Görünüşün ilk izlenimi belirlediği bir dünyada, kalbin değeri hâlâ hissediliyor mu? Yoksa insanlar önce dışı beğenip, içi sonra mı merak ediyor

Görünüşün ilk izlenimi belirlediği bir dünyada, kalbin değeri hâlâ hissediliyor mu? Yoksa insanlar önce dışı beğenip, içi sonra mı merak ediyor

Kimsenin kalbe baktığını düşünmüyorum kimse kalbi güzel midir Acaba değil fırsatı vermiyor ilk başta direkt fiziğe bakıyorlar güzelse geçer not alıyorlar kalbi güzel olanı kıymetini de düşünmüyorum Saf canım yerine konup kullanıyorlar kalbim iyiyse herzaman kırılmaya daha misait:))
Bu çağda çoğu kişi ilk bakışı değerli buluyor, ama asıl etkileyen bakışın ardındaki derinliktir. Fiziğin bir kapıysa, kalp o kapının ardındaki salon; içindeki huzuru ve ışığı görmeden kimse uzun süre orada kalmaz
Teşekkürler
Dış güzellik gelip geçici garantisi yok ben aldanmıyorum önemli olan kalp güzelliğidir zaten insanı insan yapan da dış güzellik değil iç güzelliktir karakterdir
Güzel kızım ɴâᴢᴇɴᴅᴇ 💕
Bence bu çağda “önce fizik, sonra kalp” gibi işliyor çoğu şey. İlk bakışta insanın gözüne dış görünüş çarpıyor, bunu inkâr edemeyiz. Ama iş ilişkiyi sürdürmeye gelince, fiziğin büyüsü çok çabuk sönüyor. Karşındaki insan saygılı değilse, empatisizse, güven vermiyorsa en güzel yüz bile itici geliyor.
En ideali, kendine bakman, hoş görünmen ama asıl yatırımı kalbine yapman. Çünkü dışın merak ettirir, için aşık eder bebeğim. 🫶✨🌷
Cevap
36Cevap
Şansın güzel olacak.. şans olmadıktan sonra ikisi de önemsiz olabiliyor..😃
Kalp güzelliği daha önemli, ama artık buna pek bakan yok maalesef
bu ülkede fizik ve tip iş yapıyor. kalp güzelliği bir işle yaramıyor maalesef
Öyle 🤷♀️
Kalbi güzel olduktan sonra fizik umrumda değil insanın içini en çok ısıtan o kalpten gelen sevgi ilgi ve saygı önemli benim için
Fiziğim baya sağlam netwoonun yaslaarı iyi elektrik mekanikleri iiyi gömülü sistemlere yeni başlıycaz
Karakter önde gelir, tamam insan belli bir oranda kendine bakmalı. Oda önemli ama şu an insanlar güzellik/yakışıklılık uğruna her haltı yiyor.
Görünümü orta halli kalbi güzel tadınmaz yenmez😀
Fiziği güzel olacak fizik güzellik varsa gerisi kolay
Kalbi tabiki söylemeye gerek bile yok. Bir laf vardı ya güzellik geçicidir.
Kalbi olmayanın fiziği başkalarının çöpu ile doluyor
Hangi çağda olursan ol; kalbin güzel değilse ömür boşa geçmiş olur bence.
Önce fiziği sonra yüzü güzel olacak kalbi çirkin olsa da önemli değil
İkiside önemli bence ama kaşbi güzel olsun isterim
Ben hâlâ kalp güzelliğine bakıyorum.. zaten bu zamanın insanı değilim
Kalbimiz ilk görüşte tanıyamıyor maalesef ama daha önemlidir
Bu çağ gösteriş budalalık şaklabanlık aleniyet çağı. Kalp kimin umurunda.
Kalbinin güzelliği önemli fizik her türlü yapılabilir
Benim için yüz güzelliğinden çok iç güzelliği önemli. İç çamaşırlı hali yani. Yüz güzelliği geçici çünkü
bana kalbi güzel olan denk gelsin
Fiziği guzel olmayanin kalbini kimse merak etmez.
İkisini de arıyorsunuz sadece birini söylemeyin inandırıcı gelmiyor açıkcası
ikisinin bir arada olanı makul, fiziğinin orul orul güzel olmasına gerek yok ama kalbi kötü insanla hayat geçmez
Kalbinin güzelliği yüzüne yansımış derler
Kalbi de fiziği de güzel olacak
Kalp güzelliği paha biçilmez
Sürdürülebilir ilişki için kalp güzel olmalı
Parası olacak, parayla fizikte yapar.
Kaderin güzel olacak gerisi boş
ikiside biraz olsun yani
Kalp güzelliği önemli.
Önce fiziğe bakıyorlar be
Hepimiz önce dış sonra iç
Kalp güzel olsun gerisinin garantisi yok zaten
Şimdi kalbe kimse bakmıyor
Her şey kendi elimizde
Fiziği yüzü güzelse kalbi otomatik güzel oluyor
hem fizigimiz hem kalbimiz güzel cok şükür
Kalp güzelliği önemli
İkisinden de alsak
Erkeklerin cebi, kadınların fiziği
Karakteri, güvenirliği, dürüstlüğü, samimiyet
fiziğe aşıksınız
insanın içi dışına yansıyor bir şekilde
Kalp onemli
Kalbi tabi ki
kalbii
İkiside ✨
ikiside 🤍
Kalbi 🩷
Kalbi güzel olmalı
Fiziği
Ahlakı düzgün olacak
ikisi de
Kalbi güzel
kalbi
Kalbi
Kalbi
Kaderi
Hem kalp hem fizik
Beyni olucak garanti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?