• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Renkli gözlü kızlar en güzeldir. Aksini söyleyen kara gözlü değil mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Renkli gozlu kizlar en guzeldir aksini soyleyen kara gozlu degil mi?

Renkli gözlü kızlar en güzeldir. Aksini söyleyen kara gözlü değil mi?



Renkli gözlü kızlar en güzeldir. Aksini söyleyen kara gözlü değil mi?
Cevapla
En Güzel Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • gsnbr2
    gsnbr2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 85%
    +1 yıl

    Gözlere bak ya şeytan gibi. Kahverengi gözler güzeldir, iyidir. Kim ne yapsın mavi gözlülüleri. Kem gözlü onlar, nazar değdirirler :p 😂

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • YottaByte
    YottaByte Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 30%
    +1 yıl

    https://apikabu.ru/img_n/2012-10_3/7yf.jpg

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      galeri14.uludagsozluk.com/.../...-kizi_1278486.jpg

      Yorumla
    • YottaByte
      YottaByte
      +1 yıl

      demek ki neymiş? renkli göz güzelliği belirleyici bir faktör değilmiş

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    mavi gözlü erkekler>>>>>>>

    4.bp.blogspot.com/.../2eeg7x653213c7gao3p6.jpg
    s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...a4ee3ba18a.jpg

    0
    0 Yorumla
  • Pęřį-Kìží-423
    Pęřį-Kìží-423 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 44%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 561 cevap paylaştı.

    Bence herkesin kendine göre güzelliği vardır. Benim gözlerim renkli ve koyu kahve rengi gözlere ve ela gözlere bayılıyorum

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

12

Cevap

13

Cevap

  • GoddamnHomology
    GoddamnHomology Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 35%
    +1 yıl

    bütün renkli gözler güzel olmuyor yüzü çirkin olup renkli gözlü olanda var ama şu var renksiz gözler güzel kızlarda oluyor ama güzel yüzlü olupta mavi gözlü olanı bir başka güzel

    1
    0 Yorumla
  • Alatariell
    Alatariell Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    1. fotodaki kızın gözleri lens ve sonradan sarışın olmuşlara benziyor yinede oyum ona

    0
    0 Yorumla
  • icyshadow
    icyshadow Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    2. resimdekini tercih ederim.. renkli gozlu kizlar pek cekici gelmiyo bana.. anca siyah sacli olurlarsa guzel geliyo

    0
    0 Yorumla
  • frkn4141
    frkn4141 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 61%
    +1 yıl

    renkli gözlü kizlar dan korkarim tehlikeli hain fesat gibi gelirler bana şahsen

    0
    214 Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      👍katılıyorum

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      hshsj yalniz değilmişim baktigim zaman bir fesatlik sinsilik aliyorum e 😃

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Sinsi gibi geliyorlar aynen.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      renkli gozlulerden heleki mavi olanlardan oldukca uzak durmak lazim 🙊

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      öyle de ayrımcılık yapmayalım bence sadece sinsi geliyor o kadar

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      tabiki öylede ne bilim işte...

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Kocaelinin maçı vardı gitseydin

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      snjsn sen nerden biliyon mac olduğunu

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ?🤔😊

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Bende kocaelidenim çünkü

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      üüüü neresinden 😃

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      izmite yakın işte

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      izmite her yer yakin 😁😁

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Demek ki bu kadar açıklıyorum 😂

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      😅😅😅 öyle olsun ozmn

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      dur tahmin edeyim sende izmite yakın oturuyorsun 😂

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      woooow yok artıkkk ayakta alkisliyorum seni nasilda tahmin ettin bunu 😅😅😅

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Derince tarafları mı yoksa

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      derince değil ama cok yakın yaklastin 😂

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      60 evler mi

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      herkese açık konumumun koordinatlarini vereyim istersen olurmu 😅 mahallemin ismini kapi numarami falan cok ta merak ettiysen dm at cancağızım 😂😂

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      evet 60 evler anladim ben

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yoo valla değil yanlis tahmin

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      soyadın koç ya da çelik mi 😂

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      doğru cevapla

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      deil😊 amacin ne senin birisinimi ariyon 😅😅

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      tanıdık sandım

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      gerçi hala şüpheliyim 😂

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      valla takip at ogren kim oldugumu 😥😥

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yanlış emoji attim 😅😅

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Merak etmiyorum. Kolay gelsin😂

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      eyvallah ozmn. sanada kolay gelsin 👋👋

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      👋👋

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      👐👐

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      👋👐.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      afsfs 🤗👋🖐🖑👐👏👏 (.)

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      👋👐 (takıntım var yazma).

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      aha gene bir takintiliyla karsi karsiya geldim benimde var yazmassam olmaz

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Sadece yazmayacaksın

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      bu kadar basit

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sen takinti demistin demi bende de var iste o takintidan olmuyor son noktayi benim koymam lazim 😅

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      engel atarsam yazamasın ama bunu biliyormuydun 😊

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      aa bir dakka senin görüşünmüş bu

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      afsfaf yapma bunu dostumm

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      fafs nooollduuuu

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      simdi nolcak

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sustun 😋😎😎

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      kimsenin isteklerini kabul etmiyorum 😒

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      istek atinca birsey olmuyor haberin olsun 😋😊

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Mesaj atabiliyorlar sonra

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sonucta her onune geleni takip istegini kabul etmiyinki hadi ettin cikarirsin takipten atamaz bu kadar kolay bir mevzu 😁😁

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      "etmiyim"😄 evet etmeyeceğimde

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      vay be ne inatci bir kiz ciktin sende 🤔🤔

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      evet huyumda var

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      memleket karadeniz bolgesi mi yoksa bubkadar inat ordan çıkar

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Yakın ama değil

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      meselaa?😅😅

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Yakın ışte ama değil burcumdan da kaynaklı olabilir

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      hangi burcsun

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      burçlara inanirim kesin burcundan ötürüdür

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Koç

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      heee şaşırmadım

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      balık filansindir kesin sende

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yok başka bir seçim yap 😊 balik degilim

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Yengeç mi

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      nooo ❌❌ guclu bir hayvan diyim aetik ipucu verim

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Aslan mı

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      hala (mı) diye soruyonmu.. Evet aslan

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      hiç belli olmuyor da çünkü😄

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ne alaka valla gecen birisiyle konusyorduk geme ks den kizla direk dediki sen aslan burcumusun yani nasil yansitmissam burcumu artik direk bildi niye diye sordum nasil anladin falan aciklamasinida yapti nasil anladigini düşün yanii😆😆

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Yo ben öyle hissetmedim. Herkesin hisleri farklı. Gayette sulu göz bir kişilik gibi hissettim.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sulu göz bir kişilik derken mesela? benimi sulugoz zanettin.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      bilmem öyle hissetim

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      duygusal yani

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ne gibi mesela ne konularda sulugoz onu merak ettim sulu gözümdür bwlki konuya bagli tabi

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Yani duygularınla hareket eden bir insan gibi hissetim sulu göz biraz yanlış oldu ama duygusal ışte

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Kelime anlamları aynı olmasa bile benim için aynı kefede ikiside

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yanlış tahmin etmemissin bu sefer bakk 😊

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Işte o yüzden ya balık ya yengeç filan hissettim

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      duygusalmi olurlar o burçlar

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      evet fazlasıyla

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      aslani nasil bilirsin ☺🤔

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      aslanlar iyidir yaa guzel severler kolay kolay birakmazlar

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Olaya niye direk sevmesinden girdin anlam veremedim 😂

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Aslanları biliyorum. Koç burcu iyi anlaşıyor

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      valla şans yaa😁 en önemli özelliği o ondan dedim galiba 😅

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sen niye takildin bu kadar

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      koçla mi iyi anlasiyor?

