Herkes renkli gözlü kadınların daha güzel ve çekici olduklarından bahsediyor. Sizde öyle mi düşünüyorsunuz? 

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır ya en büyük yanılgı da bu. Her renkli gözlü kadın ve erkek kendisini güzel/yakışklı zannediyor. Tamam kimsenin tipine yorum yapmak haddimiz değil ama kendilerini bir şey zannedenlerde oluyor. Aklıma Shrek geliyor direkt.
Cevap
15Cevap
Hayır, renkli göz sadece bi artı katar.

Bonnie Aurons, The Nun filminin meşhur rahibe görünümündeki Şeytan Valak.
Renkliyse renkli göz. Güzelliğiyse tartışılır 🙂
Ne alaka siyah ve kahve gözde güzel ben kahve gözlüyüm mesela memnunun göz rengimden renkli gözler çok göz edermiş diyorlar 😂
Gözle vs ile alakası yok Öyle olsa mecnun leyla yı sevmez onun için delirip dağlar ile uğraşmaz dı😂Leondros olimpiyat yüzücileri gibi hera nın bir fener yakmasına koca boğazı yüzerek geçmez di 🤣🤣
Güzellik algısı herkesde aynı değil. Biri uzun boy, sarı saç, mavi göz severken diğeri kısa boy kahverengi saç ve göz sever. Bence önemli olan (dış görünüşte) göz rengi değil bakışı.
Benim de renkli gözlüyüm tabii ki hayır ne alakası var ya her gözü olan kadın niye güzel olsun ki çirkini de çok güzeli de çok saçma bir soru olmuş
Güzellik veya çekicilik algısı göreceli birşeydi, ki bunları tek bir paydada buluşturan tek şey ise auradır. Gerisi teferruattır.
alakası yok göreceli ama kumral ve birde renkli gözlüyse ya da kumral birde kara gözlü ise🤣🤣🤣her türlü kumral yani
Renkli gözlü her insan güzel değildir. Yüz hatları, saçları daha önemli.
renkli gözün bi havası var her renkli gözlü tabi ki güzel değil
Her gözü renkli güzel değildir. Sadece gözleri güzeldir. Ayrıca bazı göz renkleri de güzel değildir.
Her renkli gözlü güzel değildir. Yüz hatları , saçı, fiziği, giyimi...
Renklisi de koyusu da kişiden kişiye değişir. Erkekte de, kadında da.
Göz şekli kötüyse güzel değildir.
teorik olaraktan değil ama
pratik olaraktan bugüne kadar renkli gözlü olup çirkin olan pek görmedim.
hayır tabi kiii renkli gözlü olupta çirkin olan çok insan var
yok ya niye olsun illa
Hayır
Ay evet öyle derler çok. sukir
Kahverengi de bir renk olduğu için, evet
Hayir tabiki yakışan var yakışmayan var
Bence aksine çoğu çirkin oluyor...
Hayıt önemli olan göz şeklidir.
Hayır bu genelleme yanlış.
Tek basına renkli gozun bir anlamı yok
Ne aptal aptal sorular bunlar ya.
bence kahve ve siyah gözlü kadınlar daha güzel
Renkli gözlü erkekler yakışıklı oluyor
güzel olmayan modellerde gördüm..
Ne alaka yaaa
Hayır.
Yoq.
Genelimiz guzel aga
Hayır
Bir çoğu ever.
Yüz yapısına bağlı
Göz şekli kötüyse güzel değildir.
Değil.
Evet kesinlikle öyle
Alakası yok
Hayır değildir
Çekici olabilirler.
Güzel değildir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?