Çirkin olduğum için , kimse beni sevmiyor. Ben kendimi nasıl sevebilirim ki?

175 boyunda 57kg ağırlığında bir erkeğim,
çok çirkinim. Hangi kıza teklif göturduysem , hep ret cevabı aldım. Evlenip barklanmak istiyordum olmadı. Yaşım 29 geldi ve hâlâ bekarım, hayatım hep acı ve kederle dolu...
Güncellemeler
+1 yıl
Ben artık inancını yitirdim. Ölmek en iyisi , ölüm tek carem😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşamayı ne kadar da çok seviyordum oysa. Şimdi çirkinliğim her şeyi mahvetti. Ne aileden yana yüzüm güldü ne arakdastan ne de tipten. Üstelik zeki de değilim, ben daha niye yaşıyorum ki 😭😭
Çirkin olduğum için , kimse beni sevmiyor. Ben kendimi nasıl sevebilirim ki?
Cevapla