Güzel olanı çok güzel oluyo ya fiziklerine dencek bişey bulamıyorum zaten tam kadınsı fiziğe sahipler. Sizde beğeniyomusunuz? Lütfen aşşağlayıcı yorumlar yapmayın. Şuna bir baksanıza ya 😍



Bir kadın olarak ben de çok beğeniyorum siyahileri. Çok "havalı" duruyorlar. Asil bir havaları var. Sanki "Yiyiyorsa laf at" der gibiler. Bayılıyorum bu güçlü auralarına.
Aynennnn
Kim beğenmez ki, kusursuzlar şu fiziğe bak -.-
Öldürelimmi bu kadını 😤
Bende onları çok seviyorum ama Rihanna gibi olanları değil. Tam çocuk yapılacak kadınlar
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...7a7b70ef16.jpg
Bunda g*t yok
Bu örnek hoş ama profilndeki gibi beyaz tercih ederim.
Cevap
41Cevap
Sen öl :D
Peki.. :(
Mübarek meteor sanki 😂😂😂 ortalık ağız salyasından geçilmiyo. Ks temizlikçileri nirdeeeee? 😅😅
Hemen çağıralımm ♻️♻️♻️
bu insanı lezbiyen eder be
Hahahah yazarken beni lez sanarlar diye geri tuttum biraz kendimi :D
Bence çekici değil
Ergenliğe çok erken yaşta giriyorlar hormonlar tavan yapıyor bay bayan anormallikler boy gösteriyor inan bana :D
Kıbrısta okumuştum çirkini tam çirkindi ama güzeli de gerçekten özelliklr fizik olarak eşsizdi...
Taş gibiler
Ya aksine bende beğenmem hiç. Beyaz tenlileri daha çok beğeniyorm :) zevk meselesi işte :)
Fizik açısından kimse geçemez ya bence
https://i.hizliresim.com/VLP4kr.jpg :D buda eskilerden.
vallahiiiii bizde bayyılıyoriz :D ama beyaz hatunu şey yapan zencilerden tiksiniyorum birden ırkçılığım tutuyo nedense
Allah allah sanane :D
niye aşağılayıcı yorumlar yapılsın ya. Afrikan Amerikalıları fiziki yönden herkesten üstündür.
Melez sevenlerdenim bende çikolata ten çekik göz dolgun dudak...
sevmekteki kritere bağlı sadece fiziğe bakmamak lazım
Siyahi kadınlardan iğreniyorum. Kalkanı indirir o derece.
Aaa...
siyahi kadının olduğu fotoğrafı karartmak nasıl bir mantıktır?
Niye görünmüyomu?
Görünüyor ama normal bir fotoğraf olsa siyahi kadınların güzelliği ortaya daha güzel çıkardı.
zenci kızlar güzelde biz türk gençleri buna yetemek
Valla bazen rastliyorum. nedense acayip ilgimi cekmeye başladılar. . keske sevgilim olsa biri
Çekiciler kesinlikle
Vuuuuh bu kere biriyle birliktelik yasadim terleyince cok kotu kokuyolar
Kokuları biraz ağır evet
Bazi eksileride var malesef
Böyle kalemle cizilmiş gibilr sanki:))
ilginc :)
Dimi çok hoş :)
evet çok güzeller
Gece elektrikler bir gitse :( :p
Sanki biz ışık saçıyoruz karanlıkta...
Zevk benim değil mi begenmedim
Senin değil.
Hadi oradan be bu dünya benim dünyam çok pis İnadim vardır nuh derim peygamber demem işi inada bindirmiyeyim
Fizikleri çok iyi oluyor ya zenci hatunlarin
Aynen öyle. Zayıf değiller her hatta bir dolgunluk var
şahsen ben beğenmiyorum..
Beyazın yeri bir başka ama
Bence en taş hatunlar bunlar
Rihanna zaten bilinmiş
bense bazılarını begeniyorum
Ben pek beğenemiyorum
aynen çok tatlı oluyolar
Memeleri ve kalcaları çok büyük ya
Tam olması gerektiği gibi bence
oha bende artık bayılmaya başladım :)
Dimi ama :D
bazıları kötü bu iyi :)
Sıcak çikolota üstüne dökülmüş gibiler
garip.. sevemedım pek ben beyazlardan yanayım
sen memeye bayılın sadece
hepside böyleydı zaten :D
Çoğunun fiziği süper tam böyle olmasada
Evet tenleri kaymak gibi
Hadi ya sen de mi oylesin
Hıhı aynısıyım bilion 😒
güzelliğin ırkı yok.
Siyahilerin %80i fiziği bomba
Güzelleri gerçekten güzel
kesinlikle.
Ağızının tadını bilen biri daha
Tabiki güzel
Aynen hemde çok
Siyahilere aşığım lan çok sesi
Fizikleri çok iyi
Aynen bomba gibi fiziğe sahipler
bacaklar kalın
Kalın bacak en güzeli.
Su kabağı gibi
ben bayılmıyorumm
Güzeller.
Lez misin
Hayır ne alaka?
hc tarzım degıller.)
Aman...
Fiziği güzel
Yüzüde çok güzel. Bu sadece bir örnek
Sen nasılsın peki :)
Zenci kizlar 😋😍
sen nesin böyle yaa
Kadin cok hos
Dimi ya. İpince bel ve kalın bacaklar. Ben kıçımı yırtsam bu fiziğe sahip olamam
Bu güzelmiş
Meme mi o?
evet çok seksi
öfföffffff
Of diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar