Neden çok çirkinim neden bende her genç kız gibi güzel yaratılmadım neden bu kadar şansızım sanırım intihar edeceğim 😭😭?

18 yaşındayım ve aynaya her baktığımda içim acıyor. Burnumun büyüklüğü, yüzümdeki sivilceler, kötü fiziğim. Aynada kendime her baktığımda hayal kırıklığına uğrayarak kaçıyorum. Artık bakmamayı tercih ediyorum çünkü her defasında daha da kötü hissediyorum. Herkes dış güzelliğin önemli olmadığını söylüyor, ama hepimiz biliyoruz ki insanlar ilk olarak dış görünüşe bakıyor Dış görünüşün kötüyse, ne kadar iyi bir insan olursan ol, kimse bunu fark etmiyor bile. Bu yüzden hep kendimi sakladım, kimseye gösteremedim.
Kendime ne kadar bakmaya çalışsam da, ne spor ne de cilt bakımı bana güzellik getirmiyor. Tek çözüm sanki hayatıma son vermekmiş gibi hissediyorum. Çünkü insanlar beni sadece çirkinliğimle değerlendiriyor. Okulda hep dışlandım. Neden bilmiyorum, ama çirkin olduğum için olduğunu düşünüyorum. Ne yaptım da Allah beni bu kadar değersiz, beceriksiz ve çirkin yarattı? Sokakta yürüdüğümde, akranlarımı görüyorum. Hepsi benden daha güzel, daha şık, daha mutlu. Onların yanında kendimi bir hiç gibi hissediyorum. Hiçbir zaman sevilmeyeceğim, hiçbir zaman güzel kızların aldığı iltifatları duymayacağım. Her zaman dışlanacağım ve insanlar beni görmezden gelecek.
Geçenlerde abim, anneme sevgilisinin fotoğrafını gösterdi. Annesi hemen 'Ne kadar güzel, insan böyle birini çok sever' dedi. O an, ailemin bile dış görünüşe bu kadar önem verdiğini anladım. Kendimi o kadar yalnız, o kadar değersiz hissettim ki... Herkes beni çirkin görüyor, peki beni kim sevecek? Sanırım hiç kimse çünkü hep dışlandım okulda arkadaşlarım benle dalga geçtiler ailem sırf kızım diye beni hiç sevmedi sanırım sadece ölüm bana yakışır...

Neden çok çirkinim neden bende her genç kız gibi güzel yaratılmadım neden bu kadar şansızım sanırım intihar edeceğim 😭😭?
Cevapla