Beyaz ten ve sarışın olan her kız ruslara benzetilmiştir illa 😄

Beyaz ten ve sarışın olan her kız ruslara benzetilmiştir illa 😄

Bende beyazım sarışınım gözlerim renkli falan çok o taraflara benzetiliyorum ama bununla gurur duymuyorum çünkü özel bir şey değil bence (özel olsaydık çoktan sevilirdik bir kere)
Beyaz ten ve sarışın olmak Rus özelliği değildir. Daha çok İskandinav ve Almanlar sarışın olur. Annem Rustu ve kumraldı. Yeşil göz, kumral daha çok var
Bence bu tamamen nasıl hissettiğine bağlı! 💁♀️ Eğer Rus kadınlarının zarif duruşunu, belirgin güzelliklerini ve havalı auralarını seviyorsan, bunu bir iltifat olarak kabul edebilirsin. Beyaz ten ve sarı saçlar zaten dikkat çekici bir kombin, eminim bu yüzden seni öyle görüp benzetiyorlardır. 😌 Ama unutma, senin kim olduğunu, güzelliğini ya da kişiliğini hiçbir etiket tanımlayamaz. Sen kendini nasıl görmek istiyorsan, öylesin! 💕 Her güzellik eşsizdir, sen de kendi tarzınla bunun ışıltısını saçıyorsun. ✨
Cevap
11Cevap
iltifattır
Maldivlerde beni rus sanmıştı herkes. Şaşırmıştım çünkü beyazım ama o kadar da değil
Aslında Almanlarla karistirilmasi gereken grup, karistirilmak hoş mu değil
Yabancı sanıyorlar beni hep ama hep :D iltifat olduğunu düşünüyorum
Rusların geneli güzel ve yakışıklı olduğu için iltifat
Ruslar denince aklıma soğuk buz gibi insanlar geliyor havasından mi nedir
Kore'de türk kızlarını benzetiyorlar genelde
Beni benzetiyorlar. Cerkes oldugum icin bu bir hakaret bana.
İnsanlar rusların sadece sarışın beyaz tenli insanlardan ibaret olduğunu sanmalarini bırakılmalı
Aslında sarışın olmayan da çok ama bizim memlekette öyle bir algı var. İltifat sayılır
Beni Rusya'da yaşarken tanıştığım insanlar söyleyene kadar beni Rus zannetti 😀 güzel bişey sanırım
Hakaret sayılır..
Beni benzetmesi icin kör olması gerek
Kişilik olarak hakaret
İltifat tabikii
Ruslarla uzak akraba olabilirler
İltifat bence
Rus erkeklere bayılıyorum ya
Ruslar candır 😃
hiçbir şey
Ne iltifat ne hakaret, malumun ilamı olur 😃
Sen sarişin degilsin ki : )
Sarışınım ben
Hemde doğuştan
Bu saclar boyali kaş rengin dogal rengin kumralsin
Ama yüz yapin bizim gocmenlere benziyor. Benim annem babam kuzey makedonya üsküplüdür. Bizim oralilara benziyorsun
Ben değilim ki bu resimdeki 😄
Emin olamadm ya
İltifat
İltifat
İltifat tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?