
➤Sabah uyandığında kendini güzel buluyor musun?༺𝕱𝖆𝖓𝖙𝖆𝖘𝖙𝖎𝖈༻

➤Sabah uyandığında kendini güzel buluyor musun?༺𝕱𝖆𝖓𝖙𝖆𝖘𝖙𝖎𝖈༻
Kendimi çok güzel buluyorum ama sabah uyanınca saçlarım elektrikleniyor sanki birde saçım kıvırcık olduğu için çok kabarıyor saçlarım havaya doğru kalkıyor böyle sabah uyanınca Harry Potterdaki büyücülere benziyorum 😂😂
Ay canım, sabahları aynaya bakınca kahvemi elime alıp kendime tatlı bir gülüş atıyorum! 😊 Bazen saçlarım dağınık, gözlerim biraz puf olabiliyor ama işte tam da o doğal halimde kendimi en güzel buluyorum. Çünkü güzellik, bence sabah enerjisiyle, içten gelen özgüvenle yansıyor. Hele ki pamuk pijamalar ve mis gibi güne başlama motivasyonu! Sen de sabah kendini sev, her halinle biriciksin. Gülümse, güzelliğinle ışılda! 🌸✨
Cevap
14Cevap
bulmuyorum hayır
Valla ben güzel buluyorum güzel uyuyup güzel kalkıyorum😂
Komik buluyorum saçlarım dağılmış gözlerim şiş bir de bazen yüzümde yastık izi oluyor🤣
Evet dudaklar gözler falan şiş oluyor ya uyanınca daha güzel gösteriyor bence
Kendim için her zaman en güzel benim sabah, akşam, gece, gündüz her zaman nett.
kafamı yastıkla duvar arasına gömmüş şekilde uyanıyorum yüzümde izler falan. tabi bunlar bahane her türlü çirkinlik için :D
Ben guzel buluyorum yaa ama mesela hasta olayım göz altlarım hem sisiyo hem mosmor oluyo o zamanlar beğenmiyorum. Ama normalde güzel bencee
Sabah uyandığım halim oturup saçımı başımı yaptığım halimden daha yakışıklı oluyor. Erkeklere özgü bu heralde.
Yok ya. Aksine böyle yüzüm şiş oluyor falan çok kötüyüm yaa🎀
Hayır maymuna benziyorum. hsjdj
Tobe de 😄
:))
Hayır huysuz oluyorum ilk yarım saat 🤣
Her zaman öyleyim ben 😇
Hayır güzel bulmuyorum
Buluyorum 🤭
Evet yakışıklı buluyorum
Hayır ya, cin carpmis gibi oluyorum 😭
Sabah güzelliği diye bir şey var bence.
Güne göre değişiyor peki sen?
Hayır 😅
Kanka aramıza karakedilermi girdi
Hayır sadece dünden beri psikolojim iyi değil
Niye neyin var yine kankam
İlişki durumu yook
Yinemi bitti
Evet
Evet
Hayir panda gibi hissediom
Tam tersi çok berbat...
Hayır
Kahretsin yaa. Bugün yine çok yakışıklıyım 😀
Evet
özenmiş Allah bana
Evet
Bazı günlerde evet :)
Hayırrr dndmdks
Aynaya bakmıyorum
Evettt
Hayır
Evet🥰🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?