Fotoğrafıma ve yaşıma bak, düzenli olarak crossfit yapıyorum.
Bir de benimle aynı yaşta ki kadınlara ve yaşantılarına bak, bak baklım erkekler 30'da çöküyor muymuş.
30 geçince dağılmış erkek hiç görmedim hayatımda, nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama benim çevremde öyle bir şey yok. Aksine çevremde ki erkekler kariyerlerinde yükseldikçe kendilerine daha iyi bakıyorlar, çok daha sağlıklı olup çok daha iyi görünüyorlar.
30 yaş üzerini yaşlı zannetme cehaleti nereden geldi bu topluma bilmiyorum ama bu kafadan bir an önce kurtulun.07 Yorumla
Soran8 ayo cehaleti hemcinsin tasiyor 30 yas ustu kadınları gommeye calisirlarken hic toplumu cahil diye kınayasın gelmiyor demi belkide haklisin kardesim diyorsundur arkadaslarina. hep isinize geleni savunursunuz
Soran8 aySen bakimlisin diye erkeklerin cogu bakimli olmuyor cogu keltos kaliyor ben hep goruyorum 30 yas ustu erkeklerin coktugunu.
Soran8 ayTanimama gerek yok erkekler olarak isinize geldigi gibi davraniyorsunuz dusundugum gibi oluyordur kesin haklisin kardesim diyorsundur hic sasmaz.
Soran8 ayHayat mi bıraktiniz? Fjskdjdf 24 üm ama 30 undan sonra hayatım bitecekmis size gore 😂
- 8 ay
30'undan sonra hayatının biteceğini kim söyledi bilmiyorum, ben ve benim çevremde hiç kimseden öyle bir laf duymadım ya da bakış açısı görmedim.
Hayat mı bıraktınız demişsin, ben ya da çevremde ki hiç kimse kimsenin hayatını mahvetmedi.
Bence sosyal çevreni değiştir, anladığım kadarıyla baya sorunlu insanlarla bir arada yaşıyorsun ve sosyalleşiyorsun. Senin anlattığın şeylere kulak misafiri bile olmadım.
En İyi Cevaplar
8 ayGenelde bu söyledikleriniz evli erkeklerde hatta kadınlarda olan bir şey. bekar erkekler, kadınlar yine Kendilerine bakıyorlar. Siz evli ve çoğu kilolu kadın görmediniz galiba :) kaldı ki erkekler Evet kilo alınca daha yaşlı görünür kötü görünebilir fakat erkekler yine de genç hallerinden daha yakışıklı hallere gelebiliyor ama kadınlarda bu maalesef tersi olabiliyor. Bazı istisnalar hariç. Çünkü kadınlar gençken daha pürüzsüz yüze pürüzsüz cilde sahip oluyorlar daha sonradan ne kadar makyaj yaparlarsa yapsınlar o yaşlanmışlık görüntüsü makyajla de kapanmayabiliyor. Erkek hep doğal olduğu için çok dikkat çekmiyor ama erkeklerde de bu çirkinleşme durumları olabiliyor tabii
016 Yorumla- 8 ay
Kadınlara kilo yakışıyor balık etli oluyor ama erkeklere yakışmaz kel göbekliler
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd Bu Sizin düşünceniz:) Ben bir erkek olarak kilo olan kadın sevmiyorum. Erkeklerin yüzde 80 i de tahminim sevmez. kilolu kadın her zaman eksi durumundadır Bunu unutmayın. Evet istisna, seveni de çıkabilir, her şeyi seveni olduğu gibi. fakat ince veya olması gereken kiloda olan kadın her zaman avantajdır :) tersini iddia edip tartışma yaratmayın lütfen Ben fikrimi söyledim :)
- 8 ay
Erkeklerin %90nı kilolu kadın sever çünkü balıket hoşuna gider sen zıtlaşıyorsun sadece senin gibi zayıf sevenler çok azdır
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd sevgili arkadaşım özellikle zıt olmaya çalışma lütfen bak Yaşın 18-24 görünüyor Ben sana burada doğruları söylüyorum Sen doğruları kabul etmiyorsun istediğin gibi düşünebilirsin erkekler 30'dan sonra Kel göbekli olmuyor zaten 40 50'den sonra olmaya başlıyorlar. Büyüklerinden bir şeyler öğrenmeye Bak bence. Kilolu kadın her zaman eksi durumdadır. Erkeklerin %90'a kilolu kadın falan sevmez Geç o işleri sen kilolu birisin yüksek ihtimal ya da bu tezini sonuna kadar sürdür Ama doğru olmadığına Sen de ben de biliyoruz Tamam Allah'a emanet ol hadi kolay gelsin genç :)
- 8 ay