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      bende diyorumki bir saatir ayni görüşün altinda niye tartışıyoruz 😂😂😂

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Buraya bağlamıyacaksın herhalde😂

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yok yaa ne alakasi var niye boyle düşündün acabee😅

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      iyi iyi 😂

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      iyi iyi derken hadi oyle olsun he he inandim 😉😃😃gibisindenmi yoksa ciddi inaniyonmu oyle düşündüğüme🤔

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      @KurtiçiKelebek

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Nasıl anlamak istiyorsan

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      tmm🖒 bir takip i kabul etsene 2 dk ligine bise sorucam 🙏

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      burda sor

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      neyse unut gitsin. Kendini coca cola nin sırrı gibi saklamaya devam et.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Niye burda soramadın anlam veremedim

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      olmaz burda da ondan

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Ne alaka

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      tamam ya sorun yok etmesende olur altı-üstü bir takip et dedim neyse bosver

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Sorun ettiyim yok. Anlam veremediğim soru sormaya burda niye çekiniyorsun?

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ya yok havadan sudan birsey soracaktim mühim değil ya.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Takiple koşullamanı gerektiricek bir durumda yok o halde.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ya neyse tamam etme. niye boyle takip etmemede israrcisin anlamadim ama neyse boşver

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      sebebi yok canım öyle istiyor

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      iyi tamam

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      tamam

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      peki 🤗🤗

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      gene basladik yazma tamam inat oluyor biliyorsun en son benim yazmam lazim

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      sen yazma

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sen yazma

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      inatlaşma benle yazma işte

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      maalesef olmaz yazma tamam.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      yazma sen asıl

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sen yazma inata bindi iş

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      sen inat ediyorsun

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      yazma işte

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      anlamiyosun galiba en son benim yazmam laazimmmm altta kalamam malesef

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      asıl sen anlamiyorsun

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      yazma basit bir şey

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      dua ette baskalari gibi engellemiyorum seni yoksa hic yazamican kazanan ben olucam ama oyle birseyde yapmam

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      basitse yazma ozmn

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      sen yazma tamam mı

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yaa offff ya yazma işte da yazma diyoz yazmaa yazmaa kac defa diyim daha

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      ya iyimisin ben deddim ilk yazma diye sende sırf inat olsun diye yazıyorsun eminim buna

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      bir ara gene biriyle bir inada binmiştik o yazdi ben yazdim en sonunda beni engelledi kendi görüşünün altinda yaziyoduk diye ama ben seni engellemicem ve de sen yazma

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Ne yani şükür falan mı etmeliyim beni engellemedin diye. Yazıcam. Asıl sen yazma.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yaw canim sıkıldı valla artik ha yazma diyoz yaziyon yazma diyoz yaziyon benim inadim inattir ben yazicam sen yazmican gör

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Asıl benim inadım inat. Yazıcam. Sen yazma.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ulan pes edecem artik sıkıldım çocuk gibi oynama yazma diyom benim gorusumun alti deilmi

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      edersen et banane. Ben yazma deddim.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      çocuk laşma istersen he?

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      aksam aksam sinirlerim bozuldu valla ya

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Allah Allah ben mi çocuklaşıyorum? Yazma diyorum yazan sensin. İlla inatlaşıcaksın.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      çocuk sun ahahaha😂😃

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      WINNER 🏴🚩🏳🏴🏁😂

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Üstüme alınmıyorum bile. Yarışa çeviren sensin. Çocuk olan sensin asıl.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      @KurtiçiKelebek teşekkürler canım cekildigin icin

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      oylemi diyosun inada binsi is

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      niye uzatiyosun isi sadec diceksinki tamam yazmicam bu kadar basit

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      @KurtiçiKelebek sağol ya rahatladim bak simdi sen yazmayinca 😅😅

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      niye öyle bir şey diyeyim

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Diyeceğim tek şey , inadı bırak ve yazma

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      kac dk dir yazmiyorsunda ondan 😂

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      allah askina yazmiyorum de ve yazma artik

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Demeyeceğim yazma sen

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      tamam hacı yaa yazma artik takip ediyonmu şimdi 😃

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      etmeyeceğim yazma

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      vay arkadas ya ne işe cattik böyle

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      niye inat esiyon boyle

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      her neyse nerde oturuyon kocaelide

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Inatlaşmıyacaktın.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      inanmiyorum😂 yanlış yere yazmışım

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yook artik ciddi olamassi ben şokkk yazma dedim yazacaksan bari adam akilli seyler yas

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sordugum soruya bari cevap ver mantikli seylee yaz bos bos yazacagina

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      sanane istedigimi yazarım

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      bak yaaa bak yaaa...

