- Güzellik & Bakım konusunda 464 cevap paylaştı.
u +1 yılBence avantaj, çünkü yaşım 46 ama en fazla 30 32 yaşında gösterdiğimi söylüyorlar. Bu bence iyi bir şey, cogu zanan makyaj yapmaya gerek bile duymuyorum. Yüzümde hiç bir işlem yok sanırım genlerimizde mükemmel ve bayağı bir masraftan yırtıyorum. Arkadaşlarım botoks dolgu yaptırırken ben henüz o işlemlerle tanışmadım.
12 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah nazar değmesin. Merak ettim sizi🧿
- +1 yıl
Teşekkürler
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim için her zaman bir avantajdır. çünkü ben 22 yaşındayım neredeyse 23 olacağım gençliğimi yaşayamadım diye üzülüyorum ama dış görünüş olarak 17 gibi gösteriyorum ya da 18. bu yüzden bence güzel bir şey yani genç olmak. tabi ki herkesin kendi fikridir ama benim için genç görünmek her zaman için güzeldir tabi ki bu ilerleyen yaşlarda bence daha çok anlaşılıyor mesela düşünsenize 30 yaşındasınız ama 25 gibi gösteriyorsunuz yani bu yüzden de insanlar genç olduğunuz söylüyor sürekli bu yüzden güzel bir duygu
12 Yorumla
Soran+1 yıl23 olacaksın gençliğimi yaşayamadım diye mi üzülüyorsun yok artık😅 evet sende 18 gibi duruyorsun yüzün baby face
- +1 yıl
Maalesef :D
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence kızsan daha iyi ama erkeksen dezavantaj. 19'um 13 veya 15 diyorlar. Kızlarımızın çoğunluğu biraz daha olgun gösteren, icabında biraz sakallı... daha çok seviyorlar. Böyle pek s! klerine takmıyolar gibi. Anca işte bana denk geldiği gibi baby face seven kız bulabiliyorsan şanslısın. İleride evet avantaj ama zaten ne yaşayacaksan gençken yaşayacaksın. Toy göstermek engel oluyor çoğu şeye. Birde böyle ülkede yaşlanmamak imkansız o yüzden ilerisi için çok bir şey değişeceğini sanmıyorum :D
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet kızların olgun sevme konusunda haklısın ki ben de pek baby face taraftarı değilim. Kızım bu arada😅
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılKüçük göstermek nasıl bir şey yorum yapamıyorum ama büyük göstermek kötü bir şey şahsen 20 yaşındayım gören birisi bana diyor ki 25 ya da 26 Buda sanırım benim kendi tarzımdan ve yapmış olduğum makyajdan kaynaklı.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
+1 yılBence dezavantaj
ben 28im ama bana hep 20yi gösteriyorsun derler haliyle bütün genc erkekler bende sansini deniyor ben bu durumdan hic memnun degilim. Veya benden kücük kizlar kendini benden büyük sandiklari için bi abla havasina giriyorlar bu yüzdendende memnun degilim. Genel olarak bi avantajini göremedim. Hep derlerdi avantaj avantaj hicte avantaji yok12 Yorumla
Soran+1 yılŞu an icin bence de avantajı yok fakat orta yaslarda ekmeğini yeriz
- +1 yıl
orta yaşa kim öyle kim kala ekmeğini yiyeceğimi sanmiyorum
Avantaj işte ya öf sizde ne emmeye geliyonuz ne gömmeye büyük gösterseniz hoşunuza gitmez küçük gösterseniz hoşunuza gitmez hayır ne istiyorsunuz bir anlasam bazı erkekler bazı konularda cidden haklıymış ya
24 Yorumla- +1 yıl
bunlar yasli zengin erkek seviyorlar simdid ekucuk durmuyor siye sinirlenmis yasli dursa onada sinirlencek
Soran+1 yıl@gizemlin28298228 👍🏻👍🏻👍🏻
Soran+1 yıl@gizemlin28298228 anlıyorum canım
+1 yılMerhaba
Bence bu çok güzel bir şey. Kimisinin yüzü çocuk gibi olur kimisinin ise olgun. Demektir sende çocuk yüzlüsün o yüzden olduğundan küçük gözüküyorsun. Bence bu dezavantaj. Kaç yaşına girersen gir hiç yaşını göstermeyeceksin bence bu çok güzel bir şey. Bende öyleyim yüzüm bebeksi olduğu için olduğumdan daha küçük gösteriyorum herkes öyle diyor.
