Bu sıra çok hoşuma gidiyor ya, bence çok güzel ve etkileyici oluyorlar mavi göz, yeşil göz, hikaye en güzeli siyah göz tabi iri olması şartıyla 😇



Güzellik değilde başka bir şey çok hoş alımlı oluyorlar
Evet öyle biriyle evlenebilirim
Öyle birini bulursan sakın kaçırma, çevremde vardı öyle bir abla öyle etkileyici ki anlatamam gözlerim iri benim de ama ela ben siyah olmasını isterdim
Güzel oluyorlar
Bence de
Çünkü daha çekiciler
Cevap
4Cevap
Benim de öyle.. ben renkli gözü daha cok begeniyorum ama
Renkli göz asla buğulu bakmaz, her zaman sinsilik hissi verir insana bence değerini bil en karizmatik göz sekili sizinkiler
Aslinda en cok begendigim göz rengi bal rengidir. Tuba büyüküstünün gözleri gibi
Siyah değil ki bu koyu kahverengi... Hayır mavi gözlüler güzel 😻
Gözlerim iridir, ama kara gözlü olmayi çok isterdim :( mavi göz takintim bile gitti
Mavi gözlü musun peki. Mavi göz en güzelidir 👋
Mavi gözlü değilim, eskiden çok isterdim mavi gözlü olmayı şimdi siyah gözlü olmak isterdim
Anlamlı bakan herkes güzel ama mavi göz gördün mü bakmadan duramiyorum
Güzel bakan koyu renk göz gibisi yok
Ben en cok iranli kadinlari begeniyorum
Bence çok güzel oluyorlar
Ben beğenmiyorum
Olmuyor
Siz ergenlere göre güzellik ile de renkli olması şartıyla anlıyorum, Gözlerim renkli ve Megan Fox şeklinde küçük olsa ne anladım bu işten?
Tamam
evett
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar