Güzellik algısı yüzünden özgüvenimi kaybettim?

Güzelim bunu biliyorum ama gördüğüm kızlar o kadar güzeller ki heryeri yapılı kalemle çizilmiş gibiler gerçekten özgüvenim çok düşüyor güzel hissetmemeye başladım kendimi aynaya bakınca eskisi gibi hayran hayran bakamıyorum artık kendime bunu tetikleyen şeyde galiba sevgilimin kız arkadaşları hepsi filinta gibiler fizikleri desen on numara kusurlarım var ve insan ister istemez bi onlara bakınca kendini kıyaslıyor kıskanmam asla ama keşke böyle olsaydım dediğim oluyor ne biliyim şu sıralarda sürekli bundan kaynaklı dolgular estetikler düşünmeye başladım kendimi kötü hissediyorum bundan dolayı bazen hiç hazırlanıp süslenip püslenip dışarı bile çıkasım gelmiyor
Güzellik algısı yüzünden özgüvenimi kaybettim?
Cevapla