10 YorumlaBence yaşınızı gösteriyorsunuz, yaşınızın kadınısınız.
Soruya gelecek olursak da sanırım sürekli küçük gösteriyorsun cümlesini duymak can sıkardı genç yaşta ama ilerleyen yaşlarda avantaj sağlayabilir.11 Yorumla
Soran+1 yılevet gerçekten sıkıcı oluyor bunu sürekli duymak. Teşekkür ederim :)
+1 yılAvantaj tabi. Sen 40 yaşına gelince daha iyi anlarsın :) insanlar yaş aldıkça ister istemez yaş takıntıları başlıyor. Sen bu yönden avantajlısın böyle bir takıntın olmıcak :)
16 Yorumla
Soran+1 yılAslında var 😅 26 yaşındayım 4 sene sonra 30 hatta 3 sene sonra😶
- +1 yıl
neden yaş takıntısına girdin? korkuyor musun?
Soran+1 yılKorku değil de yaşım da geçiyor yani😅🤦🏻♀️🤣
- +1 yıl
kusura bakam depreme yakalandım dün akşam. cevap veremedim sana
Soran+1 yılÇok çok geçmiş olsun, gördüm. 😔
İyi misiniz? 🥺- +1 yıl
Teşekkürler. korktuk doğal olarak ama şimdi daha iyiyiz
+1 yılYani bu aslında kişinin kendini nasıl hissettiği ile ilgili bir durum yani küçük göstermek veya büyük göstermek bunlar çok da kafaya takılacak bir şey değil
12 Yorumla
Soran+1 yılBen rahatsız oluyorum, sürekli böyle denilmesinden sıkıldım
- +1 yıl
boş ver duyma kimseyi
+1 yılBen de 33 yaşındayım 20-24 diyorlar genelde 😉 enerjim de çok yüksek o yüzden belli etmiyorum gerçek yaşımı. bu çok normal ve iyi bir şey 30-40 lı yaşlarda çok işe yarıyor. 🫡
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi merak ettim valla😅
- +1 yıl
burada resim atamam. kutudan atabilirim ancak.
avantaj. Ben de öyleyim. Küçükken hep küsür gibi söylerlerdi yüzüme. Alay edenler olurdu. Ben de üzülürdüm tabi🙂ama yıllar geçti ben genç kaldım onlar elden gitti🤣
11 Yorumla
Soran+1 yılSüpersin💕😅
Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı. Resmini goremedim ama avantaj. Evet zaman cok cabuk geciyor ve sen yaslanmicaksin. Kadin icin bu cok degrli. Sevinecegin seye mutsuz olman cok sacma
12 Yorumla
Soran+1 yılhttps://www.hizliresim.com/jxrnwk0 Burada :)
+1 yıl18 diyen net yalan söylüyor.
Bana sorsalar 22-24 aralığı bişey derim.
Genç durmak iyidir.
15 yaşında çocuk gibi duruyorsun dememişler en nihayetinde... :D
15 Yorumla
Soran+1 yılbir ara çalıştığım yerde bir müşterim diyordu çok diyen oldu yani, fakat benim hoşuma gitmiyor pek
- +1 yıl
boş ver daha iyi.
Bakarsın bi tane 1.85 boyunda karın kaslı, dolar milyoneri, sempatik, aşk adamı, romantik, senden başkasını gözü görmeyen, yakışıklılık tanrıçası bi çocuk gelir 22-23 yaşlarında;
baştan seni küçük zanneder kafalarsın.
Hep erkekler mi kendinden küçük kızlarla evlenecek, kızlar da kendilerinden küçüklerle evlenebilir.
Gerçi böyle birinin seninle evlenmek istemek için baya enayi olması lazım ama olsun :D
Soran+1 yılBüyük konuşmayayım fakat karşımdaki insan kendinden büyük biriyle evlenmek istese bile ben kendimden küçük biriyle evlenmek ister miyim bilemiyorum, sanırım istemem :D
"Gerçi böyle birinin seninle evlenmek istemek için baya enayi olması lazım ama olsun" bu cümleden ne anlamam lazım bu arada, iyi bir şey mi dedin kötü bir şey mi ahaha :D- +1 yıl
Büyük küçük muhabbeti hiç belli olmaz.
Büyük konuşma ama önceliğin de o olmayabilirim.
Tırnak işaretli cümle de biraz karşı tarafa sataşma diyelim :D
Soran+1 yıltamam anlaşıldı şimdi :D
Bence kötü karsında bir küçüğün olunca pek ciddiye almıyor ama kızlarda çok sevimli oluyolar ya da bana öyle geliyor
12 Yorumla
Soran+1 yılErkekler için dezavantaj evet
30+ sonrası için iyi bence avantaj kesinlikle. En azından büyük göstermeye kıyasla çok daha iyi.
