Gözlere bak ya şeytan gibi. Kahverengi gözler güzeldir, iyidir. Kim ne yapsın mavi gözlülüleri. Kem gözlü onlar, nazar değdirirler :p 😂
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- 02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılmavi gözlü erkekler>>>>>>>
4.bp.blogspot.com/.../2eeg7x653213c7gao3p6.jpg
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...a4ee3ba18a.jpg00 Yorumla
- Diğer konusunda 561 cevap paylaştı.
+1 yılBence herkesin kendine göre güzelliği vardır. Benim gözlerim renkli ve koyu kahve rengi gözlere ve ela gözlere bayılıyorum
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
+1 yılbütün renkli gözler güzel olmuyor yüzü çirkin olup renkli gözlü olanda var ama şu var renksiz gözler güzel kızlarda oluyor ama güzel yüzlü olupta mavi gözlü olanı bir başka güzel
10 Yorumla
+1 yıl1. fotodaki kızın gözleri lens ve sonradan sarışın olmuşlara benziyor yinede oyum ona
00 Yorumla2. resimdekini tercih ederim.. renkli gozlu kizlar pek cekici gelmiyo bana.. anca siyah sacli olurlarsa guzel geliyo
00 Yorumlarenkli gözlü kizlar dan korkarim tehlikeli hain fesat gibi gelirler bana şahsen
0214 Yorumla- +1 yıl
👍katılıyorum
- +1 yıl
Sinsi gibi geliyorlar aynen.
- +1 yıl
öyle de ayrımcılık yapmayalım bence sadece sinsi geliyor o kadar
- +1 yıl
Kocaelinin maçı vardı gitseydin
- +1 yıl
Bende kocaelidenim çünkü
- +1 yıl
izmite yakın işte
- +1 yıl
Demek ki bu kadar açıklıyorum 😂
- +1 yıl
dur tahmin edeyim sende izmite yakın oturuyorsun 😂
- +1 yıl
Derince tarafları mı yoksa
- +1 yıl
60 evler mi
- +1 yıl
evet 60 evler anladim ben
- +1 yıl
soyadın koç ya da çelik mi 😂
- +1 yıl
doğru cevapla
- +1 yıl
tanıdık sandım
- +1 yıl
gerçi hala şüpheliyim 😂
- +1 yıl
Merak etmiyorum. Kolay gelsin😂
- +1 yıl
👋👋
- +1 yıl
👋👐.
- +1 yıl
👋👐 (takıntım var yazma).
- +1 yıl
Sadece yazmayacaksın
- +1 yıl
bu kadar basit
- +1 yıl
engel atarsam yazamasın ama bunu biliyormuydun 😊
- +1 yıl
aa bir dakka senin görüşünmüş bu
- +1 yıl
kimsenin isteklerini kabul etmiyorum 😒
- +1 yıl
Mesaj atabiliyorlar sonra
- +1 yıl
"etmiyim"😄 evet etmeyeceğimde
- +1 yıl
evet huyumda var
- +1 yıl
Yakın ama değil
- +1 yıl
Yakın ışte ama değil burcumdan da kaynaklı olabilir
- +1 yıl
Koç
- +1 yıl
balık filansindir kesin sende
- +1 yıl
Yengeç mi
- +1 yıl
Aslan mı
- +1 yıl
hiç belli olmuyor da çünkü😄
- +1 yıl
Yo ben öyle hissetmedim. Herkesin hisleri farklı. Gayette sulu göz bir kişilik gibi hissettim.
- +1 yıl
bilmem öyle hissetim
- +1 yıl
duygusal yani
- +1 yıl
Yani duygularınla hareket eden bir insan gibi hissetim sulu göz biraz yanlış oldu ama duygusal ışte
- +1 yıl
Kelime anlamları aynı olmasa bile benim için aynı kefede ikiside
- +1 yıl
Işte o yüzden ya balık ya yengeç filan hissettim
- +1 yıl
evet fazlasıyla
- +1 yıl
Olaya niye direk sevmesinden girdin anlam veremedim 😂
- +1 yıl
Aslanları biliyorum. Koç burcu iyi anlaşıyor
- +1 yıl
aynen
- +1 yıl
Buraya bağlamıyacaksın herhalde😂
- +1 yıl
iyi iyi 😂
- +1 yıl
Nasıl anlamak istiyorsan
- +1 yıl
burda sor
- +1 yıl
Niye burda soramadın anlam veremedim
- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
Sorun ettiyim yok. Anlam veremediğim soru sormaya burda niye çekiniyorsun?
- +1 yıl
Takiple koşullamanı gerektiricek bir durumda yok o halde.
- +1 yıl
sebebi yok canım öyle istiyor
- +1 yıl
tamam
- +1 yıl
peki
- +1 yıl
sen yazma
- +1 yıl
inatlaşma benle yazma işte
- +1 yıl
yazma sen asıl
- +1 yıl
sen inat ediyorsun
- +1 yıl
yazma işte
- +1 yıl
asıl sen anlamiyorsun
- +1 yıl
yazma basit bir şey
- +1 yıl
sen yazma tamam mı
- +1 yıl
ya iyimisin ben deddim ilk yazma diye sende sırf inat olsun diye yazıyorsun eminim buna
- +1 yıl
Ne yani şükür falan mı etmeliyim beni engellemedin diye. Yazıcam. Asıl sen yazma.
- +1 yıl
Asıl benim inadım inat. Yazıcam. Sen yazma.
- +1 yıl
edersen et banane. Ben yazma deddim.
- +1 yıl
Allah Allah ben mi çocuklaşıyorum? Yazma diyorum yazan sensin. İlla inatlaşıcaksın.
- +1 yıl
Üstüme alınmıyorum bile. Yarışa çeviren sensin. Çocuk olan sensin asıl.
- +1 yıl
niye öyle bir şey diyeyim
- +1 yıl
Diyeceğim tek şey , inadı bırak ve yazma
- +1 yıl
Demeyeceğim yazma sen
- +1 yıl
etmeyeceğim yazma
- +1 yıl
Inatlaşmıyacaktın.
- +1 yıl
inanmiyorum😂 yanlış yere yazmışım
- +1 yıl
sanane istedigimi yazarım
- +1 yıl
Bakmıyorum yaa
- +1 yıl
geçirmesin oda napıyım
- +1 yıl
Çıldır banane
- +1 yıl
ben mi diyorum çıldır diye
- +1 yıl
bencede
- +1 yıl
Söylemeyeceğim
- +1 yıl
by.
- +1 yıl
yazma
- +1 yıl
yazmamı istemiyorsan engel atarsın
- +1 yıl
Yüzsüzlükle ne alakası var? Sinir oluyorum sadece. Yazma diyorum bilerek yazıyorsun. Engel atmak huyun değilse katlanıcaksın. Ya da yazmayacaksın.
- +1 yıl
Ne piskopatı ya sinir oluyorum diyorum. Yazma.
- +1 yıl
Burası gayet özgürce düşüncelerini dile görebildiğin bir platform. Senin görüşün olabilir ama İstedigimi yazma özgürlüğünde sahibim
- +1 yıl
panpiş ne ya ıy
- +1 yıl
bir şey demene gerek mi var
- +1 yıl
bir şey deme
- +1 yıl
yaa bak boyle inat inat konusuyon kendimi zor tutuyorum kirmamak icin seni o yuzden ya adam akilli konus ya da git bak boyle herseye zit cevap vereceksen boş yapma burda sen nasil sabrediyon ya allah kizlarin trip lerinde inatlarindan uzak etsin bu nedir arkadas ya ulan iyiki manitam yokmuş sukrettim şimdi bu nedir yav dayanamam boyle bir kiz arkadasim olsa. allah sevgilin olacak insana yardimci si olsun.
- +1 yıl
😂😂😂😂hahsh
- +1 yıl
😂😂😂🐑 Hepte böyle yaşamıyorum😒
- +1 yıl
Inatçılık konsunda yani
- +1 yıl
yo o kadar değil
- +1 yıl
Ne alaka. Nerden biliyorsun benim eğitimimide konuşma hakkına sahip oluyorsun?
- +1 yıl
Anladım tamam
- +1 yıl
yeter be filan hayrola küçük aslan
- +1 yıl
Ben gayette nasıl konuşulacağını biliyorum
- +1 yıl
Alttan almayı gerektiricek de bir durum yok ayrıca
- +1 yıl
belki
+1 yılDeğişiyor bu. Güzellik algın sarışın renkli gözlüden ibaretse böyle düşünmen normal :D
00 Yorumla
+1 yılGüzellik sadece göz rengiyle alakalı değil ama karagözlüler, buğday tenliler favorimdir
10 Yorumlagöz rengi saç rengi ten renginden önemlisi yüz hatları bence
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılrenkli göz sevmiyorum. açık kahverengi daha çok etkiliyor.
10 Yorumla- Diğer konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılHepsinin farklı güzelliği var
Bende mavi severim 😅10 Yorumla
+1 yılSiyahta bir renk değil mi? 😌 😃
00 Yorumla
+1 yılniye öyle bir şey diyeyim? Yazma diyorum
11 Yorumla- +1 yıl
yanlış yere oldu. :s
+1 yıl1. Resimdeki göz güzel durmuş kızda
00 Yorumla- Diğer konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılbu soruyu daha kaç kere soracaksın
10 Yorumla o ne la camış gibi göz
00 YorumlaYani renkli göz daha başka.
00 Yorumlaniye kara göz renksiz mi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkızın kalbi güzel olmadıkça gözü ne yapacaksın?
10 Yorumlakahverengi de renk ✩
00 Yorumla
+1 yılne diyon kanka
00 YorumlaYaradan'ın takdiri
00 Yorumla
+1 yılRenkli göz güzel ya.
00 Yorumla
+1 yıltişikkirlir🤗
00 Yorumla
+1 yılAynen oyleee
00 YorumlaBiz ölelim
10 Yorumlahiç sevmem
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar