Sadece ortasını alırım gören "bu kişide bı tane kas var yazık" demesin diye o kadar. Kaşlarıma hiçbir cerrahi ve fiziki işlem uygulamadım bu yaşıma kadar. Rabbim bundan sonra da kaşlarıma işlem uygulamamı nasip etmesin
Kaşlarının orasını alsınlar lütfen orta doğu goblini gibi dolanıyor bazıları. Az olanlar veya dikkat çekmeyene bir şey diyemem ama recep ivedik gibi gezen var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Bakım yapılmalı tabi ki
Alınması gerekiyor ama çok ince hoş durmaz
Surat yapısına göre değişir
Sadece ortasını alırım gören "bu kişide bı tane kas var yazık" demesin diye o kadar. Kaşlarıma hiçbir cerrahi ve fiziki işlem uygulamadım bu yaşıma kadar. Rabbim bundan sonra da kaşlarıma işlem uygulamamı nasip etmesin
Erkeksi bakış dediğimiz olayı tamamen ortadan kaldırıyor. Kaşları fazla şekillendirilerek alınmış bir erkek, kadın gibi bakışlara sahip oluyor
Ulu önder Atatürk'üm gibi kaşlarım var. Bakışlarım adam öldürüyor
@DoluRakıŞişesi evet bakışlar fena 🤒
@pilly_bhebek herkese ölüm, sana yaşam getiren cinsten bakıyorum
@DoluRakıŞişesi sana bir içki ısmarlayabilir miyim😼
@pilly_bhebek olur ama sabahında nikah dairesi isterim
@DoluRakıŞişesi sabahı kalbimizin götürdüğü yere gideriz 😇
@pilly_bhebek benim kalbim sana gidiyor işte sen yolu belirlersin 😏
@DoluRakıŞişesi dümene ben geçtim o zaman sjshsj
@pilly_bhebek işin gücün dümen kdksks hayır dümen ben de. Sen içki ısmarlıyorsun diye benden beklenmeyecek centilmenlik yaptım kdkkd her zaman bulaman
@DoluRakıŞişesi yoo artık bana geçti "sen yolu belirlersin" dedin geçmiş olsun söz ağızdan bir kere çıkar 😛
@pilly_bhebek seni mı kırıcam. Bir tur sen sürersin nihah dairesine kadar. d maksat gönlün olsun güzelim
Evlenin artık bildirimden bıktım
Olur bacım niyetimiz o zaten iki üç seneye kesin evleniriz @pilly_bhebek ile
Kaşlarının orasını alsınlar lütfen orta doğu goblini gibi dolanıyor bazıları. Az olanlar veya dikkat çekmeyene bir şey diyemem ama recep ivedik gibi gezen var
Kadınların bile almasını saçma buluyorum. İspanyol ve latin amerika kadınları aldırmaz ve harikalar. Erkeklerde bu feminizm iğfaliyle başladı.
Fazlalıkları alınmalı alındığı belli olur doğal halini kaybederse itici geliyor erkek yerine bile koyamıyorum
Alınmalı da dozunda fazla lainca kötü bir görüntü yaratyor doğallık açısından dozunda alınmalı kalınlığı ve inceliğini dikkate alarak
Doğallığını korumadan aldığım gün döndüğüm gündür sfghsd
en güzel yerim kara kaşlarım, onlarıda asla almam. alanlarada bir şey diyemem
alıcağım tabiki ben aynada kendimi kötü görüyorum çünkü
Ben kalın kaş seviyorum ya daha hoş duruyor diye düşünüyorum kendim de
valla bakimliysa neysede cikmiş kas hos durmuyor kizlarda da erkeklerde de
Çok dağınıksa en fazla toplanabilir inceleştirilmemeli kavis eklenmemeli.
Kendi tercihleri. Ben fazla alınmış kaşı kimseye çok yakıştıramıyorum. Bu da benim zevkim
Kaşını alan erkekten daha itici olan çok az şey var
Kismetse olur furkan.😅bence butun o erkeksi gorunumleri gidiyor ince alinca
Ortasını alıyorum karışık olmasın sınırını belli ediyorum baska bisi yaptıgım yok
Berberler kesiyor sormadan, aldırmaya girer mi?
Çok çirkin ve komik duruyor kelli felli adamlar kaşlar kız gibi ipince
Aşırı değil de makine veya makasla düzeltilme yapılabilir
bazıları şekil veriyor kötü duruyor açıkçası ama almak isteyen alsın zerre alakadar etmez beni
Aşırı dağınıklık ve tek kaşlılık durumu varsa aldırmalarında sakınca yok 😄
Normal.
Ben alıyorum ama çok değil tabi ve güzel olduğunu söyleyen de çok.
Gelde alma
Bu öyle ki alsan da kalın
Çok dağınıksa biraz toparlamak yakışıyor ama diğer türlü yakışmıyor
Kendisi bilir doğal olan en güzelidir diye düşünüyorum erkeklerde
Mekreminden hiç bir farklari yok 😂 üzerine alınmak isteyen alınabilir
Tercih meselesi ama ben yakıştıramıyorum
Almıyorum kışın yakacağım
Bakımsız ve kötü duruyorsa aldırsınlar
düzeltme yapılabilir, yapıyorum
Yapışıksa alınmalı sadece başka türlü yakışmıyor
Martı gibi gezmiyoruz işte
Kadında da erkekte de hiç hoş değil.
Fazla da güzel değil ya
Tercih meselesi kimisine yakışıyor
Abartı olduğu zaman güzel olmuyor ama normal aldırmaları güzel (kaşları çok kalın olanlar aldırmalı)
Çoğu erkekte kız gibi duruyor ama bu adama yakışmış
Çok sa kaş ı alması gerek
Biraz o tarafa meyilli işte :D
Fotoda gösterdiğinin kaşı gayet iyi
marti kas degilsen erkek kas almaz.
Hayatta almam ayıptır
Kadın kadın olduğunu, erkek erkek olduğunu bilsin.
Bence iyi ya çok ince olmadığı sürece
Hoş durmuyor, erkeksi görüntüyü bozuyor
Almıyorum alanda beni ilgilendirmez
Bazıları cok güzel alıyor clldşx
Bu ne harbi wk dhdhhd
Pis durmasından iyidir bende ortasını alıyorum.
Fazlasıyla komik ve itici
Hiç iyi şeyler düşünmüyorum ben 😂
Erkeklere bu kadar karışmayın ya
Eğer çok yoğun kaşları varsa toparlamak iyi olur
Ben almıyorum geri kalanlar da umrum dışı
Bıyık gibi duruyorsa almak lazım :)
Kendi kaşımı cok almıyorum itici duruyor
Ben sadece ortasını bazen alıyorum o kadar
Ortası yok kasımın
Allah'ın vip kulu 🙂
Ben almıyorum tek kas devam :)
Erkek adam kaş alımı ya?
Alır