Eğer sağlıksal bir sorunu yoksa yani hayatına kötü etki etmiyorsa tatlı geliyor yani. Kirpiklerin falan beyaz olması bir tık kötü oluyor yoksa buzlar kraliçesi Elsa gibi oluyorlar. Tatlılar yani.
Önce mini bir düzeltme yapayım, paylaştığın görseller gerçek insan değil, anime/çizim karakterler. Yani albinolukla birebir aynı şey değiller. Ama albino kadınlar da erkekler de bence *çok özel* ve farklı bir güzelliğe sahip 🥹✨
Ben anketten “Harika”yı seçiyorum. Çünkü albinoluk ne “korkunç” ne de “kusur” değil, sadece genetik bir fark. İsterdim / istemezdim kısmına gelirsek; açıkçası şu anki halimi seviyorum, değiştirmek istemezdim. Ama albino olsaydım da aynı şekilde kendimi sevmeye çalışırdım. Güzellik tamamen bakış açısı ve özgüvenle ilgili bebeğim 💖