13 Yorumla
Soran+1 yılYani umarım bir anda çökme gibi bir durumum olmaz ise mükemmel bir dezavantaj😅
Soran+1 yılAvantaj*
+1 yılbence avantaj
yaşınız 40 olduğunda hala 30lu yaşlarda gibi duracaksınız
şu anda belki dezvantaj gibi dursada13 Yorumla
Soran+1 yılO yönden düşünürsek evet☺️
- +1 yıl
Tadini çıkarın hayatın
Soran+1 yılTeşekkür ederim☺️
+1 yılKesinlikle avantaj. Çevrenin de dediği gibi ilerleyen yaşlarında da gencecik duracaksındır. Çok hoş...🌸
11 Yorumla
Soran+1 yıl💕
+1 yılValla ben de liseli gibi duruyorum nefret ediyorum bubdurumdan yas kac olmus liseli ergenler tanisabilir miyiz eldiye etrafimda dolanıyor
11 Yorumla
Soran+1 yılHadi yaaaaa o kadar mı😣
Yani bence yaşından 1 2 yaş genç gösteriyorsun bende 18 yaşındayım ama gören 15 16 sanıyor bence ileride çok avantajı olur.
11 Yorumla
Soran+1 yılevet orta yaşlarda ekmeğini yeriz
+1 yılBanada genelde yasca kücük görüdändügüm söylenir bazen avantaj bazen dezavantaj
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaşından küçük duruyorsun, bana göre tamamen dezavantajmış gibi geliyor
+1 yılSimdi anlamazsin ama 30lu yaslarinda avantaj oldugunu anli aksin
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet o yönden güzel☺️
- +1 yıl
Tabikide
- Güzellik & Bakım konusunda 860 cevap paylaştı.
+1 yılMinyon tipli olmak bence güzel boş ver en güzeli hatta
14 Yorumla
Soran+1 yılSorun şu ki minyon da değilim ama😅
- +1 yıl
boş ver o zaman yaşını küçük gosteriyormussun oda güzel :)
Soran+1 yılhaklısın :)
- +1 yıl
Her zaman avantajdir
+1 yılHem güzel hem de küçük duruyorsun ileride iyi ekmeğini yersin
14 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim, zaten dışarıda görsem yaşıtım zannederim. Ben de daha büyük duruyorum 21'den. Herkes 26-27 diyor
Soran+1 yılerkeklerde güzel oluyor ama olgun durmak , sakallardan dolayı da kaynaklı tabi. Fakat benn seni dışarıda görsem 25-26 derdim hemen hemen doğru
- +1 yıl
Ben bir kötü yanını görmedim, senin gibi düşünüyorum
Offf ne kezosunuz ya. Hoşuna gitmese bunu ballandira ballandira dile getirmezsin. 12 yasinda gozukuyosun demiyolar 22 diyolarmis nesi hosuna gitmicek. Komiksiniz.
10 Yorumla
+1 yılSorguya haslık teşkil etmemektedir.
Avantaj erdemdir.
Beşinde biri erdem abidesi kesilebilirken, yetmişindeki biri tümüyle 'yazık etmişliğin' resmi olabilir.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaṣ ilerledikce avantaj. Eskiden sinirimi bozardı şimdi hoşuma gidiyor
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen şu an benimde hoşuma gitmiyor ama ileride ekmeğini yeriz
Gizli Üye(25-29)+1 yılDuruma görw değişir resmi göremedim tekrar link atar mısın daha iyi yorumlarım
13 Yorumla
Soran+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılmaksimum 20 yaşında gösteriyorsun
Soran+1 yıl🙈🙈
+1 yılEvet bu ben 18 sanıyorlar hatta doktor beni küçük sanarak iltifat etmisti ama gerçek yasimi öğrenince mosmor olmustu djdj
11 Yorumla
+1 yılbundan ben çok çektim çekiyorum da.. büyük göstermek çok kötü bence 13'tüm 16-17 dediler 15'tim 17-18 dedilee 16'yım en az 18'simdir diyorlar 25 sanan oldu şaka gibi ya.. küçük göstermek iyidir 😻
22 Yorumla
Soran+1 yılHadi be😶en iyisi tam yaşında göstermek😅
- +1 yıl
ayyyynen öyle
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s +1 yılYaş 26, 2 gün önce işyerimin oradaki dükkandaki bi abi öğrencisin dimi diye sordu, bi sevindim yalan yok. Küçük göstermenin çok bi dezavantajı yok
10 Yorumla Knk bende 18 ama 8. Sınıf gibi gösteriyorum artı yönleri de var kötü olan tarafları da , mesela sevgilim 22 yasında bana küçük miniğim diyip duruyo lddmehelsmd iyi mi kötü mü ben de bilmiyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılEkmeğini orta yaşlarda yeriz artık ama şu an hiç hoş değil😅
+1 yılKüçük gösterdiğini kim söyledi zebellah gibisin maşallah
11 Yorumla
Soran+1 yılsağol ya :D Allah razı olsun :D
minyon tipli olmak güzel bişey emin ol. :) bende öyleyim çünkü.