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Bakmıyorum yaa

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sen varya adama cinnet gecirttirirsin inanki bak bise diyoz adam akilli ona bile cevap vermiyon

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      geçirmesin oda napıyım

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yaww şöyle cevaplar veriyonya cildiracam resmen

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Çıldır banane

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      ben mi diyorum çıldır diye

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      offf. neyse salla unut gitsin

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      bencede

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      bencede ama sorduğum soruya cevap vermicenmi nerdd oturuyo kocaeli nin

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Söylemeyeceğim

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yaww tamam ozm bb gidermisin görüşümden ne buya hic birseye evet demiyorsun tamam hadi bb

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      by.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      hele şükür by

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      yazma

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      yazmamı istemiyorsan engel atarsın

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yazma dedim yazma yuzsuzmusun sen ya ne soru sorarim cevap verirsin ne gir derim gidersin adam akilli konusacaksan konus konusmucaksan git dedim sana

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      engel atmam kimseye huyum deildir

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Yüzsüzlükle ne alakası var? Sinir oluyorum sadece. Yazma diyorum bilerek yazıyorsun. Engel atmak huyun değilse katlanıcaksın. Ya da yazmayacaksın.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ya sinirden guluyorum Şu an valla amacin ne pisikobatmisn sen ya

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Ne piskopatı ya sinir oluyorum diyorum. Yazma.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      benim görüşüm deilmi kardesim yazarim yazmam sen yazmican

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Burası gayet özgürce düşüncelerini dile görebildiğin bir platform. Senin görüşün olabilir ama İstedigimi yazma özgürlüğünde sahibim

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      panpiş bari duzgun konusucaksan konuş bos muhabbet yapma

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      panpiş ne ya ıy

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      afsfsc 😂😂😂

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      kanki mi diyim ne diyim 😅

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      bir şey demene gerek mi var

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      bir şey deme

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yaa bak boyle inat inat konusuyon kendimi zor tutuyorum kirmamak icin seni o yuzden ya adam akilli konus ya da git bak boyle herseye zit cevap vereceksen boş yapma burda sen nasil sabrediyon ya allah kizlarin trip lerinde inatlarindan uzak etsin bu nedir arkadas ya ulan iyiki manitam yokmuş sukrettim şimdi bu nedir yav dayanamam boyle bir kiz arkadasim olsa. allah sevgilin olacak insana yardimci si olsun.

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      basi birsey ciktin sen ya kiz dedigin biraz alttan alir arkadas bu ne inattir tövbe bismillah.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      😂😂😂😂hahsh

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ne guluyon ya valla hayattan soguttun iki dakikada allah muhavaza senin gibi inadi olan bir kizdan cümlemizi esirgesin kurban olduğum yarabbim

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      😂😂😂🐑 Hepte böyle yaşamıyorum😒

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      nw gibi mesela

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Inatçılık konsunda yani

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      ben kesin karar vardim sen inatcisin valla sen normal hayatinda da inatcisin belli burcun dan belli zate

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yanlışmıyım.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      yo o kadar değil

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      var ama biraz inatcilik bari bu inatciligin egitiminde isine yarasa bir seyi basaricam diyip inat edipte basariyor olsan bari

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Ne alaka. Nerden biliyorsun benim eğitimimide konuşma hakkına sahip oluyorsun?

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      inatçı oldugun kadar bir okadarda asabisin be ben kotu birseymk dedim diyorumki bu inatciligin egitiminde falanda olsada bir seyi hedef ettiysen onu bu inatla kazanmaya çalışırsan kazanirsin babında dedik bune asabiyet ya sıktın sende iyice ha alttan aldik yeter be.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Anladım tamam

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      şu hayatta biraz alttan almayi ogren biraz insanlara iyi davranmayi öğren nasil konusulacaginj

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      sevindim anladigina

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      yeter be filan hayrola küçük aslan

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Ben gayette nasıl konuşulacağını biliyorum

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      Alttan almayı gerektiricek de bir durum yok ayrıca

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      hic sanmiyorum bir saatir ben ne kadar alttan almaya calistiysam sen dikine dikkine konusuyon

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      alttan alma derken normal sekilde bisey soruyoz birsey diyoz hemen dikine konusuyosun

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      yanlışmıyım ama? bir empati kur.

      Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      belki

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      belki de ne belki yani?

      Yorumla
    • frkn4141
      frkn4141
      +1 yıl

      belki derken?

      Yorumla
  • bettercallme
    bettercallme Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Değişiyor bu. Güzellik algın sarışın renkli gözlüden ibaretse böyle düşünmen normal :D

    0
    0 Yorumla
  • aydınnalın
    aydınnalın Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Güzellik sadece göz rengiyle alakalı değil ama karagözlüler, buğday tenliler favorimdir

    1
    0 Yorumla
  • ksnickyok
    ksnickyok Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    göz rengi saç rengi ten renginden önemlisi yüz hatları bence

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    renkli göz sevmiyorum. açık kahverengi daha çok etkiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Kazanovaaa
    Kazanovaaa Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 6b cevap paylaştı.

    Hepsinin farklı güzelliği var
    Bende mavi severim 😅

    1
    0 Yorumla
  • ekonometrimio
    ekonometrimio Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl

    Siyahta bir renk değil mi? 😌 😃

    0
    0 Yorumla
  • KurtiçiKelebek
    KurtiçiKelebek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    niye öyle bir şey diyeyim? Yazma diyorum

    1
    1 Yorumla
    • KurtiçiKelebek
      KurtiçiKelebek
      +1 yıl

      yanlış yere oldu. :s

      Yorumla
  • hunterwolf
    hunterwolf Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    1. Resimdeki göz güzel durmuş kızda

    0
    0 Yorumla
  • BaşınaBuyrukKız
    BaşınaBuyrukKız Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Diğer konusunda 9,3b cevap paylaştı.

    bu soruyu daha kaç kere soracaksın

    1
    0 Yorumla
  • Haycek
    Haycek Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    o ne la camış gibi göz

    0
    0 Yorumla
  • nilsuuuu
    nilsuuuu Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Yani renkli göz daha başka.

    0
    0 Yorumla
  • mrvçğff
    mrvçğff Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    niye kara göz renksiz mi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    kızın kalbi güzel olmadıkça gözü ne yapacaksın?

    1
    0 Yorumla
  • msponçik
    msponçik Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    kahverengi de renk ✩

    0
    0 Yorumla
  • Hemsiree_Hanimm
    Hemsiree_Hanimm Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    ne diyon kanka

    0
    0 Yorumla
  • HAWKMAN
    HAWKMAN Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Yaradan'ın takdiri

    0
    0 Yorumla
  • KağıttanKız
    KağıttanKız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Renkli göz güzel ya.

    0
    0 Yorumla
  • Beelzebubb
    Beelzebubb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    tişikkirlir🤗

    0
    0 Yorumla
  • izmirkızı_35
    izmirkızı_35 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Aynen oyleee

    0
    0 Yorumla
  • immor1903
    immor1903 Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Biz ölelim

    1
    0 Yorumla
  • mhmt3302
    mhmt3302 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    hiç sevmem

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Renkli gözlü kızlar en güzeldir. Aksini söyleyen kara gözlü değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Renkli gözlü kızlar daha güzel değil mi? 5 cevap verildi
Renkli gözlü kızlar çok güzel olmuyor mu? 28 cevap verildi
Renkli gözlü kızlar varken kara gözlü kızların kendini güzel sanması çok ilginç ve komik değil mi? 23 cevap verildi
Renkli gözlü kızlar varken kara gözlü kızların kendini güzel sanması komik değil mi? 18 cevap verildi
Renkli gözlü kızlar neden bu kadar çok güzel? 8 cevap verildi
Renkli gözlü kızlar niye bu kadar güzel oluyor? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