- Güzellik & Bakım konusunda 634 cevap paylaştı.
1 yılYaşın kaç olduğuna göre değişen bir durum yani gençliğin başlarındayken küçük durunca çok küçük zannedilmek bir dezavantaj ama 30ların üzerindeyken de daha genç göstermek daha avantajlı olabilir.
26 Yorumla
Soran1 yılBence de bana şu an dezavantaj 😂
- 1 yıl
Ama ne kadar küçük gösterdiğin de önemli yani üniversitede okuyan birisi lise öğrencisi gibi durmuyorsa sıkıntı değil bence.
Soran1 yılEvett😀
- 1 yıl
👍
- 1 yıl
özele gelebilirmisin
- 1 yıl
@Delicesineicerisinde Yazabilirsiniz, ben yazamıyorum çünkü
En İyi Cevaplar
1 yılBelki şu an sıkılabilirsin ve sana dezavantajmışcasına gelebilir ama ilerleyen yaşlarında avantajını anlayacaksın…Çünkü yaşlıyken bile genç göstermek harika bişey düşünsene 70 yalında bir ninesin ve 50 li yaşlarda gösteriyorsun harika olurdu!
11 Yorumla
Soran1 yılEvet kesinlikle öyle 😀
- Güzellik & Bakım konusunda 757 cevap paylaştı.
u 1 yılÖğretmenlik yaparken dezavantajını gördüm. Öğrenci sanan vardı. Sırf bu yüzden topuklu ayakkabı beyaz önlük giyiyordum. Bunun dışında 👥sosyal hayatta çok büyük bir avantaj 🌾✨
26 Yorumla
Soran1 yıl😃👍
- 1 yıl
sizin gibi güzel bir bayanın ne işi var burada anlamıyorum benim cevremde Şu an vakit gecirebileceğim kimse olmadığı için burdayim ben sizi anlamıyorum
- 1 yıl
@Delicesineicerisinde teşekkürler güzel bulduğunuz için ➡. Farkındalık uyandırmak için bazı konularda. ✨🎀
- 1 yıl
Eic için teşekkür ederim ♥🥂
Soran1 yıl❤️🥂😊
- 1 yıl
🌺🌺💖
1 yılEvet ya sirf bu yüzden 5-6 yil once kapanmıştım büyük gözükmek için bu seferde büyük gösteriyosun dediler. Farkettim ki küçük gözükmek daha iyimiş hddhhd
15 Yorumla
Soran1 yılEvet kapalılar daha büyük duruyor😀
- 1 yıl
Acilmistim ama agladim hatta boyle dedikleri icin hdjdhx
Soran1 yılZor bir durum aslında küçük yaşta jdjdjd
- 1 yıl
Ay iste ergen kafayken alinan kararlarımdan fjdjd halan daha bu durumu yaşıyorum amaa…
Soran1 yılOlsun nasıl mutluysan onu yapp😀
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, bu gerçekten sıkça tartışılan bir konu! 😊 Bence yaşından küçük göstermek hem avantaj hem de dezavantaj olabilir, duruma göre değişir. Avantaj kısmından başlarsak, bazı insanlar cildine ve enerjik duruşuna hayranlıkla bakabilir; daha genç göründüğün için pozitif yorumlar alabilirsin ki bu harika bir motivasyon! 💕 Özellikle kariyerinde yaşı ilerlemiş gibi görülmemen bazen sana artı puan katabilir.
Ama dezavantaj kısmı da yok değil! Özellikle ciddi bir ortamda yaşını küçümsüyorlarsa, saygı görememek can sıkıcı olabilir. Yaşına göre daha genç görünüyorsan, kendine olan güvenini hep yüksek tutmalısın. Ve tabii ki doğal güzellik sırlarını paylaşan biri olarak söylemeliyim ki, cilt bakımını düzenli yaparak bu genç görünümü avantaja çevirebilirsin! 😘 Senin ne düşündüğünü de çok merak ettim! 🌟10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yılYaşından küçük göstermek avantaj
10 Yorumla
1 yılKesinlikle dejavantaj birde minyonsan girdiğim her ortamda hala on beş sanıyorlar 🤦
41 Yorumla
Soran1 yılEvet yaa 😅 küçük yaşlarda dezavantaj
Avantaj da olduğu var dezavantaj da geçen gün biri 25 yaşında sanıp 40 yaşındaki oğluna istedi 😃😃
26 Yorumla
Soran1 yıl😂😃
- 1 yıl
25 yaşındaki kızı 40 yaşında oğluna isteyene bak hele
Soran1 yıl@farklıkafalıkız 😂
- 1 yıl
@farklıkafalıkız ben 31 yaşındayım normalde...
- 1 yıl
Yaşınız yazıyor orada, gördüm evet, yani o sizi 25 yaşında sanıp, 40 yaşında oğluna istiyor, garip gelen o oldu.
- 1 yıl
@farklıkafalıkız evet bana da garip geldi zaten...
Güzellik & Bakım konusunda 733 cevap paylaştı. Öğretmenlikte sorun oluyor. Çocuklar seni takmıyor ve sana saygı duymuyor. Onun haricinde avantaj
21 Yorumla
Soran1 yılEvett👍😀
1 yılSenden yaşça küçüklerin caaaniimm, tatlımm gibi hitaplarda bulunması sinir bozucu kskdkf onun dışında avantaj bence
21 Yorumla
Soran1 yılBence dee😀
1 yılAvantaj ama senden küçüklerin sana yazma kısmı hiç güzel değil. 25 yaşındaki bebe yazıyor napam onu 34 yaşımda.
21 Yorumla
Soran1 yılEvett yaa😅
1 yılBence kadınlar için çok güzel bir avantaj çünkü genç görünmek zaten en büyük isteklerimiz bence ama erkekler öyle düşünür mü bilemem
11 Yorumla
Soran1 yılBence erkekler için de avantaj ileri yaş için 😀
Yerine göre. Örneğin iş hayatında çok etkilidir bu durum. Avantaj veya dezavantaj olması yine senin çabana bağlı.
13 Yorumla
Soran1 yılİyiymiş 😂
Avantajlı durumları var elbette ama iş hayatında biraz gariplikler oluyo öğrencilerle oturunca sen de öğrenci sanılıyorsun😇
13 Yorumla
Soran1 yılEvett küçük yaşta daha sıkıntı oluyor ama 😀
Soran1 yıl👍😊
Şu an biliyorum ki büyük avantaj...
Önceden insan bi olgun bi büyük gözükmek istiyordu ☺️
11 Yorumla
Soran1 yılEvett ileri ki yaşta avantaj 😀
Senin yaşına kadar sanırım dezavantaj ileriki yaşlarda ise avantaj. Bence hep avantaj ama işte bu şekilde bakılıyor
15 Yorumla
Soran1 yılÖzellikle kadınlar erkekler çok takmıyor 😂
Soran1 yılAbartiyolar bence de enteresan ergence😂
Soran1 yılEvett😅
- Güzellik & Bakım konusunda 684 cevap paylaştı.
1 yılGenc yasta dezavantaj..
Ilerdi yaslarda avantaj..
😅🤣
11 Yorumla
Soran1 yılDoğru 😂
1 yılNiyet ettim yorumları okumaya jffjdjjd yaş 29 görüntü 20 😂😂
13 Yorumla
Soran1 yılŞanslısın bencee😀
- 1 yıl
Nerde bizde o şans efenim. Hanımları çözmek zor. Kimisi yaşını göstermiyorsum şanslısın diyor hareket yok, kimisi ben olgun gösteren erkek seviyorum diyor yine hareket yok 😂 şükür benim de bir arayışım yok ama geri dönüş var icraat yok ☺️☺️
Soran1 yıl😂😀👍
Küçüğü bilmiyomda bana hep olduğumdan 5-6 yaş büyük tahminler geliyo morelim bozuluyor
13 Yorumla
Soran1 yılKüçük yaşta büyük göstermek avantaj ama ilerisi dezavantaj 😂
Soran1 yıl👍😀
1 yılşu an dezavantajı var çünkü seni ciddiye almıyorlar pek ama ileride büyük avantaj
11 Yorumla
Soran1 yılBencee dee🙂
1 yılValla yıllardır bende çözemedim bu durum iyimi kötümü :D
13 Yorumla
Soran1 yılİyii iyi😂
- 1 yıl
Her durumda iyi olmuyo sanki :D
Soran1 yılÖyle gibi😂
1 yılŞu an kızdığınız şeylere, yarın teşekkür edeceksiniz. Kesinlikle, uzun vadede çok avantajlı..
11 Yorumla
Soran1 yıl😀👍
1 yılBeni de 26 27 zannediyorlar 😄 avantaj olduğu durumlar da var dezavantaj olduğu durumlar da var
11 Yorumla
Soran1 yılNe gibi?
1 yılYaşı ilerleyen biri için avantaj, genç biriyse çevresi tarafından çocuk muamelesi görebilir.
11 Yorumla
Soran1 yılEvettt😃👍
Gizli Üye(25-29)1 yıl27 olucam geçen dedemden doğum günü hediyesi istedim takıldım öyle yani 😂 kaç yaşına gircen dedi 27 dedim oooo sen o kadar oldun mu dedi. Ah canım hala beni 24 yaşında sanıyor 😂
11 Yorumla
Soran1 yılBizimkilerde beni öyle sanıyor 😂
1 yılŞu an pek avantajını görmedim. 18 falan zannediyorlar. Çocuk muamelesi görüyorsun bazen. 🙄
11 Yorumla
Soran1 yılEvettt öyle oluyor 😀👍
1 yılÇevremde herkes yaşımdan küçük gösterdiğimi söyler, ancak ben bunun avantajını görmedim hiç :D
14 Yorumla
Soran1 yılNasıl görmedin bence büyük avantaj 😂
- 1 yıl
Gerçekten hiç görmedim, görmek isterdim :D
Soran1 yılUmarım görürsün 😂👍
- 1 yıl
Umarım :)
1 yılNiye kötü olsun ben kime 33 desem yuh der mesela en fazla 27 diyolar 😂
14 Yorumla
Soran1 yıl😀 Dahaa iyii
- 1 yıl
Sen kaçsın 😂
Soran1 yıl18 😅
- 1 yıl
Oo sen baya küçüksün 😂 ee sen büyük mü küçük mü gösteriyosun 😀
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yıl20 - 25 yaşına kadar dezavantaj, 30 - 35'ten sonra avantaj.
11 Yorumla
Soran1 yılAynenn öyle 😃
Küçük yaşlarda da dezavantaj yas ilerledikçe avantajı
112 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle öyle 😅
Soran1 yılileri ki yaşlar da bu durum çok iyi evett😀
Soran1 yıl😂 hahah çok iyi şu an benim yaşımda ileri değil ya insanlar abartiyolar
Soran1 yılEvet daha girmedim 18 im şu an
Soran1 yıl:))
Soran1 yılHemen hemen😂
1 yılBence avantaj ama bazen sinir bozucu olabiliyor.
12 Yorumla
Soran1 yılÖzellikle küçük yaşlarda daha sıkıntı oluyor ama avantajlı ilerisii için 😀
- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum. :)
1 yılİlişki açısından bakınca bence erkek kız olarak değişir. Erkek küçük gösterince pek sorun olmuyor en fazla reddediliyor ama kız küçük gösterince erkeğe çok baskı kuruluyor ilişkide erkek için bir şey değişmez ama çevre faktörü çok etki ediyor. Yani sübyancı muamelesi görebiliyor. Bu dönemde terside çok var 16-17 yaşında ki kız 22-23 gösteriyor. 😂
10 YorumlaTek dezavantajı 25ken hala Teyzelerin yer vermiyor diye söylenmesi. Lise talebeleri var teyze sakalı çıkmışsa ben ne yapayım sakal mı bırakayım. Onun dışında bir dezavantajı olmuyor.
10 Yorumladuruma göre değişir ama çoğunlukla avantaj bence hele 30u geçtikten sonra hala 20lerde zannedilmek aşırı bebek hissettiriyor. bkz: yenidendoğuş 🙂↔️💅🛼
11 Yorumla
Soran1 yıl👍💓😃
1 yılBende yaşımdan küçük gösteriyorum, genç yaşlarda dezavantaj, ileriki yaşlarda, orta yaş ve üstü net avantaj...
10 Yorumla
1 yılZamana yerine göre değişir ve yaptığın işe mesleğe göre 2-3 yaş neyse ama 30 olup 23 gösterenlrr ciddi sorun hele iş hayatında
10 Yorumla
1 yılBence avantaj, çünkü herkes biraz yaş alınca daha genç görünmek ister, şimdi yine 20 yaşında göstermek için neler vermezdim ya
10 Yorumla
1 yılDezavantaj ya mesela ben 18 yaşındayım hem sesim biraz tuhaf çıkıyor hemde boyum kısa bankaya falan gitsem velin var mı diyolar sjjss
13 Yorumla- 1 yıl
168
Gizli Üye(25-29)1 yılİş başvurusunda sıkıntılı çocuk işçi mi çalıştiricaz biz diyorlar
12 Yorumla
Soran1 yıl😂Dedilerr miii
Cevap sahibi1 yılEvet dediler
1 yılkcukene takardım ama şimdi hosuma gidiyor yasıtlarımın yanında genc duruyorum. boyum 160 dı hep kucuk muamelesi gorudum şimdi avantaj ama bir hayrını goremedım bu yasa kadar inş sen gorursun takılma boş ver lkendını her halınle sev kucuk kız.
