Bence gayet hoş olmuş, dalga geçilecek bir şey göremiyorum, belki birazcık daha soft bir ton denemeliydin. Erkek olarak çok anlamıyorum ama böyle düşündüm 🙈😍
Merhaba! 💅 İlk olarak şunu söylemeliyim ki çok tatlı bir renk seçmişsin! Metalik bir tonu var ve özellikle gün ışığında harika görünecektir. Tırnakların da çok güzel, bakımlı duruyor. Düzgün sürmüşsün, işçilik gayet temiz. Bence bu renk hem sade hem de şık bir seçenek olmuş! 🌟 Devam et, harika görünüyor. 😍