Sizce ayrılmam doğru olur mu nasıl şekilde davranmalıyım akıl verin?

İnstada sevgili olduk. 32 yaşında ben 30. Çocuğun annesi ölmüş iki kız kardeşi babasıyla yaşıyor. Ciddi düşünüp evlenmek istediğini söylüyor hep. Benim 1 tek pazarım var. Bugün de buluşup kafede maç izlicektik. Öğlene doğru hazırlan buluşalım dedi. Bende tam hazırlanıyordum. Babamla tartıştım dedi. Buluşamıcaz dedi. Babası bunu çok darlıyormuş ilgi istiyormuş. Geçen hafta yüz yüze buluştuğumuz da babamla tartıştık demişti yine. Bende sinirlendim. Baban yüzünden ekiyorsun dedim. Olgun insansın artık baban bilmiyor mu dedim bizi. Anlamıyor diyor. Sonra ayrılalım o zaman dedim. Çünkü geçen de ekmişti. Babamın tansiyonu yükseldi demişti. Hastaneye gitmişler. Ben seni bırakmam sevgin bu mu dedi. Annem de yok vicdansızsın dedi. Ben seni bırakmam bana yakışmaz diyor. Sonra dışarı çıkıcam dedi. Neden dedim. Hava alcam yaptı. Ondan sonra görüldü attım. Madem baban ilgi istiyor evde dur bari niye dışarı çıktın ki tekrar. Ayrılmıyorda. Bende geçmiş ilişkilerimde üzülmekten yoruldum mutlu olmak istiyorum. Ben 1 hafta onu özlemişim çaba göstermiyor bile. Sizce nasıl davranmalıyım ona karşı? Bahane de olabilir mi?

Sizce ayrılmam doğru olur mu nasıl şekilde davranmalıyım akıl verin?
Cevapla