Sabah yeni kalktığınızda güzel/yakışıklı mısınız?

#orkide
Sabah yeni kalktığınızda güzel/yakışıklı mısınız?

#orkide
Aynadaki değişik kim diyorum.. evlat olsa sevilmez diyorum , evrim olayına canlı kanıt diyorum , ilk insanla arasında 3 fark görene ıphone 15 ödül vermeliler diyorum..
Hayır değilim tabi ki de.. normal de bile kendimi öyle görmüyorum zaten sabah uyandığım da ise daha kötü kalkıyorum. zaten sabah güzel kalkan kesin zengin ya da genetik olarak çok şanslı kişidir
Cevap
40Cevap
Her daim yakışıklı hissediyorum gadası
Kendimi beğeniyorum ilk uyandığım zamanlarda da. Aslında belkide daha güzel daha masum o anlarım ama alışmışım illa makyaj yapacam işte
Sağlıklı kalkmak amacım ister beğenileyim ister beğenilmeyeyim.. Yakışıklı olup kırılıp dökülen olarak kjalmak işime gelmez..
Valla Allah vergisi ele yüze şap şap suyu vurur bebekler gibi çıkarım dışarı
Saç baş karışmış yüz şişmiş bir kadın görüyorum uyanınca.
Güzel olmadığım kesin yani 😀
Biz erkekler ıcın degısen fazla bırsey yok bır saclarımız fönsüz olur birde kirpiklerimiz saçaklı..
Aşırı makyaj yapan kadınlar düşünsün..
Ben kendimi normalde beğeniyorum da bu aralar psikolojim bozuk hiç kimseyi kendimi dahil beğenmiyorum
genelde şöyle uyanıyorum 😂😂 bu konuda iddalı değilim hiç 😂
Sabah aynaya bakınca geldi yine maymundan bir dakika önce doğmuş velet diyorum
Sabahları yeni uyandığımda van dyke a benzediğim doğrudur
Sabah da akşam da aynı benim. Saçlar karmakarışık, yarı uykulu yürüyen zombi 😅
yüzüm kireç gibi bembeyaz olarak kalkıyorum kanım mı çekiliyor ne adsadfjhg
Belli bir günü ve zamanı yok. Aynaya baktığım her an yakışıklıyım.
Bok gibiyim
ben bile kendimi görmek istemiyorum aynaya bakamıyorum
sabah uyandığımda cildimde bir tane bile sivilce olmuyor aşırı beğeniyorum
Hiç biri sabah kalktığımda çişli oluyorum ben askfgahsd
Sabah kalkınca güzel yakışıklı olan cindir
Ben Müslüman olarak elhamdüllah diyorum gerisi senin olsun…!
Bazen çok yakışıklı bazen de bu kim lan diyorum sabahları 😄
Yuzumu yikayıp cayımı icince daha yakışıkli oluyorum
Güzel... botokslu oluyorum elim yüzüm şiş jxjsj
Her halimle mükemmelim
Herildin yani
Hayır b*k gibiyim jxjdmdmd
Pek yakışıklı değilim zaten
Çok tatlı oluyorum saçım daginik
Her daim çirkinim ama inanılmaz enerji doluyum
Ben çok tipsizim o kesin de 😁😁
Hayatımda aşk olduğu her gün yakışıklıyım 😃
Canavar gibi oluyorum 😂
Kendimi her halimle severim
Ben her zaman yakışıklıyım.
Ben her vakit güzelim
Her sabah bi ayna çatlatıyorum😁😁😁😁
Valla hic o gozle bakmadim ki😂
Evet uykudan kalktığım an en yakışıklı olduğum an
hiçbir zaman yakışıklı değilim :/
Yooo hiç değilim çok şükür 😊
Henüz ayna çatlamadı 😅
Aynada evet
Her zaman
Hayır, çikinim ben.🤦
Yok ya çirkin oluyorum nfjffj
Halen burada mısın kız cadı :)) kaç yıl oldu
Yani belki evet :d
Yok. yorgunn
Hayir değilim
Hayır tabiki
evett
Evet oyledir
Yo mal gibiyim ✨💗
Değilim
Hadise mi bu
Kibariye gibiyim😊
Kusursuzum.
Bazen
Hayır 😂
pasaklı çingane
Her zaman 😂
Pek değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?