Çirkin olduğum için platonik olduğum çocuğu unutmalıyım sanırım? bu canımı çok acıtıyor neden çirkinim neden 😭😭?

Hayat çirkinler için cehennem gibi bana sorulsaydı dünyaya gelmek istemezdim sürekli ezildim sevdiğim çocuğu tipim yüzünden kaybettin öyle düşünüyorum çünkü herkes dış görünüşe bakıyor.😭😭

Çirkin olduğum için platonik olduğum çocuğu unutmalıyım sanırım? bu canımı çok acıtıyor neden çirkinim neden 😭😭?
Cevapla