Yaşından küçük göstermek avantaj mıdır yoksa dezavantaj mı?

25 yaşına gireceğim ama çoğu kişi max 20 yaşındasın diyor yani çocuksu duruyorum bu hoşuma gitmiyor
Yaşından küçük göstermek avantaj mıdır yoksa dezavantaj mı?
Cevapla