Yaşından çok küçük göstermek avantaj mı dezavantaj mı?

Normalde 26 yaşındayım fakat herkes ya 18, ya 20, en fazla da 22 duruyorsun diyorlar. Yaşımdan küçük durmak pek hoşuma gitmiyor ama ileride avantaj olacağını söyleyenler oluyor. Sizce avantaj mı dezavantaj mı? 😅😌

Resimli;

https://resmim.net/i/p561h

Güncellemeler
+1 yıl
Tam resmi sildim. 100 den fazla görüş gelmiş🤦🏻‍♀️😅😅😅
Yaşından çok küçük göstermek avantaj mı dezavantaj mı?
Cevapla