Ufak tefek ve zayıf bir kız olduğum için sürekli laf yemem normal mi, ne yapmalıyım?

boyum 1.54 , 1.55 civarı kilom 42 , 43 gibi bişe genel olarak zayıfım kendimi bildim bileli ve kısayım doğduğumda zaten normalin altında kısalıkta doğmuşum yani ortalamanın altındaymışım hep böyleymişim boyumu uzatmam için baskı yapıyorlar fakat olmuyor genetik olarak da ailede kısalar çok uzunlar da var fakat kısalarda bir o kadar fazla genetik olarak da zaten zayıf bi yapım var arkadaşlarım olsun ailem olsun sürekli ufak tefeksin öylesin şöylesin falan diyorlar artık bunları duymaktan bıktım benim seçimimmiş gibi adam bile bulamazsın diyorlar evlilik konularından falan sıkıntı olur diyorlar

Ufak tefek ve zayıf bir kız olduğum için sürekli laf yemem normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla