Ben hiçbir zaman güzel kızlar gibi sevilmicem hiçbir zaman sevdiğim çocuğa açilmicam sırf yüzüm çirkin diye bu çok koyuyor 😔?

Bakım yap güzelleşirsin demeyin zaten çirkinim bakım yapsam en fazla cildim temiz olur o kadar yani bakımla yüz hatları değişmiyor ne yazıkki bu soruyu sadece içimi dökmek için yazıyorum yüzüm asimetrik burnum eğri kaşlarım şekilsiz cildim stresten dolayı solgun ellerim kırışık boşu boşuna yaşıyormuşum gibi hissediyorum yaş ilerledikçe sahada çirkinleşicem kesin keşke Türkiye gibi bir ülkede doğmasaydim en azından çirkinliğim bu kadar gözüme batmazdi çok canım yanıyor şimdi bazılarınız beni anlamayacak ama şunu söyleyebilirim ki yaştan anlar sadece...

Ben hiçbir zaman güzel kızlar gibi sevilmicem hiçbir zaman sevdiğim çocuğa açilmicam sırf yüzüm çirkin diye bu çok koyuyor 😔?
Cevapla