20 YorumlaGençken kimse küçük görünmek istemez, yıllar geçtikçe tabiki avantaj olur
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 640 cevap paylaştı. Avantaj bence bende yaşımı göstermiyormm👍🏻👍🏻💪🏻💪🏻
11 Yorumla
+1 yılAvantaj olduğu kısımlarda var dezavantaj olduğu kısımlarda
10 Yorumla
+1 yılAvantajlı bence, beni de küçük tahmin ediyorlar ama 28 yaşındayım 🤭
10 Yorumla
+1 yılavantaj
ileri yaş durumunda, ne kadar gençsiniz diyebilirler10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılaynı durumu bende yasadım avantajlı oldugu dogru bunu sonradan anladım
15 Yorumla
Soran+1 yılSiz kaç gösteriyorsunuz? 😅
- +1 yıl
bırkac gun once 33 gsterıyorsun dıyen bırı oldu pandemıden once 27-28 dıyorlardı
- +1 yıl
ben resım felan gormedım :)
Soran+1 yıl- +1 yıl
hmm güzel gorunuyorsun evet yasından genc gorunuyorsun
Ne güzel işte ilerde daha güzel olur yaşlandıkça genç durursun takilmaa
111 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın, tabi bir an da çökmez isem🤣
Soran+1 yılPekiiiisiii
Soran+1 yılVar😅
Soran+1 yıl
Soran+1 yılTeşekkürler☺️
şöyle yaş bi 30 a gelsin bak nasılda keşke 15 olsaydım diceksin :)
yanisi avantaj11 Yorumla
Soran+1 yılhadi insallah😅
+1 yılFotoğrafını göremedim ama ben bu durumun avantaj öldüğünü düşünüyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılhttps://www.hizliresim.com/jxrnwk0 burada :)
Güzellik & Bakım konusunda 321 cevap paylaştı. Bence avantaj. 30 yaşındayım. Benim akranım bekar kadınlar 3 çocuk annesi gibi duruyor.
10 Yorumla
+1 yılNe güzel işte herkes genç göstermek ister ablacim daha ne istiyosun
110 Yorumla
Soran+1 yılHayır ben tam yaşımda göstermek istiyorum🤪
- +1 yıl
Bende 26 yaşındayım bende küçük görünmek isterdim 🥲
Soran+1 yılSana 26 dan yukarıda demem ama ben minimum 25
- +1 yıl
Olsun gençsin çıtırsın boş ver 🥲
Soran+1 yılBak ya🥺
- +1 yıl
Kıymetini bil ablacım genç göstermenin yarın 40 ına geldin mi ararsın bu günleri ahahah
Soran+1 yıl40 yaşına geldiğimde inşallah 30 gibi filan dururum :D
- +1 yıl
Durursun durursun 50 yaşında bile 30 gibi durursun 🥲
Soran+1 yılyok yok o kadar değil tabiki :D
- +1 yıl
Maşallah diyelim ablacım nazar değmesin ahahah
Gizli Üye(30-35)+1 yılAvantaj, ben 22 yaşındayım, kucuk gösteriyorum. Bazen 17 - 18 yaşındaki erkekler yürüyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHe tamam en minyon sensin oldu mu gencsin guzelsin citirsin okey
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 34 yaşındayım minyonum ve köseyim beni görenler 25 misin diyorlar. Üstüne ögrenci saniyorlar hatta iddia oynarken adam benden kimlik istiyor.
113 Yorumla
Soran+1 yılKöse olduğun icin öyle zannediyorlardır. Sakal bıyık olmayınca daha küçük gösteriyorsunuz. 😅
Cevap sahibi+1 yılBiyik var ama seyrek sakalda var ama yanlarda cikmiyor top sakal cikiyor :) onuda ben sevmiyom kesiyorum birde hafif zayifim boyda 178 o yuzden sanirim
Soran+1 yılTop sakal kullanmaktansa hiç bıyık sakal kullanmamak daha iyi😅
Soran+1 yılHaklısın o yüzden kullanmamakta. Zayıflıkta genç gösteriyor gerçekten ama boyun iyi
Cevap sahibi+1 yılteşekkür ederim. Sen şeker hastası misin?
