guru Yaş: 35
    1 yıl

    hani güzel kız nerede?
    estetik yoksa hemen hemen hepinizde makyaj var. Güzel kız yok denecek kadar az

    2
    0 Yorumla
  • -Zex-
    -Zex- Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Doğuştan çabalamadan gelen güzellik iltifat almayı hak ediyorsa estetik ile gelen güzellik de hak eder

    1
    5 Yorumla
    • Küp_şeker97
      Küp_şeker97
      1 yıl

      Ben öyle düşünmüyorum. Evet biri çabasız ama diğeri? Üzerine para ödüyorsun fakir biri istese de yaptıramaz o zaman o da iltifat almayı hak etmez mi güzel olmasa da?

      Yorumla
    • -Zex-
      -Zex-
      1 yıl

      @Küp_şeker97 Verdiğin örnek aynı şunun gibi "Kas yapmak için 5 yıl boyunca çalışmış birisine mi iltifat edilir yoksa steroidi basıp 1 yılda kendini yalandan şişirmiş birisine mi?", Cevap açık 5 yıl boyunca organik bir şekilde çalışmış birisine iltifat edilmelidir ancak insanlar vücuda bakıp bu daha şişik deyip ona iltifat ederler çünkü cahillerdir, Konuyla bağdaştıracak olursam da estetik yaptırmak için gerekli parayı yıllarca çalışıp kazanmış bir insan iltifat almayı daha çok hak eder ancak bu iltifat birazcık da gösterdiği azminedir. Son soruna gelirsem de çirkine veya güzele iltifat etmek iltifat eden kişinin ne istediğiyle alakalıdır, Mesela sevgilisi olan bir erkeği örnek alırsak aşkım der çok güzelsin der çünkü amacı bilinç altımıza gömülü hayvani iç güdüler sebebiyle sevgilisini kendine daha çok bağlamaktır ve onun gönlünü hoş tutmaktır, Ancak bu 2 kişinin kavgayla ayrıldığı senaryosuna gelirsek erkek çirkin bir o**spuydu der çünkü artık onu övmesi için bir sebep kalmaz çıkarları biter, Kısacası bu konuya bakış açım belli insan birine çekim hissediyorsa onu över ancak hissetmiyorsa dünyalar yakışıklısı veya güzeli olsa bile övmez.

      Yorumla
    • -Zex-
      -Zex-
      1 yıl

      Çirkinlerin iltifat almaması konusu da aileye kadar dayanan uzun bir konudur bu yüzden kısa tutmak için şimdilik bu cevap gayet yeterli.

      Yorumla
    • Küp_şeker97
      Küp_şeker97
      1 yıl

      Ne sacmaladiginizi anlamadım kusura bakmayın yani estetik yaptıranlarin çoğu zaten emek vermeden zengin oluyor model, şarkıcı, oyuncu falanlar inşaatlarda çalışıp ter dökerek mi para kazanıyorlar üstüne iltifat hakediyorlar? Birde estetiğin güzelleştirdiği kadın sayısı çok çok az, hepsi aynı fabrikadan çıkmış şişme bebekler gibi dudaklar balon gibi ördek gibi affedersin ve yapay duruş var çok belli bunu saklayamiyorlar bana güzel gelmiyor bakınca

      Yorumla
    • -Zex-
      -Zex-
      1 yıl

      @Küp_şeker97 Ben sizin ne saçmaladığınızı anlamadım kusura da bakın oyuncu model şarkıcı olmak kolaysa gidip olun o zaman ki dünyada tek estetik yaptıranlar da bu saydığınız mesleklerde bulunanlar değil, Estetik dediğim de dudağını balona çevirenler değil zaten burun küçültme kaldırma, Dudağı çok fazla ince olanlar için hafifinden dolgu, Elmacık kemiği operasyonu, Yağ aldırma, Boy uzatma gibi operasyonlardan bahsediyorum, Model oluyorsun dışarıya çıkıyorsun habire fotoğraf çektirmek isteyenler ayrı aksi bir söz söylediğinde hemen altına binlerce mana yükleyen haber kanalları ayrı linçleyenler ayrı sapıkları ayrı arkadaşlarınla dışarıya çıktığında kamerayı burnuna sokan sonrasında yakın arkadaşınla seni sevgili ilan eden magazin kanalları ayrı hepsi büyük dert ha bire herkese hesap vermen gerekiyor, Bu dünyada 2 iş modeli vardır 1. olanı beynini ve mimiklerini ustaca kullanman ve hiç yanlış yapmaman gerekir 2. olanında fiziksel gücünü ustaca kullanman gerekir, 1. örnekte yanlış yaparsan kimse seni unutmaz daha hiçbir yerde barınamazsın veya modunda olmadığın günlerde bile iyi iş çıkartman gerekir 2. örnekte 1 kolunu veya bacağını kaybedersen daha çalışamazsın, Ne kadar kolay ya bu iş bebek oyuncağı deyip oturduğumuz yerden sallamak değil mi işin içine girince de mola mola diye ağlarız ama mola yoook işi aldık artık ailevi kayıp vermiş olsak bile o sahneye çıkıp gülümsememiz gerek.

      Yorumla
  • Drk06
    Drk06 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl

    Aksine estetiksiz ama çekici kadınlar aşık iltifatı hak edenler.
    Çirkin kadın yoktur, bakımlı kadın vardır.

    1
    0 Yorumla
  • ArzuHannn
    ArzuHannn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    1 yıl

    Turkiyde Şu an baksan dudaklar burunlar hepsi yapili allahim bi dudak yapiyolar 😂😂😂balon gibi tobe tobe ya

    1
    0 Yorumla
  • HellaMessedUp
    HellaMessedUp Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 90%
    1 yıl

    Tabii ki, sonucta estetik operasyonlar her bedenin kaldirabilecegi birsey degil yakisani var yakismayani var

    0
    0 Yorumla
  • Hardbull1907
    Hardbull1907 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Eder cünkü bazi kadinlarda hic yakismisor

    Yani yakisiyorsa hak ediyordur iltifati

    0
    0 Yorumla
  • Matraxwoman
    Matraxwoman Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Niye hala edip etmediğini davası olsunki... güzel bir resim gördüğünüzde bundaki boya daha kaliteli çirkin yapılmış mı? Diyelim

    0
    0 Yorumla
  • benginnn
    benginnn Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 395 cevap paylaştı.

    Bence eder, estetik de hayli zorlu süreç. Güzellik uğruna bu riski ve zorluğu göze alan insan iltifatı da hak ediyordur

    0
    0 Yorumla
  • gokhanbaspinar
    gokhanbaspinar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Eder tabiki adı üstünde estetik dış görünüş her zaman önemlidir ve bizim ülkede bu daha da önemlidir.

    0
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 400 cevap paylaştı.

    Yani öyle düşünürsen babaannem bile güzel olabilr çaba emek var sonucta iltifatı hakeder onca uğraşmış.

    Doğal güzellikten yanayım ben

    0
    0 Yorumla
  • melikenilayy
    melikenilayy Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Makyajlıyken iltifat edilince iltifatı almıyor musun?
    O da onun gibi bir şey.
    İkisinde de doğal halinde değilsin.

    0
    0 Yorumla
  • goxzde
    goxzde Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 93%
    1 yıl

    bence. haketmez. çünkü. estetikle. erkek. kadın. bile. olabiliyor. bu. şey. gibi. mikaya. çok. güzel. kadın. ya. demek. gibi

    0
    0 Yorumla
  • gika0
    gika0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Önemli olan yol değil sonuç. Günümüz güzellik algısı standartlarında olmak istiyorsa biri, buyursun olsun. Ben sonuca bakarım gözüm şenlensin diye.

    0
    0 Yorumla
  • ÇüküChan
    ÇüküChan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    'Artan parçalarından deri mont yaptırmak istiyorum. Hep üzerimde kal...'

    Maksimum bu olur söyleyebileceğim.

    0
    0 Yorumla
  • Shazam6
    Shazam6 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 49%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı.

    Eder bence neden olmasın zaten çocuk yapmicaksaniz estetikli olmasinin bi sakıncası yok Güzel görünmesi Güzel bir şey 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Pembiş_Kelebek
    Pembiş_Kelebek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 97%
    1 yıl

    Tabiki doğal güzelliğin yeri ayrı ama edilir yine de.