41 Yorumla- 1 yıl
T. ak!! Pp__attarr misinn lütfen 😊
Güzellik & Bakım konusunda 482 cevap paylaştı. Dezavantaj çünkü gören yaşıma inanmıyor bu çok güzel bişey 😁
15 Yorumla
Soran1 yılÖzellikle ileri ki yaşlarda 😀
Soran1 yıl👍😀
1 yılBen de 13 yaşında gözüküyorum. Avantajı ilerde olur ama bazı yerlerde saygı görmek açısından iyi değildir.
21 Yorumla
Soran1 yılEvett öyle 😅
- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılSeni çelimsiz ve güçsüz gösteriyorsa bu bence avantaj değil.
20 Yorumla Eşim yaşından küçük gosteriyor ama boyu çok kısa 1.53 ve bedeni küçük fizik olarak hiç beğenmiyorum kış akadin sevmem kadind edigin boylu ve kalçalı olacak
02 Yorumla
Soran1 yılNiye evlendin o zamann
1 yılGençken dezavantaj. Yaş ilerledikçe avantaj. şu an bile hep 22 23 gösteriyorsun diyorlar.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBadboylar yaşından küçük de, yaşına denk de, yaşından büyük de gösterse sevilir. Diğerleri yaşından küçük de, yaşına denk de, yaşından büyük de gösterse sevilmez. Kadın nedir kadın budur.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılÇok avantaj genetik zaten ben de 14 yal aşagda dururum
10 Yorumla
1 yılBazen dezavantaj. Kendi yaşıtlarım bana bakmıyordu bir dönem :)
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 539 cevap paylaştı. Kişiden kişiye değişir bu, ama bence avantaj
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 522 cevap paylaştı.
1 yılYerine göre her ikiside ama daha çok avantajlı bir durum
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 465 cevap paylaştı.
u 1 yılKadınlar için avantaj, yaşımdan 10 yaş genç duruyorum. Bu çok iyi bence..
10 Yorumla
1 yılGüzel bir şey avantaj gözüyle bakmamak lazım yarın kime ne olacağını bilemiyoruz.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılEvet gayet iyi kücük göstermek. Yaslaninca özelikle bundan mutluluk duyarsin. Boy ve kg kac senin
10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 644 cevap paylaştı. Avantaj tabikide. İleriki yaşlarda genç göstermek güzel bir şey.
10 YorumlaBence bir yerde iyi bende minyonum ama herkes yaşında güzel
21 Yorumla
Soran1 yılEvettt🙂
1 yıl32 yaşındayım 23-25 yaşındaki bebeler kanki naber yaaa diyor delirecem
11 Yorumla
Soran1 yıl😂😅
Avantaj bence
Ben tam ters durumda olduğumdan biliyorum
12 Yorumla
Soran1 yıl😃👍
1 yılDezavantaj kendini yasini göstermek güzel olur küçük ne iyyy
11 Yorumla
Soran1 yılÇoğunluk İleride avantajj diyor yorumlarda😀
1 yılKucukken sinir olurdum ama simdi hosuma gidiyor iyi bir sey tabi yaslanmiycaz
13 Yorumla
Soran1 yılKüçük yaşlarda sinir bozucu 😂 İleride avantajj
- 1 yıl
Tabi herkes oyle olmak ister hatta
Soran1 yılAynen😃
Ben yaşlı gösteriyorum galiba herkes abla diyor 😭😭
15 Yorumla
Soran1 yılÖyle düşünmee😀
Soran1 yılSinir etmek için diyordurr😅
Ben 16 yken 25 lik abiler yazuodu sjsjd hoşuma da gidiodu
11 Yorumla
Soran1 yılBüyük gözüküyorsun o zaman yaşındann😃
1 yıl20lerinde cocuk sanilip ciddiye alinmiyorsun 30 dan sonra kucuk gorunmenin ekmegini yiyorsun
15 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle 😃İleride avantajj
- 1 yıl
Genetik sans iste
Soran1 yılEvettt
- 1 yıl
Herkes bizim kadar sansli dogmuyor degerini bil
Soran1 yılKesinlikle 😂👍
1 yılaslında yaşından büyük gösterenler var , o yüzden yaşanan bir olay
11 Yorumla
Soran1 yılEvett😀👍
Erkek için avantaj küçük kızları tavlayabilir kadın içinde avantaj erkekler baştan cikartabilir
12 Yorumla
Soran1 yılEvett 😅
1 yılher ikisi de var 😅😃
31 Yorumla
Soran1 yıl😀
- Devamını Gör (153)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer