Neden bende her kız gibi güzel değilim neden bu kadar çirkinim köyde yaşıyorum arkadaşlar neler yapabilirim 😭😭 ?

Yaşım 18 Yüzümle bir türlü barışamadım. Ovalimsi, uzun bir yüz... Kaşlarım, güzel olmayan bir çerçeve gibi duruyor. Burnum fazla uzun, dudaklarım dengesiz; altı kalın, üstü yok gibi. Belki gözlerim biraz güzeldir, ama o da çok düşük bir ihtimal. Hiç kimse bugüne kadar bana uzun uzun bakıp 'Ne kadar güzel bir kız' demedi. Neden böyleyim? Neden güzellik bana bu kadar uzak sanki? Ve sakın bana estetik yaptır demeyin... Yaşım 18, öğrenciyim ve bakımsızım. Üstelik köyde yaşıyorum. Bu hâlimle nasıl güzel olabilirim ki? Bıktım artık kendimden 😭😭

Neden bende her kız gibi güzel değilim neden bu kadar çirkinim köyde yaşıyorum arkadaşlar neler yapabilirim 😭😭 ?
Cevapla