Güzellik ve kilo takıntısı hayatımı mahvediyor, psikoloğa gitmeli miyim 😔?

aslında güzel denilebilecek bir kızım fakat ben daha da güzel olmak istiyorum çok mükemmeliyetçiyim bu konuda eğer güzel hissetmezsem gün içinde bu günlük yaşantımı modumu ciddi derecede etkiliyor ya da beni agresifleştiriyor kendimi güzel bulduğum zamanlarda ise çok neşeli konuşkan oluyorum hatta bazen kendimi beğenmediğimde aynanın karşısında ağladığım bile oluyo. Kilo takıntım da şöyle aslında zayıf olsam bile daha da zayıf kızları görünce kendimi yetersiz hissediyorum daha da zayıflamak istiyorum bazen çok kısıtlayıcı diyetler yapıyorum sanki güzel olmazsam yaşamanın hiç bir anlamı yokmuş gibi geliyor hiç bir iş hiç bir şey yapasım gelmiyor psikoloğa gitmeli miyim ya da nası yenebilirim normal insanlar gibi bunları kafaya takmadan yaşamak istiyorum?

Güzellik ve kilo takıntısı hayatımı mahvediyor, psikoloğa gitmeli miyim 😔?
Cevapla