Güncellemeler
+1 yıl
Bence efsane ötesi iyilerr✋💜💜



Demiyorsunuz da Allah nasip etsin de yakışıklı veya albeni hastası olması önemli değil. Sizin şu yakışıklı olsun demeniz yüzünden biz evde kaldık
Fazla güzeller
Cevap
6Cevap
Üçüncü uzaylıya benziyor
Aynen😂ama kız cok guzel😉
Çok güzeller ama ortadaki ayrı 😍
Çoğu zaten güzel oluyor
3. ne lan öyle..
Derkene😅
Değişik.
Harikalar...
Kötü
bnce
Nedeni?
Kötü
Sence neden kötü?
Çok iyi 😍
ayyy mükemmel
Ohaa
Valla güzel çok şükür 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar