Kendimi değersiz çirkin biri olarak hissetmekten nasıl kurtulabilirim çok yoruldum ?

Ben 18 yaşında bir genç kızım ve doğuda yaşıyorum. Kendimi hiçbir zaman güzel hissetmedim, aksine her seferinde aynaya baktığımda içimde derin bir üzüntü kaplıyor. Çirkin olduğumu düşünüyorum, özellikle de çevremdeki insanların bana nasıl baktığını gördüğümde. Bu düşünce o kadar derin ki, kimsenin beni sevmeyeceğine inanıyorum. Ne zaman güzel bir kız görsem, içimde bir parça daha kırılıyor. Ailem bile güzelliğe değer veriyor; sanki güzel olmayan birinin varlığı bile onların ilgisine değmez gibi. Bu yüzden hep dışlandım, kendimi hep değersiz hissettim. Stres, yüzümü daha da kötüleştiriyor, sivilcelerim artıyor ve bu da beni daha da yıpratıyor. Her gün gözyaşları içinde kalıyorum. Hayatım boyunca hiç gerçekten mutlu olamadım, bu acıyla nasıl başa çıkacağımı bilemiyorum yardım edin 😭😭

Kendimi değersiz çirkin biri olarak hissetmekten nasıl kurtulabilirim çok yoruldum ?
Cevapla