Kızların abartılı makyaj yapması hakkında düşünceleriniz neler?

Merhaba arkadaşlar. Çoğu kızlar abartılı makyaj yapmayı sever. Güzel olacağını düşünür. Evet güzel oluyorlar ama yıllar geçtikçe de makyaj yüzünde çok kötü bir etki bırakır. Göz altları olsun ve dudaklar mor görünür. Yani ölü gibi. Bu da benim hoşuma gitmez. Birde sigara içmeyin. Yüzünüz çabuk çöküyor. Düşüncelerinizi alabilir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplarınızı alayım
Kızların abartılı makyaj yapması hakkında düşünceleriniz neler?
Cevapla