Bana itici geliyor. Hoş gözükmüyor. Siz ne düşünüyorsunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Horoza sormuşlar, 'Yumurta mı tavuktan çıkar, tavuk mu yumurtadan çıkar?' diye. Horoz, bana ne demiş. Ben işime bakarım, öter geçerim. Ötmeyi farklı düşün. Bu yüzden boş ver. Kimisi dikkat çekmek istiyor, kimisi çirkinliğini örtmek.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılAçıklarında da aşırı makyaj yapmasini anlamıyorum
Hastaneden geldim kız fondöten kontur göz alti aydınlatıcı ne bulduysa sürmüş ne gerek var buna ya10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
17Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılKapalılar makyaj yapmaz ve onlar kapalı değil öyle kapalılık olmaz sen onlara bakma onların ki gösteriş
212 Yorumla
Soran1 yılBende sizin gibi düşünüyorum.
- 1 yıl
Bizi şikayet ederler ya olsun 😂😂😂
Soran1 yıl:) doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar
- 1 yıl
Aynen
- 1 yıl
Aaa hayret size ne isteyen istediğini yapar demeyen 2 kız gördüm 🥺🥺
- 1 yıl
@Çağhan2734 öyle bişey yok
- 1 yıl
Öyle bir şey yok derken?
Soran1 yıl@Çağhan2734 haklı olana itiraz etmeyiz. Kız haklı bende haklı olduğunu söyledim.
- 1 yıl
@Çağhan2734 isteyen istediği yapar diye diye sapittilar
- 1 yıl
Aynı şeyi söylüyorum ki ben sizi destekledim
- 1 yıl
4 defa okudum doğru mu okuyorum diye 🤓 Alkışlıyorum sizleri ve saygı ile yükseltiyorum
- 1 yıl
@Çağhan2734 👍🏻🙌🏻🌟
1 yılNiye kapalı diye ayırd ettin ki. Fondöteni maymun da kullansa aşırısı aşırıdır yani 🤣
15 Yorumla
Soran1 yılÖylede kapalilarda daha dikkat çekiyor bence.
- 1 yıl
Yiooo. Dikkatli bakarsan bunun aşırısını yapan herkes parlıyo zaten 🤣
Soran1 yılBirde kapalı olmanın amacı dikkat çekmemek böyle yapınca dikkat çekiyor kendileri ile çelişiyor
- 1 yıl
Boş ver yavrum boş ver akşama ne yemek var onu düşün
Soran1 yılEvet aşırı yapanların yüzleri parlıyor
1 yılAşırı fondöten herkeste kötü durur zaten kapalı olmasıyla ne alakası var
12 Yorumla
Soran1 yılKapalı olmanın amacı dikkat çekmek ama aşırı makyaj yapınca dikkat çekiyorsun. Kendinle çelişiyor sun
- 1 yıl
her şey tam olmasa da bir yerden başlamışlar diye düşün
1 yılHem açık hem de kapalı kızların abartılı makyaj yapması itici, ama kapalı kızların abartılı makyaj yapması daha itici geliyor.
10 Yorumla
1 yılAbartılı makyaj hep iticidir kapalılar daha fazla yapıyor ama bu doğru 😆
10 Yorumla
1 yılKadınlıklarını, dinci cenderede bi gedik açmaya çalışmak olarak yorumluyorum ben.
10 Yorumla
1 yıliğrenç ötesi. öylelerini görünce yaşama isteğim bitiyor.
10 Yorumla
1 yılEvet geliyor ya gereksiz derecede fazla yapanlar çok iğrenç
10 Yorumla
1 yılAçık kızlar kullanınca hos gözüküyor mu peki ona göre bir ayar cekelim
07 Yorumla
Soran1 yılAçık kizlarda kullansa hoş gözükmüyor ama kapalılar yapınca aciklara göre daha dikkat çekiyor
Soran1 yılKapalı olmanın amacı dikkat çekmek kendi içinde çelisiyorlar diye düşünüyorum
- 1 yıl
Kapalı ve tesettürlü ol ak arasında mana farkı var artık bır de kızların hemcınslerını elestırmesı de baya korkunc bır kadın aort da gıyınse rock yıldızı da olsa benım umrumda olmazdı
Soran1 yılBir insan neden tesettürlu olur dikkat çekmemek için bunun eleştiri tarafı yokki. Dine uygun olsun diye tesettüre giren kız
Aşırı makyaj yapınca tesettürün anlamı kalmıyor. Bunu eleştiriyorum. Bunun nesi korkunç ki- 1 yıl
Sen dinin kurallarına kapalı kadar bile uyamamıssın hanfendi. Din acıgada kapalıyada indi kim ne kadar yerine getirebiliyosa okadar getiriyor. sen daha az uygulayıp laf atma hakkın yok , ne bu acıkların kapalıya saldırısı once kendine bak daha kapalı ol oyle konus kendin nefsine engel olamayıp sacını bile kapatamayıp en azından sacını kapatan tamamen olmasada yapabilecegi kadarını yapmıs birini elestiremezsin. Kapalı dikkat cekmemek icin yapmamalı gibi düsündügünü soyledin burdan su cıkıyo acık dikkat cekmek , kapalılık dikkat cekmemek demek bu. madem dikkat cekmek amac Sonra dısarda erkekler bakıyo diye soylenirsiniz rahatsız olduğunuzu falan soylersiniz , kim celisiyor bidaha düsün !
- 1 yıl
@Ece_27 eve sakın ol bende kapalıyım :))))
Soran1 yıl@Ece_27 ben kapalıyım zaten kapalılara laf ettiğim. Yok. Kapalı olmanın neden dikkat çekmemek. Ama aşırı makyaj yapan kişi dikkat çeker. Kendileri ile çelisiyorlar ve yaptıkları yanlış. Sen benim açık olduğunu nereden çıkardın. Açık olup kapalilarda daha az dikkat çeken insanlar var. Bu kişinin nasıl yaşadığı ile alakalı. Ama tesettüre gireceksen o tesettüre uygun yaşamak gerekiyor. Sonra tesetturluyum diye bizide kötüleyen bir çok kişi çıkıyor. Tesettürlulere zararı oluyor. Bize laf geliyor
Gizli Üye(30-35)1 yılCok asırı yapıyolar evet sana katılıyorumm cırkınlıklerını kapatmaya calısıyolar 😅
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılYakışanı yapsınlar kapalı açık ne fark eder fazlası herkese yakışmaz
00 Yorumla
1 yılFondöten herkeste itici duruyor. Yüz üzerinde badana tabakası gibi.
10 Yorumla
1 yılaynada kendilerini güzel mi görüyolar da yapıyolar anlamıyorum
10 Yorumlaher şey dozunda iyidir
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 383 cevap paylaştı. makyaj hiç sevmem heleki kapalıya hiç yakısmıyor
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 463 cevap paylaştı.
1 yılKapalıyla alakalı değil açıklardada öyle
1113 Yorumla
Soran1 yılKapalı olmanın amacı dikkat çekmemek. Bunun için tesetture giriliyor. Ama makyaj yapıp dikkat çekince kendileri ile çelisiyorlar.
- 1 yıl
Kapalı olmanın amacı dikkat çekmek değil kapalı düşmanı
Soran1 yılKapalı olmanın amacı dikkat çekmek değil. Dikkat çekmemek. Üstte de kapalı olmanın amacı dikkat çekmemek yazmışım. Kendimde kapalıyım. Niye kapalı düşmanı oluyorum ki. Sen okuduğunu anlamıyorsan. Ben neden kapalı düşmanı oluyorum
- 1 yıl
Kapalıya laf atıyon kapanmak dini bir şey önce araştır
Soran1 yılKapalıya laf ettiğim yok. Kapalı olup makyajla dikkat çekenleri eleştiriyorum. Burada aşırı makyaj yapan kapalılar dine görede yanlış yapıyorlar. Kapalı olup aşırı makyaj yapanlar kendileri ile çelisiyorlar diyorum bunun nesi yanlış.
