AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
ben tercih etmem ve güzel de bulmam. ancak bu herkesin kendi tercihi bana da bi zararı yok, saygı duyarım.
bek görrbildiğim bir şey değil...
bütün kadınlar bu konuda profesyonel...
herkes kıvamında makyaj yapıyor... abartılı makyaj sırıtıyor zaten yakışmıyor...
Yerine göre yapılan makyaj kötü durmaz. Gunluk soft makyaj dışında düğüne gider gibi gece makyajı yapmışsa itici gelir. Anlamadiğini düşünürüm ya da abartiyi sevdiğini.
Abartı, gösteriş ve şatafat cehaletten kaynaklanan aşağılık kompleksini gizleme çabasıdır.
Tabii bireyselliğini ifade etmek için de yapıyor olabilir. O belli olur genel hal ve tavırlarından.
Doğal güzelliği ve sempatikliği olan kadınlar hiç makyaj yapmasa da problem yok isterlerse biraz yapsınlar ya da çok yapsınlar ama doğallık daha hoş geliyor göze
İyi değil mi?
Resmen kişilik değişiyor, donuk ve ruhsuz bir yüz ifadesi kimin hoşuna gider?
Abartılı olmasına gerek yok, sade bir makyajın bir tık üstü bile itici geliyor.
Özel geceler dışında nefret ederim
yani ilgi çekmeyi seviyorlar herhalde Yoksa bir açıklaması olamaz
Özgüvenlerinin az olduğunu düşünüyorum. Yüksek egolu olduklarını düşünüyorum (bana oyle bir animsama geliyor)
Makyajı seviyordur. Kendisi yapmak istiyor ve yapıyorsa bu ondan başka kimseyi ilgilendirmez. Kişiyi sadece kendisi ilgilendirir.
Ben itici buluyorum abartı makayaj yapanları yuzlerine nur inmiş gibi parlıyorlar gerek yok o kadar makyaja
Sıkıntı yok bence bazıları güzel oluyor hem kendileri çirkin mi yaşasın. Bence sevmediğin bir bedende yaşamaktansa daha iyi.
Kimilerine çok gereksiz buluyorum çünkü zaten güzeller kimilerinede fazla gerekli buluyorum başka türlü düzgün bir hale gelemiyorlar
Bir kadının makyajı gözleri ve bakışlarıdır bence. Bakımlı olması yeterlidir. Makyaj sağlıksız kimyasaldır.
Ne Gerek Var Ki? Hadi Sadece Göz Kalemi Ve Ruj Olsa İyi. Ama Fazlası Zarara Kaçıyor
Gerçekten farklı bir görünüm yaratıyorsa sevmem çok abartılı ve maskeli gözükür gözüme.
İkinci bir yüz işlevi gören makyajları
s e v m i y o r u m.
Fırın boya atılmış, güneşin altında parıldayan komple boyalı şahin gibi duruyolar
Makyaj da dahil abartılı hiçbir davranışı sevmiyorum.
keşke küçükken makyaj kazanına falan düşselermiş en azından hayatı biraz daha fazla yaşarlardı
Boya küpüne diyebilirim. Ama hakkı ile yapana ne denir ki 😏
Demek ki seviyor? Demek ki o kadar o makyaj malzemelerine verdiği paranın degmesini istiyor?
Abartılı makyajı seviyo ve kendine yakıştırıyo diyorum 😄
Itici duruyor biraz renklendirme disina cikmamak lazim.
Bence iyi, çünkü abartı yapan kusurlarını kapatmak için yapar ve kapatsınlar gerçekten
Popüler kültür ve bunun getirdiği saçmalıklar. Bazı şeyler saçma şekilde normalleştirildi
Hiç hoş ve güzel gelmiyor. Bazen palyaço gibi olmuş diyebiliyorum.
Mide bulandırıcı açıl ve net boya kutusuna girip çıkan kadından bir cacık olmaz
her kadın makyaj kullanır ama highlighter kontür uygulaması felan biraz aşırıya kaçma bende hoşlanmıyorum
O kadar badanaya gerek yok
Rimel göz kalemi nude ruj nude far en sevdiklerim 🙂 abartılı makyaj yapanlara karşı özgüvensiz olduklarını düşünürüm. O makyajın altında çok çirkin olduğunu düşünürüm.
yani abartılı makyajdan kastınız eğer yüzün karakteristik özelliklerini bozacak kadar makyaj yapmak ise evet, gereksiz ve cheap duruyor. ama şu yok gibi yapılan makyajlar bence çok cool duruyor.
Simasına bağlı kimine çok yakışır kimi daha çirkin görünür
Kişisel tercihim hafif makyajdan yana o bana daha çok hitap ediyor yani başkasının makyajı da beni pek alakadar etmiyo
Kendi görüşüdür ama tabiki her şeyin fazlası zarar. Bazı insanlara yakışıyor ama bazen çok kötü gözüküyor.
Canları nasıl istiyorsa o seviyede abartabilirler mutlu oldukları gibi yaşamayı hak ettiklerini düşünüyorum. Ben çoğunlukla makyaj tercih etmiyorum.
Aşırı makyaj yapan kadın tertemiz caddelerin altından geçen kanalizasyon çukuruna benzer
bence kendi tercihleri
ister yaparlar ister yapmazlar
kadınlar her türlü güzeldir💓
Abarti hic yakismaz bence ben hic abartiya hic kacmam dogalliktan yanayim ben
Cok cirkin olduklarini buna fazlasıyla gerek duyduklarini dusunuyorum
Kanlı tipine bak da konuş bence kusura bakma ama
*kanki
@selenatorsari zorunami gitti maymun
@selenatorsari 😁😁😁😁😁
Aynen, çok yakisiklisin ya milletin zevkine laf atıyorsun ya en yakışıklı sensin evrimlesmemis maymun seni
İnsan önce kendine bakmalı ya , ben makyaj bile yapmıyorum ama kendi tipine bakıp insanlara bu şekilde çirkin demen... karşına çıksa yazarsın ama
@selenatorsari yüzüne camur gibi boya surmek guzel oldugunumu kanitliyor cahil. Bi o kadar cirkin olduğunun kanitidir. Dustan cikinca maymun popona benzedigin icin baya bi zoruna gitmiş.
Hem benim oyle bi iddam olmadi. Senin kaşıntin var gibi ama ilgilenmem🤔😁
İnsanlara laf at, sonra karşılık verince koşonton mo vor? Kendi sakallarını kessen çirkinlik seviyen iyice artar, iyice bir boka benzemezsin gelmiş burafa kızlara salliyorshn. Gayet de güzeller ama zevkine yapıyorlar makyaj
@selenatorsari lan kime yazmisim ben benim hakkim ne biliyorsun salak salak konusuyorsun. Millet bir suru sey demis. Gelmis bana salca oluyorsun aptal.
Sende ayni sekilde cok cirkin ve suratsiz bi insan oldugun icin yogun makyaja ihtiyacin var gibi. Simdi uza buradan
Sen benim sacima sakalıma kurban ol. Defol ya safdirik cahil😁
Sakalli da sakalsız da bir boka benzemiyorsun sen de makyaj yap bari.
Tamam kardeşim en güzel kadın sensin diğer tüm kadınlar cirkin
@selenatorsari ya kirpiklerini kazirken beyninizide kazimissiniz. Kalbinizi daha fazla kirmak istemem. Gidin otede oynayin efenim. Ucuz insanlara tahamulum yok pek.
Kirpiklerimi mi kazimisim kdbjdjskksnsksks benim de anlama kıtlığı olan insnalara tahammülum yok. Seni Türkiye güzeli ilan ediyor ve uğurluyoruz
@selenatorsari yahu hala beyin noksani olarak cevap yaziyorusn. Amacin derdin ne senin. Senin istekkerini karsilayacak bi suru arkadas var. Ilgilensinler seninle.
Hic ugrasaman
Çok kötü gözültüklerinin farkında değiller. Poşet gibi oluyor yüzleri :)
Sevmiyorum, hafif daha güzel.. silmesi kolay oluyor.
ozguvensiz, boya kutusu
kötü o kadar gerek yok yani
Herkesin zevkine kimse karisamaz
Katılıyorum
Elime tazyikli bahçe hortumu alasım geliyo.
Nitelikli dolandırıcı olduklarını
Kendilerini komik duruma düşürüyorlar.
Filli boya sevdalısı derim
Çoğunlukla servet avcısı ve lüKS düşkünü oluyorlar
Başarabiliyorsa ne güzel
Kendi tercihidir saygi duyarim :)
Gerek olmadığını düşünüyorum
Hiç iyi değil. Güzelliği bozuyorlar
Özgüvensiz abartmaya gerek yok
Makyaj seviyordur eğlenceli çünkü
Saygı duyuyorum. Onların seçimi
Güvensizlik diyorum yalnızca..
Çok itici geliyor bana
Kotu buluyorum cildi yoruyo agir makyaj
Ne gerek vardı bu kadar uğraşmaya diyorum.