Ben sana doğruları söylüyorum sokakta 30 yaş üstü erkekler kel göbeklidir gözümüzle görüyoruz hala neyi savunuyorsun aklınca zıtlaşır değerini yükseltmeye çalışma görünen köy klavuz istemez 30 yaş üst adamlar kilo alır ve kendini salar saçı dökülür hatta 25 yaşında bile saçı dökülen kilo almalar başladı ve erkeklerin %90ı kilolu kadın sever zayıf kemik sevmiyoruz balıketli etine dolgun seviyoruz diyorlar sen bile öyle diyorsundur ama burada aklınca erkekleri yermeye çalışıyorsun kadına kilo yakışır erkeğe zayıflık ama hepsi fil gibi
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd gereksiz Polemik yapıp tartışma yaratmak için her şeyin tersini söylüyorsun boşuna benim vaktimi alma lütfen. Tamam erkekler fil gibi kel ve göbekli Hadi sana eyvallah ve iyi günler.:)
- 8 ay
Ha şöyle zıtlaşmanın alemi yok benim dediklerimi tekrarlama görünen gerçeği söylüyorum sana
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd küçük insan büyüklerinden bir şeyler öğren kilolu insanlar fit insanlara göre hiçbir zaman çekici olmadı olmamıştır bunu aklına sok istersen. Bu gerçeği ister kabullen ister kabullenme aynı zamanda daha önce de söylediğim gibi erkekler 30'unda saç dökmezler 40-50'den sonra insanlar metabolizmaları yavaşladığı için yavaş yavaş kilo olmaya başlarlar. Bazı çalışan erkekler evli olsun olmasın ya da kadınlar fırsat bulmadı ya da kendilerine bakmadığı için kilo alırlar öğren bunları daha öğreneceğin çok şey var:) hayatı yemiş yutmuş insanlara küçük halinle akıl vermeye Kalkma biraz yaşının insanı ol büyüklerine de saygı göstermeyi öğren atıp tutuyorsun gereksiz şekilde yok şişmanlar ilgi çekermiş Yapma ya kim söyledi sana bunu bir bak bakalım sor bakalım onlara ne kadar ilgi çekiyor :) aklınca burada trollük yapıyorsun Hadi güle güle şimdi bundan sonra yazdığın çocuk çocuk cevaplarına hiçbir mesaj yazmayacağım boşuna insanların vaktini alma gereksiz fikirlerini kendine sakla :)
- 8 ay
Türk erkeklerinin çoğusu balık etli sever kimse 40 kilo sevmez Yaşlı abicim
- 8 ay
Engelleyince üstüne cevap yazınca üstünlük taslama çabalarına giriyorsun ergen gibi komik oluyorsun
- 8 ay
Toplumda şişko balık etli kadın sevilir bunu sende biliyorsun ama kuduruyorsun şimdi
- 8 ay
Git soru sor balık etli kadın der herkes şişko erkek sevilmez
- 8 ay
Al çoğusu balıketli demiş yaşlı insan
- 8 ay
Tezin çürümüş oldu boş boş zıtlaşma
s 8 ay30 yaşındaki kadınlar güzelleşiyor erkekler çirkinleşiyor ifadesine katılmıyorum.
Bu kişisel bakım ile ilgili bir durum.
Kadınlar erkeklere göre daha hızlı olgunlaşır.
Bakımsız her insan çöker.
Kadınlar çökmeye çok daha meyillidir.014 Yorumla
Soran8 ayYapay zrkaya sordum erkek dha cabuk yaslanir kadindan. Surekli kadinlara zorbalik yapmaktan zevk mi aliyorsunuz ya?
Soran8 ayKatılma senin katilmaman benim icin bir sey ifade etmiyor goruntuyu tartisiyoz burada bakımda olsa cogunuzun genleri kötü. 30 yasina geldiginde cogu erkegin saci kellesiyor kotu gorunuyor cirkin gorunuyor
- 8 ay
Zorbalık yapmakla bir ilgisi yok.
Gerçeklerden söz ediyoruz.
Kendini bakımsız bırakan kadın 30 değil 25 lerde çöküşe başlar.
Dikkat ederseniz daha hızlı olgunlaşır dedim ayrıca. Yani iyi bir şey söyledim.
Bizim kafamız kelleşirken sizin yüzünüz buruşuyor, cildiniz bakımsız kalınca artık dökülmeye başlıyor.
Zorbalamadım. Fikrimi söyledim.
Soran8 aySizin cildiniz burusmuyormu kirisıklık olmuyor mu sanki fiajdkajskajdjsjfjsjfjf sokrates savunmasi mi bu? Sizin bide ustune saciniz dokuluyor kel kaliyorsunuz kel kalmak hepsinden beterdir tipi baya etkiler
- 8 ay
Bizim yüzümüzün buruşması sarkmalarımız falan sakaldan kıldan ötürü belli olmuyor efenim sjsj
Soran8 aySakal tüm yuzünuzde cikmadigina göre belli oluyor merak etme mesela gozunuzun kenarlarinda da mi cikiyor ya bi git isine fkajdkwfk dedigin gibi olsa butun yasli sakalli adamlar genc gorunurdu sakalından dolayı.
- 8 ay
Yahu mesele yaşlı görünmek değil ki.
Bizde o sarkmalar sorun olmuyor, sizde sorun oluyor. Ayrım bu yani.
Kötü bir şey söylemiyorum.
Soran8 ayBen bizde sorun olsun istemiyorum kardesim? Sizde nasıl sorun olmuyorsa bizdede sorun olmayacak. Yani sen kadinda sorun olmasindan zevk alıyorsun hic demiyorsun bu yargılar kırılsın diye sen istiyorsun ki bu yargılar devam etsin. Sonra diyon ki fokromo soylodom. Sinirlendigim konuda bu zaten? Dalga mi geciyorsun? Neyse goruntuyu tartisiyoz cogunuzun goruntusu kayiyor kayik tipli oluyorsunuz kabak kafalı oluyorsunuz hamile olmadiginiz halde gobeginiz buyuyor
Soran8 ayAyrım bu diyorsun ben bu ayrımcılığı istemiyorum belki normal degil mi? Ayrım oluyor işte sinirlendigimiz noktada bu zaten aw. cunku karsimizdakinin tipi bratt pit degilken karsindakini yargilamasi sinirimize dokunuyor normal degil mi? 😂😂😂😂😂😂😂😂
- 8 ay
Hahah.
Benim suratınızın kaymasından ve sarkmasından zevk aldığımı nasıl düşünürsün hiç yakıştıramadım.
Soru net;
Erkekler neden 30 yaşına gelince çirkinleşiyor?
Cevabım net;
Kadınlar daha hızlı olgunlaşıp daha fazla değişiyor sarkıyor ve çirkinleşiyor.
Soran8 ayKadın mi cirkin yoksa kellesip gobegi buyuyon kabak kafali erkekler mi cirkin tabikide erkekler net. Duz mantık goruntuyu tartisiyoz Erkeklerin tipi kayiyorrrrrrr kelllllltos oluyorlar shhhrek gibi oluyorlar
Soran8 aySizin suratinizda kayiyor merak etme yaslilik sadece kadinlara özgü bir sey degil hahahahahakdjsfkfj
- 8 ay
Evet. Dönüşüm geçirdiğimiz konusunda haklısın. Sensin tamam :)
Soran8 ayDönüşüm olmaz o. Olsa olsa çöküşüm olur
8 ayArkadaşlar yaşlanmak hayatın bir parçası tıpkı büyümek gibi. Çocukken abi/abla, amca/teyze dediğiniz insanların yaşına geldiniz ve kendinizi genç hissediyorsunuz. 30a yaşlı demek komik oluyor insanlar 100. yaş gününü kutlarken ;)
Sağlıklı olun gerisi hikaye
02 Yorumla
Soran8 ay30 yaşına gelen kadınlar yaşlı olarak gorüluyor ama erkekler genç olarak görülüyor topluma göre. burada konu yaslanip yaslanmamak degil bizde biliyoz herkesin yaslanacagini ama 30 yasindaki kadinlara slllluthaaaaming uygulaniyor bunu elestiriyorum ben
- 8 ay
Bu siteyi ciddiye alma reelde yok öyle bir şey.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, erkeklerin 30 yaşına girdiklerinde yaşadığı değişimler aslında biraz yaşam tarzına, genetik faktörlere ve hormonal etkilerine bağlı. 😊 Mesela saç dökülmesi genetik yatkınlıkla alakalıdır. Bunun dışında metabolizmaları yavaşladığından dolayı spor yapılmazsa ve beslenmeye dikkat edilmezse göbeklenme kaçınılmaz oluyor.
Ama merak etme, bu durum tamamen mecburi değil! Spor yapmak, sağlıklı beslenmek ve stresten uzak durmak bu etkileri azaltır. Erkekler de kendine iyi bakarsa bu süreçte gayet güzel yaş alabilir. 🎯🌟
Her yaşın ayrı bir güzelliği var sonuçta, değil mi? 😊❤️12 Yorumla
Soran8 ay30 yasindaki kadınları elestiriyorlar shrekk gibi tiplerine bakmadan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 8 aygenetik ya da yaşam koşulları
10 Yorumla Tamam kabul ediyorum kadınlar erkeklere nazaran fiziksel ve psikolojik olarak zorbalığa çok maruz kalıyor ama aynı şekilde böyle onlar gibi yermesek böyle ifadeler kullanmasak mı? Yıpranıp ve yaşlanıyorlar, genetik ve yaşam tarzlarına göre de biz kadınlar gibi değişiyorlar. Yıpranma konusunda aynı fikirdeyim ve çevremde gördüğüm kadarıyla erkekler daha erken göçüyor, genel olarak da erkeklerin ömrü daha kısa. Birkaç gün önce Buyur Bi'De Burdan Bak diye bi program izliyordum aradan 10 yıl geçmiş ve eskiden izlerdim tekrar da izleyesim geldi, Kerem Özdoğan gözüme takıldı bi an inanamadım ne hâle gelmiş dedim çünkü şimdilerde yeni dizisinde kendisini hiç tanıyamadım. Böyle olan çok var ya, kimisi çok çabuk yaşlanıyor kimisi normal olması gerektiği gibi yaşlanıyor işte
35 Yorumla
Soran8 ayNezaketten anlamayan insanlara nasıl ki kaba kuvvet uygulaniyorsa usluptada kaba üslup kullanilmalı. Aksi halde empati kuramiyorlar. Yapılan her arsızlığa kibar davranirsak aman kalbi kirilmasin onlar gibi olmayalim kafasıyla hareket edersek hep biz kırılıriz hala da kırılıyoz zaten
Soran8 ay🙏🏻❤️
- 8 ay
Hiçbir erkek sen 30 una geldiğinde bu yazdıklarını yazmayacak sana
Güzellik & Bakım konusunda 644 cevap paylaştı. Bu gayet güzel bir soru. Cevabı da belli. Alkol sigara sporsuzluk saçların düzenli olarak yıkanmaması sahte ucuz şampuanlar ve genetik faktörlere bağlı olarak sporcuların bazılarının kullanma talimatını bilmeden kreatin kullanmasıyla DHT hormonunun fazla salgılanmasına neden olmasıyla kelliğin tetiklenmesi gibi daha çok sorun sayabiliriz.
14 Yorumla
Soran8 ayErkeklerin olgunlasinca tipleri yargilanmiyorsa olgun kadinlarinda yargilanmasi adil mi? 24 yasimdayim yanlis anlasilmasin
- 8 ay
Kadın erkek farketmeksizin kimsenin dış görüşünü eleştirmek adil değil. Herkesin kendine göre bir yaşam tarzı var.
Soran8 ayEvet haklisın ama ben bu soruyu birazda empati kurmalari icin sordum olgun kadinlar hakkinda igrenc seyler yazan buyuk bir güruh var bazi erkekler empati kursun nasil hissettirdigini anlasin diye.
- 8 ay
Anladım güzel yöntem. Bazı insanlar da empati sahibi olmuyor.
8 aykadınlar 30 unda olgunlaşıyor tarzını buluyor özgüveni tavan yapıyor ışıl ışıl parlıyor Ama erkeklerSaçlar yavaş yavaş veda ediyor göbek misafir gibi yerleşiyor sjjjf yüz hatları de biraz yorgunluk ekliyor Hormonlar stres, iş hayatı derken, 20’lerdeki o pürüzsüz karizma yerini
eh işte, idare eder” moduna bırakıyor. Yani kadınlar 30’unda adeta çiçek açarken, erkekler 30’unda biraz göbek açıyor 😀😀
Çok doğru tespit canim tebrik ederim 🤌20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
8 ayÖnceden güzellik baskısı çoğunlukla kadınların üzerindeydi ama artık öyle değil. Yani çoğu erkek de dikkat etmeye başladı artık, haklarını yemeyelim. Hoş kendine özenmeye başlayanların çoğu Z kuşağından (13-28 aralığı) ve 30 eşiğini geçmediler henüz. Ve gençliğinde bakımlı olmayanlar sonradan hızlı çöküyor haliyle. En azından Z ve sonrası umut vadediyor çekicilik konusunda, bu da bir şey.
04 Yorumla
Soran8 ayZ kusagi erkeklerininde cogunun zihniyeti ayni maalesef burada konu bambaska aslinda olgunlasan kadınları eziyorlar cogu kendi tiplerine bakmadan
- 8 ay
Z kuşağı erkekleri de X veya Y kuşağı gibi görüntüsüne özenmiyor mu?
Soran8 ayÖzensede onlarinda saclari dokuluyor
- 8 ay
İyi alışkanlıklar, dermaroller ve takviye gıda desteğine bakıyor bu çoğu zaman. Olmadı saç ektirme opsiyonu hep var. Çekici olmak isteyen bir yolunu bulur.
8 ay38 yaşındayım bu dediğine katılmıyorum. Siz 30lu yaşları bir insanın yaşlılık dönemleri falan görüyorsunuz ama aslında bir erkeğin en olgun en dolu kıvam almış halidir. Resmen bir meyvenin tam olgunlaşıp tadını lezzetini almış olması gibi. Senin dediğin yaşlanma belirtileri 50lerde başlar sağlıklı bir erkek için. Genetik faktörler de önemli ama içkin sigaran, çok kilon, stresin yoksa 30larda yaşlanmaz erkek, aksine dirileşir.
02 Yorumla
Soran8 ayYapay zeka erkeklerin kadınlardan daha cabuk yaşlandigini söylüyor
- 8 ay
Doğrudur. Yaşam şartları ve erkeğin kendi içinde daha duygusal ve çabalayan mücadele eden olması daha çabuk yaşlanmaları için haklı etkenler. Ama bu yaşlanma 30lar için çok çok erken bana göre.
Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. çünkü metabolizma yavaşlıyor, hormonlar değişiyor, saç dökülüyor, kilo almak kolaylaşıyor ve deri elastikiyeti azalıyor. ayrıca yaşam tarzı da etkili oluyor; düzensiz beslenme, stres, az hareket gibi şeyler görünümü hızlı değiştirebiliyor. ama herkes aynı hızda değişmiyor, bakımlı ve sağlıklı erkekler yine de çekici kalabiliyor.
11 Yorumla- 8 ay
Kendine bakan belli oluyor
8 ayBende ters işledi durum sanırım arkadaş 178 kilo oldum 19 yaş sonrası ilişki durumu vs 24 gibi başladı telaş derken kilo ver spor başla deri sarkmasın derdi derken
şu an 100 kilo altı düşüp 125 kiloya sporla geldim natürel olarak saçta rahatsız ediyor arada ustura yaptırıyorum galiba sıkıntı bende yaş 27
00 YorumlaÇünkü tek amaç için yaşıyor çoğu. Flört, evlilik, çocuk... Hepsine sahip olunca rahatlamanın ve boşvermişliğin duygusuyla artık doğal gördükleri yaşam tarzına bürünüyorlar. Amaçları sadece yemeğe dönüşüyor ve o göbek gittikçe büyüyor. Bakım, tırt... spor, fiyuuw... Moda anlayışı, zort... Ortaya çıkan evli, çocuklu kel toful. Geçmiş ola
00 Yorumla
8 ayHepsi değil ya. Kendine bakan kendini önemseyen insan 50 yaṣındada iyi durur. O erkekler kendini ve hayatını sevmeyen kiṣiler. Yüksek ihtimal ya büyük darbe almıṣlar geçmiṣte ve herṣeyi boṣlamıṣlar, ya birilerinin bedduasını almıṣlar, ya hastalık atlatmıṣlar, ya da zaten hep tipsizlerdi ve bu da doğal seçilimin bir parçası.
00 Yorumla
8 ayBen 33 yaşımdayım. Kullandığım nöroleptik ve psikotrop ilaçlardan dolayı kiloluyum, kullanmadan önce zayıftım. İlaçlar sadece kafamın arka tarafında biraz saç dökülmesi yaptı. Onun dışında saçımda problem yok. Bir de cildim çok genç, tenim bembeyaz, sakalım kızılımsı, saçım sarımtırak. Beni görenler 30 yaş üstü değil de en fazla 25 falan sanıyor. 23 yaşında sanıyoruz diyenler bile oldu. Boyum 1.80, kısa değil.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,3b cevap paylaştı.
8 ayErkekler 30’a yaklaşınca hormon dengeleri değişiyor testesteron azalıyor bu da saç dökülmesi ve kilo alımını etkiliyor metabolizma yavaşlıyor yaşam tarzı ve stres de eklenince görünüşte farklılık oluyor aslında çirkinleşmekten çok vücut yapısı ve yüz hatları değişiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ay30 yaşındaki kadınlar güzelleşmez. Kolajen kaybı, kas gevşemesinden dolayı 30’lu yaşların başlarında güzellik azalır. 30 yaşında yüz oturmaz, çöker. Yüz oturması 16-18 yaşlarında olur. 30 yaşında çökme durumu ise sadece Türk erkekleri için geçerli.
01 Yorumla
Soran8 ayKellesmiyor gobegi yag dolmuyor en azindan erkekler gibi
Çirkinleşmek demeyelim de biraz çöküyorlar hakikaten ve sonra dönüp kadınların çok erken çöktüğünü söylüyorlar. Fıkra bu kadar
42 Yorumla
Soran8 ayBide o kel kafalarına yaglı göbeklerine bakamdan 30 yasindaki kadinlari elestirirler hahahaha
Soran8 ayBakmadan**
8 ay30 yaşındaki kadinlar güzelleşirken?
Suratlarına sürdükleri boya ile ev boyanır. O kadar botoksu hileyi , olmayan kaşı boya ile var göstermeyi 50 yaşında emmiye yap o da güzel olur.
02 Yorumla- 8 ay
Sizi güzelleştirecek tek şey yok
Soran8 ayBakımlı olduklari icindir o. Eee bakmasınlar mi kendilerine? Sizde bakımli olsaydıniz sizde guzel gorunurdunuz sizi tutan mi var sizde bakım yapın?
Biz kadar bakımlı degil çoğu boyle şeyleri gereksiz goruyorlar ve rahatlar amaaaaaan zaten yaslancaz ne yapsakta kafasindalar...
22 Yorumla
Soran8 ay30 yasinda cogu kel kaliyor gobekleri yaglaniyo agozlari kokuyo bakım yapmazlar tiplerine ceki duzen vermezler sonrada bakimli sporunu yapan fizigine dikkat eden olgun kadinlari elestirirler
- Güzellik & Bakım konusunda 443 cevap paylaştı.
8 aySen kadinlarin 30 yasini hic gormedin galiba. Yine genelleme ve cinsiyetcilik yapilan bir soru daha. Kiyafetle herkes normal, plajlarda görüyoruz, 20 yaşında kizlar selülit ve yagdan gecilmiyor
03 Yorumla
Soran8 aySenin hemcinsin 30 yasindaki kadinlara demediklerini bırakmiyor. Onlara diyormusun genelleme yapmayin diye?
