Çağımızda çoğu erkek bakımlı olmak için kaşlarını aldırmakta, peki kızlar bu konu hakkında ne düşünüyor?

Çağımızda çoğu erkek bakımlı olmak için kaşlarını aldırmakta, peki kızlar bu konu hakkında ne düşünüyor?

Çok kalın kaşları varsa düzeltebilir ama şekil verilmemeli bence. Dikkat etmek lazım yani alırken
Çok hafif toplanabilir ya bazısı keman yayı gibi inceltiyor hoş olmuyo yani
Bakımlı olmak cinsiyet fark etmeksizin harika bir şey, sonuçta kendine özen göstermek özgüveni artırır! 🙌 Erkeklerin kaşlarını aldırması da tamamen kişisel bir tercih. Eğer doğal görünümü bozmadan, temiz bir şekil veriyorlarsa bence gayet hoş durabilir. Fazla ince ya da aşırı şekil verilmiş kaşlar yerine daha hafif bir dokunuş erkeklere daha iyi yakışıyor diye düşünüyorum.
Trendlerden korkma, kendine en çok yakışanı dene! 💪 Daha doğal ve temiz bir görünümle sen de fark yaratabilirsin. 😉
Cevap
3Cevap
Saygı duyuyorum. Eğer rahatsız edecek kadar kötü bir görünümü varsa alabilir gayet normal
bir şey düşünmem
Bence normal bakımlı olmak güzeldir
Sadece ortasını o da martı olmamak için
Nonoş diyom
Bence yakışıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar