Erkeklerin kaşlarını aşırı alması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mesela bana çok itici geliyor aşırı alınmışı ( aşırı kalın olup inceltmek zorunda kalanlara bir şey demiyorum)
Mesela bana çok itici geliyor aşırı alınmışı ( aşırı kalın olup inceltmek zorunda kalanlara bir şey demiyorum)
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben almasın ıyy iğrenç demedim. Ufak düzeltmeler ile doğallığını koruması şartı ile hiçbir sorun yok ama böyle aşırı alık nö
Erkeklerin kaşlarını aşırı alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla