Güzel değilim erkekler suratıma bakmıyorlar bile öyle hiçbir şansım yok mu basit görünmeden hoş görünmek istiyorum sevilmek vs?

Kapalıyım benim yaşıtlarım bile bana abla diyorlar şu an 161 64-65 kiloyum giyim tarzıma dikkat etmiyorum çünkü hayattan soğudum. Birini sevdim beni istemedi hiç kötü davrandı beni beğenmediğini söyledi ben laftan anlamayınca da. Kız olduğumu unuttum resmen bu yaşıma kadar kimsenin ilgisini çekmedim yazan eden olmadı. 28 yaşındayım Bu yaştan sonra şansım yok mu imkansız mı gerçekten mental olarak çöktüm yoruldum bıktım artık kendimi başka kızlarla kıyaslamaktan herkes çok güzel geliyor
Güzel değilim erkekler suratıma bakmıyorlar bile öyle hiçbir şansım yok mu basit görünmeden hoş görünmek istiyorum sevilmek vs?
Cevapla