- 8 ay
Bu tarz kotulemeleri bir tek siz yapiyorsunuz. Tek derdiniz erkekler
Soran8 aySiz yapiyorsunuz siz siz siz siz sizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
8 aytipten kaybetmek ne saçma bir yorum.. madem kelleşeceğiz 20li yaşlarda tipe niye önem veriyorsun o zaman? nasılsa kel olacak göbek yapacak o 'tipli' erkek dimi :) önce iç güzellik diye bişey duymadınız mı acaba? amacın birkaç ay gezer tozarım sonra şutlarım ise tamam ama aynısını sana da yaparlar emin ol..
04 Yorumla- 8 ay
Merak etme kızlar evlenir
Soran8 ayBen sonuca bakarım burada goruntuyu elestiriyoruz cogunuzun tipi kayiyor olgunlasinca. İç güzellikmiş sanki erkekler olarak iç güzelliğe çok bakiyormuşsunuz gibi iç güzellik dersi vermende ayri bir komik :D
- 8 ay
Helal be 😂
Soran8 ay🤣🤣
İnsan ömrü çok hızlı uzadığı için genetik olarak adapte olamadık eskiden insan ömrü ortalama 40 yıldı bir sıkıntı olmuyordu şimdi 80 yıl, ergenliği 25 yaşına kadar uzattık orta yaşı 45 yaşa çıkarttık yaşlılığı da 65 yaş yaptık
04 Yorumla- 8 ay
Ergenlik 25 yaşına kadarsa kendi ayakları üzerinde duran adam olamayan tiplerle övünüyorsunuz
- 8 ay
25 yaşına kadar adam olamıyorlarsa zaten adam yerine koyulup ilişki yaşanacak zeka değillerdir erkek 18e basınca olgunlaşmalı
Gizli Üye(25-29)8 ayDoğru tespit kadınlar 30 da ancak kendine gelebiliyor güzelleşiyor tabi bekarsa veya evli olsa da çocuğu vs yoksa ama erkekler de tam tersi çabuk çökmeye başladılar
10 Yorumla
8 ayEvet 30 li kadınlara çirkin diyorlar kendileri 30 geldiğin de nolcak acaba
10 Yorumla
8 ayBi de kendilerini bir şey sanıp genc kızlara yürüyorlar
12 YorumlaBenim abim 40 yaşında görenin gotu düşüyor maşallah nazar değmesin. Doğada az bulunan nadide parçalardaniz 😂😂😂
14 Yorumla
Soran8 ayOlabilir ama valla %90 ınizin 30 yasina girince tipi kayiyor istisnalar kaideyi bozmaz
Soran8 aySinirlenmeye hakkın yok zaten sinirlenmesi gereken biziz 😡😡😡
- Güzellik & Bakım konusunda 406 cevap paylaştı.
8 aykendilerine bakmadan ahkam keserler kadın dediğin şöyle olacak böyle olacak diye
10 Yorumla
8 ayÇocuk dogurmadg halde doğumu gelmiş gbi geziolar birde 😄
10 YorumlaSorunu cok sevdim 10 numara soru sormuşsun ❤️😘
10 YorumlaAy kadınlarda bu tam tersi bir güzellik geliyor anlatamam (kendimden biliyorum)😀😀😀😀
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 377 cevap paylaştı.
8 ayE kadınlarındada aynı durum var göz çevresi kirismaya kollar sarkmaya göbek bağlamaya başlıyor selülit artıyor 😂
03 Yorumla
Soran8 aySizde selulit, kirisiklik, sarkma yok sanki.
Soran8 ayAyrıca Kel olmak hepppsinden beterr aglayinnnnnnnnnnn
- 8 ay
Erkekte selülit olmaz ki
Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Saçlarım omzumda.
Boy 184 kilo 75,
göbek ve deri sarkıntısı yok.
Yaşım yazıyor zaten.
Spor yapan, bakım yapan erkek için yaş sadece sayıdır.
Ben göbekli kadın daha çokgörüyorum.00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 319 cevap paylaştı. Hayat yasam beslenme kosullari genetik durumlar spor vs etkiliyor. Kadinlar da dogum yptikdan sonra degisiyor
01 Yorumla
Soran8 ayNe yapalim dogurmayalim mi? En azindan onun bi sebebi var erkeklerin hamile kalmadan gobegi sisiyor
8 ayKadınlar da kelleşiyor ama erkekler kadınlar kadar uygulama yaptırmıyor veya bakım yaptırmıyorlar o yüzden maskeleyemiyorlar
01 Yorumla
Soran8 ayBazı Kadınlarin kellesmesi hastaliktan dolayidir ama erkeklerinki genetikten dolayı ve %90 nı kel kaliyor
8 ayTamam şöyle yap beğenmiyorsan kötü buluyorsan uzakdur öylelerinden. Kimi beğeniyorsan ona git mesela. Neden bu kadar kastın ki kendini. Niye gerildin mesela seni tutup zorla o erkeklerle everen yok değil mi? Rahat ol özgürsün nasılsa canın hangisini isterse onu seçersin. Sakin gerek yok yani.
