Yüze lazer yaptı ama çok pişmaanım napıcam ben?

Lazere gidiyodum ama yüze ihtiyaç duymadım kadın yüzünede yapalım yüzünde de var dedi evet tmam yüzümde de vardı çenemde bıyık vs ama ben rahatsız olmuyodum gerçi çenemi alıyodum yalan yok ama lazer çok çıkarıyo dedikleri için çok korkuyodum bugün ilk defa yaptı diode buz lazerle ama şu an bile mesela elimi gezdirdiğimde dikenli dikenli napıcam

Yüze lazer yaptı ama çok pişmaanım napıcam ben?
Cevapla