Artık dayanamıyorum ağlamaktan bıktım ya ben neden zorbalanıyorum yine?

Allaha isyan etmek istemiyorum boyle yaratildim diye insanlarin dalga gecmesinden biktim artik doldum taştım ne yapacağım estetik mi olmak lazım illa insanları neden içine kapattırırlar böyle anlamıyorum anlam veremiyorum huzurum kalmadı ne yapmam gerekiyor benim her gün aynı sözcükleri duymaktan bıktım kafamı alıp gidesim var ne yapacam ben çok kötü hissediyorum strese girdim yine

Artık dayanamıyorum ağlamaktan bıktım ya ben neden zorbalanıyorum yine?
Cevapla