00 Yorumlaburada bir kıskançlık sezdim üzgünüm gerçeği kabul etmen gerek bu konuda erkekler kadar şanslı değilsiniz
022 Yorumla
Soran8 ayKafanizin kellesmesi gobeginizin cikmasi şans mı?
Soran8 ayDiger gucu para diceksin demi ama her 30 yasinda erkek zengin degil komiksin. Hem zengin degil hemde tipi kayik burdan yak...
Soran8 ayDegersizlesen sizsiniz cogunuzun tipi kayiyorrrrrrrrrr fkdfnfkdk heralde sende kel ve göbeklisin dogru mu?
Soran8 ayEstetik diyorsun ya hani hahahahaha 30 yasindaki kadinin estetiksel olarak sizlerden daha geriye gittigini dusunduren nedir size? Estetik olarak cogunuzun tipi kayiyorken kadinlarin estetikligini sorgulama hakki bile dusmez size
- 8 ay
hayır para değil. statü ve saygınlık. bu yetenekleri erkekler olgunlaşarak kazanır ve kadınların gözünde cezbedicidir. Doğa size güzellik özelliği yükledi ve bunu kısıtlı bir zamana yaydı. yani deniyorki 20 li yaşlarında erkeğini buldun buldun bulamadın geçmiş olsun işin zor. bulabilirsin ama altın zamanların yirmili yaşlar. Erkeklerin ise 20 li yaşlar aksine dezvantajları çünkü birçok kadın hala olgunlaşmamnış çocuk gözüyle bakıyorlar o yaştaki erkeklere. Her iki cinsiyetinde kendi cezbedici özelliği var kadınlarınkide gençlik ve güzellik. kadınların 30 una dayanırken evlenmem lazım güdüsü boşuna değil. bunları bize doğa bahşetti
Soran8 ayKardesim bende sana şunu diyom 30 yasindaki kadin neye gore cirkinnnn? Kendini hakli cikarmak icin paragraf gibi yazi yazma
Soran8 ayYa aw cirkinnnnlesiyorsunuzzzz cirkinlesiyorrrsunuzzzzz cogunuz shhhreğe benziyor gkskfkskdkskdkf
Soran8 ay30 yasindaki kadinlar cirkin degildir hayat 30 yasindaki kadinlar icin bitmez ama erkekler icin biter cunku cogunuzun gorunusu tipi kayiyor burada biz gorunusu tartisiyoruz birnin degerini veya ozelligini degil 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Soran8 aykesin kel ve gobeklisinnn kesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Soran8 ayKonu birinin ozelligi veya degeri degil goruntuyu tartisiyoruz ve sizin goruntunuz daha kotu oluyor 30 yasindan sonra. goz var nizammm varrrrrrrrrrrrrr
Soran8 ayCinsel deger diyor kardesim ben sana ne diyorum konu deger degil veya ozellik deg goruntu tartisiyoruzz kafan basmiyor mu goruntuuuu🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Soran8 ay30 yasindaki kadinin tipi erkekler gibi kaymiyorsa cinsel olarakta etkileyebilir merak etme sen. Sonucta hala guzel kaliyor erkekler gibi cirkin olmuyor :)
Soran8 ayYa ne diyordun kardeim benim kuzenim 30 yasinda evlendi asıl sen kendini kandir allahın keli
Soran8 ay24 üm ben 2001 de doğdum ama biliyormusun genç olupta bu kafada olman senin icin daha acı y kusagi kafasindasin ruhun yaslanmis. Eski kafalısın 60 yas olsan bu kafada olsan hadi neyse eski insanlar onlar. Yazik sana :)
Soran8 ayFfjakfjskdjskfj 24 üm ve yegenim daha 2 yasinda üniversiteye giderse gelecekte soylerim. Bu arada sende sac ektirmek icin para biriktir bence
Çünkü geçim derdi erkegin üstünde ondan kazandıklarını kadına yedirtmekten kendimize bakamıyoruz
02 Yorumla
Soran8 ayBanane. Ben sonuca bakarım
Gizli Üye(25-29)8 ayDoğru bakıyorum hepsi kıllı göbekli saçını sakalını taramamış öyle dolaşıyor. Sonrada gelip burada aranıyor
10 Yorumla
8 aystresden kaynaklı olduğunu düşünüyorum yapabilecek bir şey yok bizde her canlı gibi git gide ölüme yaklaşıyoruz
00 Yorumla
8 ayBu her erkek için geçerli değil.
02 Yorumla
Soran8 ayTamam knk olgun kadinlara laf etsinler o zaman
- 8 ay
Cahile cahil olunmaz boş ver takma bu kadar
Gizli Üye(25-29)8 aySaçma kadınlar tipine başta bakıyor. Sonra ne kadar ağzı laf yapıyor ses tonu ne kadar çekici gibi şeyler genel anlamda ağzı laf yapması. Ağzın laf yapsın 60 yaşında adam 24 lük kızı kızartır.
01 Yorumla
Soran8 ay60 yasindaki adam sicccctigim bkkkkla aynidir
Güzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı. Aynı durum kadinlardada oluyor kilo alıyor spor yaparak kendine bakarak gençliği güzelliği korumak gerekir
00 YorumlaSaçlarım henüz dökülmedi, beyazda yok. Yüzümde kırışmadı 44 yaşındayım. Çirkinlik meselesi tamamen göreceli ona bişii diyemem ☺️
00 YorumlaKelleşmek besin yetersizliği, ırsi ve erkeğin eninde sonunda varacağı yer.
Kilo almak ucuz besin.08 Yorumla
Soran8 ayYapay zekaya sordum hangisi daha cabuk yaslanir diye erkeklermis
Soran8 ayHangi yapay zeka o kumru mu 🤣🤣
Soran8 ayDoblo ne onuda bilmiyorum
Soran8 ayBen googlenin geminiye sordum senin sordugun kumrudur kesin
Hayat zorluğu iş vs. Hep bi stres olduğu için erken yaşlanıyoruz. şu an bile kafamda 3 tel beyazım var 😂
00 Yorumla
8 ayBenim gördüğüm çoğu erkek de öyle anlayamadım. Normalde daha iyi görünüyorlardı eskiden ama yeni nesil erken çökmeye başladı.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayiki tarafta ya evlenmiş oluyo ya evlilige adım atıyo ve dedigin gibi otur bi düşün bakalım bu evlilik birini o hale getiriyorken digerini diger hale niye getiriyor diye :D
01 Yorumla
Soran8 ayEvlilik degil genetikle alakali. gercek hayatta 30 a gelmis cogu bekar erkekeklerinde saclari dokulmeye basliyor.
Bence 35 ve sonrası aşırı karizmatik oluyorlar ama tabii kendilerine bakarlarsa, sağlıklarını ihmal etmezlerse.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
8 ayşu karılar genellememeyi bir türlü öğrenemedi
02 Yorumla
Soran8 ayIstisnalar kaideyi bozmaz
Soran8 ay%90 ınızın tipi kayiyor cogunuzun genetigi bozuk.
8 ayÖyle biri değilim ama genelde kadınlar ağızlarına edip çok yıprattığı ve ekonomik sorunlar erkekleri yaşlandırır. Erkek başka şey takmaz
12 Yorumla
Soran8 ayGenetiginizin bozuklugunun sinirinide kadinlardan cikardiniz ne diyim fiskfjsmfjskfjwkfjdjfjskfjf
- 8 ay
Erkekler dümdüz yaratıklar 3000 yıl öncesi ile inan çok farkımız yok genetiği bozulanlar kadınlardır :)
37 yaşındayım kellik yok kilom yok adaylarımı bekliyorum 🤦♂️🤣🤣🤣🤣
01 Yorumla
Soran8 ayIstisnalar kaideyi bozmaz 😂
Gizli Üye(36-45)8 ayCok güzel tespit sonrada kendilerini kanitlamak icin 18 yasinda kizlarla oluyorlar
10 YorumlaStres, kötü alışkanlıklar alkol bira sigara sağlıksız beslenme sedanter yaşam biçimi
10 Yorumla
8 ayÜlke şartlarında 40 yaşı görebilmek bile mucize...
00 YorumlaHaha onları yolan bir kadın vardır arkasında kesinlikle nedeni bu ⅙
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 355 cevap paylaştı.
8 ayErkek dış görünüşe değil delikanlılığa önem verir
00 Yorumla Sen bide onlarin 40+ olmalarina bakmadan 20lik çıtırlar aramalarına bak 🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayGenetik etkiler, bakımsızlık ve stres. Sabahları poğaçayla akşama doğru dürümler dönerlerle günü kapatıyorlar. Bu şekilde beslenen biri zaten eğer metabolizma hızlı değilse göbek yapar.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 775 cevap paylaştı.
8 ayo adamına göre değişir spor yapan dahada güzelleşir
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 773 cevap paylaştı.
8 aySıkıntıdan stresten dengesiz ve düzensiz beslenmekten sigara alkol vesaire bunlar da etki ediyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayHer erkek için geçerli değil bı yazdıkların, 30 yaşındayım ama maks 24-26 yaşlarında sanıyorlar
04 Yorumla
Soran8 ayBende 24 yasindayim benide 18 saniyorlar :)
Cevap sahibi8 ayMinyonsan normal 😊
Soran8 ay1 65 boyum
Cevap sahibi8 ayKaç kilosun
- Güzellik & Bakım konusunda 656 cevap paylaştı.
8 ay40 ından sonra erkekde parayı bulunca artık 30 una gelmiş kadını istemiyor be canıms😎
02 Yorumla
Soran8 ayHerkes parayı bulmuyo sefil olanda var hatta cok.
- 8 ay
Çok şükür diyeyim o zaman
Gizli Üye(25-29)8 ayAsıl 30 yaşını geçen kadın dökülüyor. Biyolojik saat konusunu hiç açmayayım bile.
12 Yorumla
Soran8 ayYapay zeka erkeklerin ksdinalrdan daha cabuk yaslandigini soylüyor
Cevap sahibi8 ayNe önemi var bunun?
- Devamını Gör (102)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer