Kendimi çok çirkin ve değersiz hissediyorum bu psikolojiden nasıl çıkarım?

Arkadaşlar maalesef hiç sevgilim olmadı çıkan tek tük adayları da beğenmedim ama karşıma sevebilecegim tarzda erkekte çıkmıyor çevre de yapamıyorum acaba diyorum çok mu çirkinim çevrem bile oluşmuyor yeni bir işe guriyorum yeni vir ortama giriyorum sürekli dışlanan kişi ben oluyorum bu durumdan yoruldum arkadaş bile edinemiyorum adamakıllı edinsem de bir değer yok çok sıkıldım acaba çok mı çirkinim görsel anlamda ne yapabilirim bunu düzeltmek için yaşım 30 yapayalnuzim

Kendimi çok çirkin ve değersiz hissediyorum bu psikolojiden nasıl çıkarım?
Cevapla