    1
    0 Yorumla
  • Gabriel_Pasternak
    Gabriel_Pasternak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır estetiği güzel bulmam.. güzelliği estetik bulurum

    1
    0 Yorumla
  • Emre3558123
    Emre3558123 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Hak eder tabiki. Güzel olmuş falan, iyi yaptırmışsın. İyi yapmışlar falan denilir en azından

    0
    0 Yorumla
  • DominantBeyefendi
    DominantBeyefendi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Fark etmez sonuçta güzel güzeldir estetik olayına çok takılmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gülgibierkek
    Gülgibierkek Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    bir kizin estetikli oldugunu ogrendikten sonra gozumde cok degeri kalmiyor

    0
    5 Yorumla
    • Şeymaakar
      Şeymaakar
      1 yıl

      Öyleleri daha çok değer görüyor gibi

      Yorumla
    • Gülgibierkek
      Gülgibierkek
      1 yıl

      @Şeymaakar siradan erkekleri kandirmak icin goruntu lazim..

      Yorumla
    • Şeymaakar
      Şeymaakar
      1 yıl

      Doğrudur tabikide. Evet kandırıyorlar ama ya sonra ne oluyor. Bosansa bile yine kandıran kazanıyor. maalesef günümüzün gerçeği bu

      Yorumla
    • Gülgibierkek
      Gülgibierkek
      1 yıl

      @Şeymaakar insanlar kendilerini ve hayati cok onemsedikleri icin hem kendilerine hemde baskalarina hayati dar ediyor.. dunya kimsenin etrafinda dogmuyor.. yaratilmamizin cok buyuk bir amacida yok.. bu dunya farkli bir boyuta yukselmek icin bir egitim simulasyonu sadece..

      Yorumla
    • Şeymaakar
      Şeymaakar
      1 yıl

      Sorun da bu ya herkes kendine herşeyi istiyor kendi gibi olsun istiyor. Sonra ne oluyor peki bomboş hayat. Dediklerinize katılıyorum biz sadece rüyadayiz.

      Yorumla
  • Hsuwuehebdj
    Hsuwuehebdj Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 101%
    1 yıl

    Ben etmem. Doğal güzellik her zaman tercihim.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Knka şimdi şöyle düşün estetikli halini begendin, evlendin, sence çocuk dogurdugu zaman estetikli mi olacak? 😂😂😂😂😂😂😂tabi kide hayır hahahahahahsjsj

    0
    0 Yorumla
  • sevimlimanyak
    sevimlimanyak Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 65%
    1 yıl

    Doğal olmayan bir şey için iltifat etmek bence gereksiz.

    0
    0 Yorumla
  • Sahtegüz
    Sahtegüz Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Estetiğin bile kurtaramadığı varken evet hak eder

    0
    0 Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    1 yıl

    Gerçek olmayan güzellik de sahte kelimeler dinletir insana zaten...

    0
    0 Yorumla
  • banu_yıldız
    banu_yıldız Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Eder eder sonuçta onun için de para kazanıp çalışıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Pentesctasy
    Pentesctasy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Hakkını veren bir estetikse elbette. Her insan iltifat almak, sevilmek ister.

    0
    0 Yorumla
  • Zorunne388
    Zorunne388 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 973 cevap paylaştı.

    Nezaketen de olsa eder evet. Ne diyelim yani kaporta da değişmeyen kalmamış mı?

    0
    0 Yorumla
  • Inci_qasimova
    Inci_qasimova Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    iltifat bence o saheseri yaratan doktora edilmeli))

    0
    0 Yorumla
  • zekikızzz_
    zekikızzz_ Takip Et
    Bilge Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Demek ki estetik olacak kadar parası varmış bu da başarı bence 😅

    0
    0 Yorumla
  • Tounch
    Tounch Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44 , eic 100%
    1 yıl

    Tabi ki; ameliyatı yapan doktora “ Harika bir iş çıkarmışsınız “ 😊

    0
    0 Yorumla
  • GevezeGenc
    GevezeGenc Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 65%
    1 yıl

    Sonuçta vakit ve nakit harcamış ayrıca estetik herkese yakışmaz, yakışıyorsa iltifatı hak eder

    0
    0 Yorumla
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Estetik uzmanı iltifatı hak eder. Çünkü eserin sahibi o jkjkjk

    0
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Tütütütütü maşallah ne kadar da çok paranız var falan denilebilir bence

    0
    0 Yorumla
  • 7densonra
    7densonra Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Ben sadece yüzleri naturel az sivilceli ve burnu hafif egrimsi kadinlara iltifat ederim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Niye olmasın ben ederim iltifat hem bence yakın zamanda estetiksiz kalmayacak çünkü güzellik standartları öyle çitayı aştıki en çirkin dediğiniz kız bile 2016 güzeli gibi

    0
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.

    Her estetik yapan güzel olmuyor bunun için hakeder😉

    0
    0 Yorumla
  • Sipahi001
    Sipahi001 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 314 cevap paylaştı.

    Ederler tabikide neden etmesinler güzel olsun yeter ki

    0
    0 Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Doğal ya da estetik. Güzele güzel derim. Yapay olması güzel olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Güzele her zaman güzel denir estetik mestetik

    0
    0 Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 732 cevap paylaştı.

    Güzel güzel duruyorsa karşımda evet, hak ederler

    0
    0 Yorumla
  • Sözlerin_prensesi
    Sözlerin_prensesi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Seçim de önemlidir mesela Mükremine o popo oldu mu hiç 🤣 hayır 🤣

    1
    0 Yorumla
  • gamzesari1
    gamzesari1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Doktora iltifat edebiliriz öyle durumlarda sonuçta bir emek var

    1
    0 Yorumla
  • Beyzishh
    Beyzishh Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Eder neden etmesin sonuçta o da insan ve iltifat edilmeye hak ediyor

    0
    0 Yorumla
  • ladycurio
    ladycurio Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 96%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 397 cevap paylaştı.

    Herkese yakismiyo estetik gerçekten güzel bı görünüme sahip olmuşsa eder

    1
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır. Estetik yapan nedense midemi bulandırıyor, tiksiniyorum. Vücuduna hile yapmış.

    0
    0 Yorumla
  • Bischocolata
    Bischocolata Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Bunu torpile işe girip sonra işe kendi hakkıyla girmiş gibi övünenlere benzettim.

    0
    0 Yorumla
  • kahvename
    kahvename Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    1 yıl

    Eder tabi olmayan şeyi yapamazsın. Abartılmadığı sürece sonuna kadar övgüyü hak eder.

    0
    0 Yorumla
  • RüzgarınSavurduğu
    RüzgarınSavurduğu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    Tabii ki hak eder:

    Sonuçta hayatında yaşadığı bazı tecrübelerin izini yok etmek istemiş olabilir bu insan ve bunun için estetik operasyondan destek almıştır. Övgüyü hak eder cesur olan şeyler :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Erkekler ve kadonlarında çoğu bu estetikmiş bı doğalmış takılmıyor bence. Sonuç nasıl ona bakıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • denizzmm_
    denizzmm_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    1 yıl

    Estetik bence alt yapısı olan insana yakışıyor zaten. Fakat bazıları çok fazla abartıyor gibi herkes birbirine falan benziyor yıne de edilebilir fikrimce

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Eder bence sonuçta o artık onun bedeni olmuş oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Gerçekten güzel ve doğal olmuşsa , sürece değil sonuca odaklanırım

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (104)
Devamını Gör(149)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Estetik ile gelen güzellik iltifat almayı hak eder mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Estetik ile elde edilen güzellik iltifatı hak ediyor mu? 76 cevap verildi
Estetik ile elde edilen güzellik iltifatı hak ediyor mu? 186 cevap verildi
Estetikle gelen güzellik "Maşallahı" hak eder mi? 53 cevap verildi
Estetikle elde edilen güzellik, doğal güzellik kadar övgüyü hak eder mi? 14 cevap verildi
Estetik güzeli olanlar iltifatı hak eder mi? 15 cevap verildi
Güzellik sadece estetikle giderilir mi? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