Tarafsız bir bakış açısı istiyorum, ayrılmakla doğru mu yaptım?

Yaklaşık 1 aylık bir ilişkim vardı ama hiç 1 aylık gibi değildi, aramızda uyum vardı pek çok konu hakkında konuşabiliyorduk , uzak mesafe olmamıza rağmen yüz yüze geldik bana çiçekler vs. aldı. Aramızdaki kavgalar genelde kıskançlıktan oluyordu o geçmişinde aldatıldığı için kontrolcü davranıyordu ben de sorun etmiyordum ama benim de geçmişte bazı güven problemlerim olduğu için ona yansıtıp sorunlar yaşadığımız oldu. Ama dediğim gibi bu iki taraflı bir durumdu, ama benim içimde hep tuhaf bir his vardı daha tanışalı 1 ay olmadan ailesiyle arkadaşlarıyla tanıştırmak istediğini instaya beraber foto koymak istediğini falan söyledi daha bu kadar erkenden böyle şeyler bana samimi değil şov gibi gelir. Yaklaşık 4-5 gün önce aramızda kıskançlıktan ötürü bir sorun yaşandı ve ayrılmaya karar verdim tam o anda bana " benim de peşimde kadınlar var var , Antalya'ya tatile gitmeyi teklif etti giderim sana da fotoğraf atarım ayrılırsan" diye bir cümle kurdu ve benim tepem çok fena attı. Kim diye sordum iş arkadaşı bir kadın olduğunu söyledi ve kendisi bana ben bütün iş arkadaşlarımla arama mesafe koyarım senin olduğunu biliyor herkes demişti 😃 kızın hesabını istedim ve bana kızın hesabını verdi aslında bildiğiniz beni kızın üstüne saldı çünkü ilişkimiz olduğunu bildiğini söylemişti kızın. Fakat ben yine de olan saygimi koruyup kıza Merhaba benim erkek arkadaşım böyle böyle bir şeyler söylüyor doğruluk payı var mıdır diye rahatsız ettiğim için özür dileyerek mesaj attım ve kız beni tersledi. Tam o anda erkek arkadaşımı görüntülü arayarak çat diye ekranı yansıtıp kızla olan mesajlara girmesini istedim ve bir de ne göreyim kız benim yazdığımı atıp "bu kız manyak, bu ruh hastasını benden uzak tut diye benimle dalga geçmiş ve erkek arkadaşım da kanka kıskançlık krizine girdi tutamadım kusura bakma diye mesaj atmış kızın ağzından bunları söyleyip beni kızın üstüne salan o değilmiş gibi :D seven adam sevdiği kadın hakkında insanların böyle konuşmasına izin verir mi? Her yerden engelledim
Tarafsız bir bakış açısı istiyorum, ayrılmakla doğru mu yaptım?
Cevapla