- 1 yıl
Sende kendinle çelişiyorsun
Soran1 yılNiye kendimle çelisiyorlarum
Soran1 yılNiye kendimle celisiyorum
- 1 yıl
Belli değilmi
Soran1 yılDeğil sen açıkla
Soran1 yılNûr Sûresi 31. Âyet: “Mü’min kadınlara da söyle! Gözlerini (harama bakmaktan) sakınsınlar/kıssınlar, namuslarını korusunlar, (yüz ve el gibi) görünen kısımları müstesna zînetlerini teşhir etmesinler ve başörtülerini tâ yakalarının üzerine kadar salsınl
Soran1 yılar.
- 1 yıl
Uygula işte
Soran1 yılBen uyguluyorum zaten
Soran1 yılSen benim ne konuda çeliştiğimi açıklar mısın?
- 1 yıl
Hem öyle diyorsun hem kapalıları kötülüyorsun
Soran1 yılBen nerede kapalıları kötüledim söyler misin. Aşırı makyaj yapan kapalılar. Bana itici geliyor dedim. Dinle de çelisiyorlar dedim. Bunda ne yanlış var. Dine de uygun değil zaten. Sen nerede kapalıları kötülediğimi söyler misin
- 1 yıl
Gerçek örtünme amaçlı kişiler makyaj yapmaz kapalıların adını kötüye çıkarmak için öyle yapıyorlar anlamadınmı
Soran1 yılBen aşırı makyaj yaptıklarında İtici duruyor hoş durmuyor demek istedim. Evet zaten gerçekten kapanan makyaj yapmaz ben de okula giderken makyaj yapmıyorum ama gerek sınıfta gerek okulda aşırı makyaj yapan yüzü parlayan kapalı arkadaşlarım var. Bunun nedenini soruyorum. Bana hoş gelmiyor. Gerçekten böyle yapınca degerli mi hissediyorlar. Dikkat mi çekmek istiyorlar anlamıyorum. Buradada millet bu konuda ne düşünüyor diye sormak istedim
- 1 yıl
Sende yapıyorsun işte önce kendine bak
Soran1 yılBen yapmıyorum.
Soran1 yılBen kendime bakıyorum zaten. Dinle çelişen bir durumum yok
- 1 yıl
Okula giderken yapmıyorum ne demek
Soran1 yılSen niye tartışip haklı çıkmaya çalışıyorsun ki
Soran1 yılSırf haklı çıkmak için uzatiyorsun bence
- 1 yıl
Haklı çıkma derdim yok benim senin var dediğin gibi olsa tartışmazdın normal cevap verirdin
Soran1 yılBenim haklı çıkma derdim yok Kuran'da ayeti yazdım. Buna uygun yaşıyorum ama bu ayetlerle çelişen insanlar var. Bunun nedenini soruyorum. Sen önce kendine bak felan diyorsun. Dinin ayet kısmına uygun yasamadigimi kendimin çeliştiğimi söylüyorsun. Benim kapalıları kötülediğimi söyledin.
- 1 yıl
Peki neden tartışma çıkardın çok ters cevap verdiklerim oldu onlar tartışmadı soruya göre gitti peki kuranda bilim var mı sence
Soran1 yılKuranla ilgili uzman kişiler var bu konuyu onlarla tartış.
Soran1 yılBen tartışma çıkarmadım. Sanki kapalılar i kötüluyor musum açıklara göre ayrımcılık yapıyor musun gibi konuştun en baştan
- 1 yıl
E bak kurana göre yaşamıyorsun
Soran1 yılBunun Kur'an'a göre yaşamakla ne alakası var. Ben Kur'an'ı okuyorum. Ama kuranı tartışacak derecede uzman değilim bunu tartışmak için Arapçayı da iyi bilmek gerekiyor. Kur'an'a tam hakim olmak için. Benim arapcam iyi değil.
Soran1 yılSırf haklı çıkmak için soru sorup istediğim cevabi alamayınca bak Kur'an'a göre yasamiyorsun diyorsun. Kur'an tartismak mi Kur'an'a göre yaşamak oluyor
- 1 yıl
Kuranı türkçe okuyabilirsin kapalılardan sanane
Soran1 yılGit din alimleri ile kuranı tartış eğer Kur'an la ilgili kafanda sorularin varsa. Onlar senin için daha faydalı olucaktir
Soran1 yılBirinin arapça bilmemesi ya da senle Kur'an'a ilgili konuşmaması Kur'an'a göre yaşamadığı anlamına gelmiyor.
- 1 yıl
Baştan sona türkçe okur uygularsın çok zor değil arapça zorunlu değil çevirilmiş var
Soran1 yılBen zaten Türkçesini okuyorum. Ama sen Kur'an ile bilim hakkında konuşmak istiyorsun. Bunu konuşmak için ayetlerin hem Türkçesini hem Arap asini okuyup seninle öyle konuşmam gerek
Soran1 yılBende kapalı bir kızım ve kapalı kızların aşırı makyaj yapmadı hoş gelmiyor bana. İlla sanada hoş gelmeyecek aşırı makyaj yapanlar diye zorlamiyorum ki. Belkide senin hoşuna gidiyor. O da olabilir. Ama aşırı makyaj yapan kadın. Dikkat çeker. Bir kadın neden tesettüre girer neden kapanır dikkat çekmemek için. Bu yüzden kendileri ile çelisiyorlar.
Soran1 yılSen ise en son verecek bir cevabın olmadığı için sanane diyorsun. Böyle yapacaksan zaten konuşmaya gerek yok.
- 1 yıl
Alakası yok türkçe okumak yeterli din ile bilim asla çelişmez ama çelişir gibi göstermeye çalışırlar yükseğe çıkınca göğüsün daralması var dağ hareketleri var kurana bakarak teknoloji gelişti
Soran1 yılBen ateistlerin de videolarına bakıyorum Arapçası var mı yok mu diye soruyorlar. Kur'an'ın ana dilini de bilmek gerekiyor bu tür tartismalardan. Peki neden Hz. Musa'nın denize ikiye yardigi mısır kaynaklarinda geçmiyor. Neden biz 7 katın en yakınını kandillerle süsledik. Diye yazmasına rağmen atmosferde boşluk var. Allah herşeyi bilmiyor mu neden ayet değişebilir diye bir ayet var.
Soran1 yılSen açıkla o zaman.
- 1 yıl
Belli kurana göre yaşadığın😂😂 iyi oku düşün nuh tufanı olmuş iyi araştır araştırmadan inanıyorsun
Soran1 yılNuh tufanı ile Hz Musa'nın ne alakası var arada zaman farkı var. Atmosfer için diyorsan. Hz Nuh döneminde su atmosfere kadar çıkmıyor. Sen kuranı düzgün okuduğuna emin misin. Hem Hz Nuh döneminde atmosfer değiştirse. Neden Kuran'da böyle diyor. Öyleydi ama tufandan sonra değişti desin.
Soran1 yılEvet cevaplarını bekliyorum Hz musa hangi yıl hangi firavun döneminde denizi ikiye yardi.
Soran1 yılHz Nuh döneminde atmosferin değiştiğini açıklayan bilgiyi de verirsen sevinirim.
Soran1 yılBence sen iyi araştır cevap veremeyince bana araştır diye kaçamak cevap verme
- 1 yıl
Nuh tufanında belli bir bölgeyi su basıyor filmide var yılını bilmiyorum dini bilgim üst düzey değil
Soran1 yılTamam Nuh tufanı ni anlatma boş ver. Hz Musa'nın denize ikiye yarması ile ilgili bilgi verebilir misin.
Soran1 yılAtmosferin en yakın yerinden neden kandil yok. Allah kandille işlediğini soyledi
Soran1 yılAllah en yakın atmosferi kandille süslediğini söyledi klavye hatası olmuş
Soran1 yılBunlara cevap verebilecek misin
Soran1 yılBence verebilmen lazım Kur'an i Türkçe okusanda yeterli diyen sensin. Git arastir diyende sensin.
- 1 yıl
Allaha yakın değil allah her yerde ateist olduğun çok belli
Soran1 yılBen ateist değilim. Allah'a yakın değil. Atmosfere en yakın yeri Allah kandillerle donattı yazıyor ayette.
Soran1 yılBen ateist değilim. Sen bunu açıkla ya. Uzaya gidildi. Atmosferin en yakın yerinde en yakın katmanında kandiller yok.
Soran1 yılNiye yok. Kur'an ile çelişiyor bu durum bana bu durumu açıklar kisin
Soran1 yılAçıklar mısın
- 1 yıl
Ateist değilmiş belli o yüzden açık arıyorsun
Soran1 yılAndolsun biz, en yakın göğü kandillerle donattık. Onları şeytanlara atılan taşlar yaptık ve (ahirette de) onlara alevli ateş azabını hazırladık
Soran1 yılAçık aramıyorum. Ben bunu anlamadım bana anlatır mısın diyorum
Soran1 yılNiye açık arayım bilimle Kur'an-ı Kerim çelişiyor mu diyen sensin
Soran1 yılAyeti de yazdım sana.
- 1 yıl
Kuranın tamamını kim anlamış ben anlayayım ben çok bilgiliyim demiyorum
Soran1 yılMülk suresi 5. Ayet
Soran1 yılTamam o zaman neden bana sen daha Kur'an'ı bilmiyorsun diyorsun
Soran1 yılBelli kurana göre yaşadığın iyi oku düşün nuh tufanı olmuş iyi araştır araştırmadan inanıyorsun.
Bana böyle dedin. Kur'an'ın Kerim'i iyi bilmeyen biri bunu nasıl diyebiliyor.
Soran1 yılDemekki sende iyi bilmiyorsun. Cevap veremeyince benim ateist olduğumu söylüyorsun. Açık arıyormuşum. Bu şirke girer ki böyle bir şey yapmam zaten.
- 1 yıl
Bilim kuranla çelişmiyor yani anlamadınmı bir de niye bu kadar uzattın
Soran1 yılKur'an'ı önce sen iyi öğren ondan sonra millete sen Kur'an'i iyi araştır. Araştırmadan öğreniyorsun diyorsun.
- 1 yıl
Sen kendine bak
Soran1 yılTamam gelişmediğini bana anlatır mısın diyorum. Beni aydınlat
Soran1 yılTamam çelişmediğini bana anlatır mısın diyorum. Beni aydınlat
Soran1 yılSana iki soru sordum cevaplayamadin
- 1 yıl
Amacın xper kasmakmı
Soran1 yılBana Kur'an'ı Kerim'i iyi araştır diyorsun. Sen de tam bilmiyorsun ki Kur'an'ı kerim i
Soran1 yılTabi kaç kaç böyle susarsın işte.
- 1 yıl
Ben mükemmel derecede biliyorum demedimki az çok biliyorum ben sen çok iyi bildiğini söylüyorsun o ayetleri googleden baktın kesin kitabı aç öyle oku
Soran1 yılSıkışınca yok sanane demeler yok ben sadece xper kasiyordum. :) çocuk musun sen. Kaç yaşındasın. Bir yorum yaptıktan sonra diğer yorumlardan xper kazanmiyorsun
Soran1 yılÖnce Kur'an'ı Kerim'i oku. Bilmeden başkasının Kur'an'ı Kerim bilgisini sorugulama olur mu sana abla tavsiyesi
Soran1 yılBen çok iyi bildiğini söylemedim. Kur'an'a göre kapanan birisinin amacı dikkat çekmemektir. aşırı makyaj yapan bir kapalı dikkat çeker. Kendi inancı ile kapanmasina rağmen abartı makyaj yapmasi kendisi ile çelişir. Burada neyi anlamıyorsun anlamiyorum.
Soran1 yılBana git araştır diyen sensin ama çok iyi bilmediğini sende söylüyorsun. Kur'an'ı Kerim'in ayetini Google dan değil diyabetten yazdım. Kafamdan ayeti yazmam. Yanlış olur sonra günaha girerim.
- 1 yıl
Ablaymış ben xper kasma derdinde olsam soru açarım ablaymış 30 üstümüsünki abla olasın
- 1 yıl
Diyanet zaten şirk yuvası olmuş iyice
Soran1 yılXper kasma derdindeyim diyen sendin bende seni küçük sandım. O yüzden ablanim dedim.
Soran1 yılHakikaten xper kasınca ne olucak niye böyle bir derdin var. Anlatır mısın
Soran1 yılBana demişsin özür dilerim ben kendin yazdın diye okumuşum yanlış okumuşum
- 1 yıl
Xper kasma derdim yok benim olsa yoda hesabı kapatmazdım diyanet 9 yaşla evlenilebilir diyor
- 1 yıl
İşte hemen önyargılısın
Soran1 yılsen Kur'an'ı Kerim'i iyi oku bizide aydınlat bu sitede.
- 1 yıl
Sen diyanetten devam et çok doğruları söylüyor ya
Soran1 yılEvet önyargılı davranmisim özür dilerim
Soran1 yılEvet diyanet 9 yaşında evlenilebilir diyorsa bunun bilimle ortak yönü nedir. Kız adet olunca evlenmeli mi cidden. Daha çocuk oyuncaklarla oynayan biri eş mi olucak.
- 1 yıl
Güzel en azından özür dilemeyi biliyorsun birde ben abin çıkarım kesin seni çokmu kırdım
Soran1 yılDiyanet çevirisinden başka nereden Türkçe okuya bilirim aydınlatirsan sevinirim
- 1 yıl
İşte 9 yaş evlenmemeli diyorum en az 20 olmalı
Soran1 yılBir de diyanete guvenemezsem başka birine nasıl güvenicem o zaman arapça öğrenmem lazım. Ama sen çevirisi var git onu oku dedin. Kendinle celismiyor musun bu durumda
- 1 yıl
Biraz araştırmaya ne dersin
Soran1 yılAraştır nereden araştırılır onu da bana söyle beni aydınlat
- 1 yıl
Google var kütüphaneler var bilgilen benide bilgilendir
Soran1 yılTamam işte ben bilemiyorum ya. Mesela şu kaynagi oku dersen daha iyi olur. Ama ayet olucak çünkü hadislere maalesef pek güvenmiyorum. Şu yazar şu şekilde çevirmiş dersen sevinirim. Bire bir cevirisini yapicak yorum yapmayacak ama.
Soran1 yılGoogle a yazınca bir çok kaynak çıkıyor sen bana kaynağını yaz hatta siteye at herkes faydalansin. Madem diyanet güvenilir değil senden haber bekliyorum
- 1 yıl
Bi tane var yorumsuz atayımmı Instagram var mı
Soran1 yılMesela ben Hz. Musa'nın denizi yardigini tarihi kaynaklardan bulamadım ve merak ediyorum. ya da atmosferin kandille süslenmesi bunu da araştırdım bulamadım. Hz. Muhammed sav. Döneminde ayın ikiye ayrılmasını bilimsel kaynaklardan bulamadim
Soran1 yılInstagram'da veremem üzgünüm. Buradan cevirenin ismini atsan yeterli olur. Kim çevirmiş
- 1 yıl
Ayın yarılmasını bulamadınmı cidden nasa da biliyor bunu gizliyor aöıklamasız kuranı atmayayımmı
- 1 yıl
Bulamazsın öyle boş ver o zaman
Soran1 yılAçıklamali olanı da at. Ben ayın ayrılmasını bulamadim
- 1 yıl
Olabilir nasıl atıcam
Soran1 yılÇevirmenin ismini yazarsan ben bulurum
- 1 yıl
Bulamazsın ayın yarılmasını bulamamışsın
- 1 yıl
👍
Migde bulandirici geliyor
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAynen aşırı yapanlar itici oluyo
10 Yorumla
1 yılİtici evet tatlim
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılGereksizlik.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHiç hoş durmuyor kapalı hanımlar makyaj yapmamali
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHarika oluyorlar yapsinlar ya
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılGüzel hallerini çirkine çeviriyorlar
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvet ititci
10 YorumlaHerkesin yapması itici
00 Yorumla
1 yılEvet itici
00 Yorumla
1 yılburada yok
00 Yorumla
1 yılBencede
10 Yorumla
Devamını Gör(13)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Kapalı kızların abartılı makyaj yapması size itici geliyor mu, özellikle fondötenin aşırı kullanılması?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer