Slav ırkının böyle bir durumu var galiba.. Erken olgunlaşma, gençken çok güzel bir yüz ve vücuda sahip olma. Yaşlanırken hızla çökme... Allah'ın takdiri... Yorum yok. Yüzün nuru denen bir şey var elbette.
güzellik ve çirkinlik göreceli kavramlardır. Her çirkinin bir kör alıcısı olurmuş siz bırakın rus kadınlarını kendinize bakın yarın biraz daha yaşlanacaksınız bugüne göre :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yaşlanınca biz güzelleşiyor muyuz sanki. Saçma bir kıskançlık. Burası türkiye ruslarla türkleri karşılaştırmak zaten hangi delinin aklina geldiyse bir taş attı kirk akilli onu çözemedi.
Asiri makyaj Hizli hayat Icki uyusturucu Belki dolgu botoks tarzi seyler yaslandiklari zaman boyle etki gosteriyor. Bir tek rus degil. Unlu camiyasinin cogu boyle.
domuz olup domuz yedikleri için! Burada bazıları bizimkiler gençken öyle demiş siz ölün bitin bize ;) ya da ülkeyi terk edin dönmemek suretiyle de görün ebe...
En İyi Cevaplar