Soran+1 yılO nasıl bir soru ya neden sordun 😂
Cevap sahibi+1 yılTatliliğinin sebebini bulmaya çalışıyorm da :)
Soran+1 yılAhahahah tahmin ettim böyle bir şey çıkacağını da soru garip oldu😅
Cevap sahibi+1 yılmesaj atma şansin var mi? :) gizliden ciksam
Soran+1 yılMaalesef:(
Cevap sahibi+1 yılCanin sağolsun sorun değil. Sohbetin guzeldi ve saygili idi en azindan benimkisi belki iyi bir dost oluruz diye bir umuttu. Biliyorsun ksde bunu bulmak zor.
Soran+1 yılsenin de öyleydi teşekkür ederim bu güzel sohbet için :)
Cevap sahibi+1 yıl♡ ♤♠︎♡♡♡
+1 yılçok iyi bir şey bence kıymetini bil💕
21 Yorumla
Soran+1 yıl😌💕
+1 yılYaşını gösteriyorsun bence.
21 Yorumla
Soran+1 yılçok şükür :D
Aynı sorunu bende yaşıyorum sevmemeye başladım
115 Yorumla
Soran+1 yılEvet 24 den daha kucuk duruyorsun
Soran+1 yılAsla 25 demem😅
Soran+1 yıl
Soran+1 yılKaç gibi?
Soran+1 yılYani genelde herkesin dediği yaş bu oluyor.👍🏻
Soran+1 yılAralar da 18-20 cıkıyor😅
Soran+1 yılYok artık o kadar da değil😅
Soran+1 yılBen sana 20 filan derdim heralde
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence seni pohpohlamışlar hiç de küçük durmuyorsun :D
19 Yorumla
Soran+1 yılResmim yok ki nereden gördün😅
Cevap sahibi+1 yılAhaha diger hesabimdan :)
Soran+1 yılAllah seni napmasın, oradan da yorum yaptın mı peki? 😅
Cevap sahibi+1 yılEvet yaptim yapmam mi affetmedim :)
Soran+1 yılHangisisin?😅
Cevap sahibi+1 yılSöylemem
Soran+1 yılşu köseyim o yüzden herkes küçük zannediyor diyen sen misin yoksa
Soran+1 yıl:D :D
Cevap sahibi+1 yılYok canim o kim
- Güzellik & Bakım konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yıl30+ olunca çok ekmeğini yiyeceksin bunun
11 Yorumla
Soran+1 yılİnsallah😅
- Güzellik & Bakım konusunda 460 cevap paylaştı.
+1 yıl18 imkansız ayrıca resim yok
14 Yorumla
Soran+1 yıl- +1 yıl
Hmmm
Soran+1 yılNee hımm?🤣
- +1 yıl
Evet küçük duruyorsun
+1 yılBence baya iyi yaşlanınca genç gorunursun kiiiizz
12 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah😅birden bire çökmeyeyim de🤪
- +1 yıl
Yok yok büyük gozukenler ovunuyo ya 10 sene sonra görürüz hepsini 😃
- Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yıl25 yaşındayım sigara alırken kimlik soruyorlar
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzücü😣
- Güzellik & Bakım konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım ben de oyleyim resmi göremedim
11 Yorumla
Soran+1 yılhttps://www.hizliresim.com/jxrnwk0 Burada :)
+1 yılMakyaj yapıyormusunuz
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok değil hafif :) eyliner, rimel yetiyor
Soran+1 yıleyeliner*
- +1 yıl
Cok fazla yapmadigin icinde minyon gözüküyor olabilirsin, makyaj insani cok buyuk gosteriyor
Soran+1 yılHaklısın☺️
+1 yılAvantaj, güzel kızsın 👍
12 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler :)
- +1 yıl
Rica ederim 👍
İlişkide kişiden kişiye değişir reel hayatın da da değişir
10 Yorumlaselam ıkısıde ama duruma gore degıısır eklermısın
10 Yorumla
+1 yılKimin ne düşündüğü önemli değil Sizin kendi kararınız daha önemli
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılerkekler kücük durmuyorsun yazmis bende 25 yasindayim beni 20-22 saniyorlar turkiyede ekreklerle tanistim hepsi buyuk duruyon dedi anlamiyorum ergen sevdiklerinicin mi böyle diyorlar
10 YorumlaBen avantaj olarak görüyorum. Yaşım 38 olmasina ragmen herkes 27 28 diyor genelde. Belirli bir yaştan sonra hoşuna gidiyor.
10 Yorumla- Devamını Gör (105)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer