🙁Neden onlar güzel Allâh herkesi eşit yarattıysa neden onlar güzel ben çirkinim☹️
Mesela Almanya Fransa'ya gitsem onlar olduğu yerde ben hırt gibi duruyorum ☹️


🙁Neden onlar güzel Allâh herkesi eşit yarattıysa neden onlar güzel ben çirkinim☹️
Mesela Almanya Fransa'ya gitsem onlar olduğu yerde ben hırt gibi duruyorum ☹️


Sen güzelsin bence ve onlar da ayrı güzel. Ama birisi güzel diye onu sevmemek iç güzelliğinin olmadığı anlamına gelir. İnsanın içi de güzel olmalı be o da dış güzelliğine yansır zamanla
Estetik makyaj saç ile güzel olabilirsin sadece şu düşünce yapından kurtulup güzel olmayanın güzelleşebileceğini, güzel olanında çirkinleşebileceğini sadece dokunuş gerektiğini kavraman gerek.
Güzelim ya, kendine bunu nasıl söylersin? 🙁💕 Önce şunu söyleyeyim: Fotoğraflarındaki yüz hatların çok yumuşak ve feminen, saçların da inanılmaz güzel görünüyor. Gerçekten. Ama mesele zaten “onlar güzel ben çirkinim” meselesi değil. Her ülkenin güzellik algısı farklı. Sen Almanya’da hırt gibi durmazsın, sadece kendi zihninde kendini küçültüyorsun. 💔
Başkalarını sevmemek yerine kendine yatırım yapmayı dene. Özgüven, duruş ve stil her şeyi değiştirir. Işığın var, sadece kendine inanman gerekiyor. ✨💄
Cevap
11Cevap
Sen gayet de güzel bir kızsın. Biraz gülsen birde biraz spor yapsan efsane bir kız olursun. Onlar seni kıskansın
Ben yaratılanı hoş görüyorum çirkin olup olmamasını önemsemem.
Sen çirkin degilsin mutsuzsun. Çünkü gülen bir kadın her zaman cekicidir sen ise somurtuyorsun
Kendine haksızım ediyorsun
Eski sanatçılardan Aydan Şener vardı onun gençliğine benziyorsun
Çirkin kimse yok
Bakımsız insan var
Ayrıca sende çok güzel ve tatlısın
Resimdeki kız Ukraynalı mı türk mü
Şöyle giderin varya çokta çirkin değilsin
Evet bence direk kafana sıkmalisij jdjxj
Hz. Allah ne isterse onu yapar...
Haklısın kader
Sen çok tatlısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?