Çirkin olduğum için kimse beni gerçekten sevmiyor ve hiç sevgilim olmuyor bu döngü hep böyle mi gidecek 😐🤔?

Sırf fiziğimi saçımı falan beğenip konuşmak isteyen oldu ama beni sevmiyolardi önemsemiyolardi eski sevgililerine baktığımda hepsinin manken gibiydi yani ben hep yetersiz kalıyordum beni kullanamayacaklarini anlayınca terk edip eski sevgililerine geri döndüler. 1-2 yıla yakın kimseyle flört dahi olamadım bu döngü böyle mi gidecek 😐🤔

Çirkin olduğum için kimse beni gerçekten sevmiyor ve hiç sevgilim olmuyor bu döngü hep böyle mi gidecek 😐🤔?
Cevapla